امروز جمعه 27 مهر 1403

Friday 18 October 2024

بهترین دستگاه دفع موش


1403/07/25
کد خبر : 2409249
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 67 نفر

موش‌ها به عنوان حیوانات موذی و خطرناک شناخته می‌شوند که حضور آن‌ها در خانه، باغ و ویلا و هر فضای دیگری می‌تواند بسیار دردسرساز باشد. به غیر از اینکه این حیوانات باعث افت بهداشت می‌شوند، ممکن است شما را از نظر روحی کلافه کنند. اگر کودک و نوزاد در خانه داشته باشید، دفع موش‌ها باید اولین اولویت شما باشد. بهترین دستگاه دفع موش می‌تواند به شما برای دفع و دور کردن موش‌ها از محیط زندگی کمک زیادی کند. بسیاری از افراد اطلاعات کافی در مورد بهترین دستگاه دفع کننده موش و عملکرد آن ندارند. هدف ما در این مقاله، معرفی دستگاهی است که می‌تواند به خوبی برای دفع موش کمک کند.

 

دستگاه دفع موش

بهترین دستگاه دفع موش کدام است؟ + با مزایای آن آشنا شوید!

چرا باید موش را دفع کنیم؟

موش یک حیوان بزرگ است که وجود آن در هر فضایی می‌تواند آزاردهنده باشد. برخلاف سوسک و حشرات موذی که با یک ضربه کشته می‌شوند، موش‌ها دارای جسم بزرگ‌تری هستند و به راحتی نمی‌توانید آن‌ها را به دام بیندازید. این حیوانات هیچ رحمی به اسباب و اثاثیه شما نمی‌کنند و ممکن است به لباس‌ها، کمدهای لباس، لوازم مختلف و حتی سیم‌های برق حمله کنند. متاسفانه بسیاری از آتش سوزی‌های ناشی از اتصالی سیم‌های برق به دلیل اینکه موش‌ها سیم‌های برق را جویده‌اند و به آن‌ها آسیب رسانده‌اند، رخ می‌دهد. از این رو باید تا حد ممکن به دفع موش‌ها از محیط توجه ویژه‌ای داشته باشید.

بهترین دستگاه دفع موش

در حالی که روش‌های مختلفی برای دفع کردن موش از منزل و محیط‌های مختلف دیگر وجود دارند، اما استفاده از دستگاه‌هایی که با تکنولوژی روز تولید شده‌اند و عملکرد مناسبی را از خود نشان می‌دهند، عاقلانه‌تر است. دستگاه‌های دفع کننده موش از نظر عملکرد به دو دسته سمی و صوتی تقسیم بندی می‌شوند. دستگاه‌هایی که حاوی مواد سمی هستند، می‌توانند باعث کشتن موش شوند و این موضوع ایجاب می‌کند که شما موش‌های مرده را از بخش‌های مختلف منزل جمع آوری کنید.

دستگاه‌های دفع کننده موش صوتی به عنوان بهترین دستگاه دفع موش هستند و همچنین این دستگاه‌ها بهترین دستگاه دفع حشرات شناخته می‌شوند که بدون هیچ آلودگی صوتی، زیست محیطی و سمی، آن‌ها را از محیط دور می‌کند. عملکرد این دستگاه‌ها بدین گونه است که آن‌ها باعث تولید امواج فراصوت می‌شوند. این امواج در گستره شنوایی انسان نیستند؛ اما حیواناتی مانند موش‌ها به خوبی آن‌ها را می‌شنوند. مانند صداهای آزاردهنده برای انسان، این صداها نیز برای موش‌ها بسیار آزاردهنده و ناراحت‌کننده هستند. همین موضوع باعث عدم تحمل موش‌ها شده و آن‌ها را از محیط فراری می‌دهد.

مزایای استفاده از دستگاه‌های صوتی دفع موش

دستگاه‌های صوتی دفع موش با تولید امواج صوتی که برای موش‌ها آزاردهنده هستند، باعث دفع آن‌ها می‌شود. هیچ ماده سمی و خطرناکی در این دستگاه‌ها به کار نرفته است و سرعت عملکرد آن بسیار بالا است. هیچ بو و ماده سمی توسط این دستگاه‌ها منتشر نمی‌شوند که باعث آسیب به سلامت انسان و سایر حیوانات خانگی شوند. از جمله مهم‌ترین مزایای استفاده از این دستگاه‌ها، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

ایمن و بهداشتی

دستگاه‌های صوتی دفع کننده موش بسیار ایمن و بهداشتی هستند. این دستگاه‌ها بدون نیاز به استفاده از سم مورد استفاده قرار می‌گیرند. می‌توان در محیط‌های حساس مانند مراکز نگهداری از کودکان، مهد کودک‌ها و ... از این دستگاه استفاده نمود.

بدون ضرر به محیط زیست

عدم به کار رفتن محصولات سمی در این دستگاه دفع موش باعث شده تا هیچ ضرری به محیط زیست به واسطه روشن کردن آن وارد نشود. از این رو افرادی که طرفدار محیط زیست هستند، می‌توانند با خیالی آسوده از این دستگاه استفاده کنند.

بدون ضرر به سلامت انسان

عدم به کار رفتن محصولات سمی در دستگاه دفع موش باعث شده تا آن‌ها هیچ ضرری برای سلامت انسان نداشته باشند. حتی اگر در منزل کودک دارید و نگران آسیب به سلامتی او هستید، می‌توانید با خیالی آسوده از این دستگاه استفاده کنید.

عدم ضرر به حیوانات

اگر حیوان دوست هستید و علاقه‌ای به دادن سم به آن‌ها ندارید، بهتر است که از بهترین دستگاه دفع موش استفاده کنید. این دستگاه‌ها صرفا با تولید صوت، می‌توانند باعث دور شدن آن‌ها از محیط شوند. بنابراین، به هیچ وجه به سلامت آن‌ها آسیبی وارد نمی‌کنند.

قابلیت استفاده چندین باره

دستگاه‌های صوتی دفع کننده موش قابلیت استفاده چندین باره را دارند. این دستگاه‌ها به گونه‌ای تولید می‌شوند که می‌توانند در بازه زمانی طولانی صوت از خود منتشر کنند، بدون اینکه خراب شوند. می‌توانید چندین بار و بدون هیچ محدودیتی از این دستگاه‌ها استفاده کنید.

دستگاه دفع حشرات

نحوه استفاده از دستگاه دفع موش

یکی از دلایل برتری دستگاه‌های دفع موش، قابلیت حمل و جابجایی آن است. این دستگاه‌ها به سادگی با اتصال به برق کار می‌کنند. فقط کافیست که آن‌ها را در محلی که احتمال حضور موش وجود دارد به برق متصل کنید و منتظر عملکرد مناسب این دستگاه باشید. دستگاه شروع به کار می‌کند و با تولید امواج صوتی که در فرکانس شنوایی انسان نیستند، باعث دفع حشرات به صورت ایمن خواهند شد. این دستگاه‌ها را می‌توانید در مسافرت و فضاهای مختلف دیگری نیز مورد استفاده قرار دهید.

مدت زمان اثربخشی بهترین دستگاه دفع موش

صداهایی که از طریق بهترین دستگاه دفع موش به گوش موش‌ها می‌رسد، بسیار برای آن‌ها آزاردهنده است. احتمال اینکه موش‌ها به این صدا عادت کنند بسیار کم بوده و در اکثر مواقع صوت ایجاد شده برای آن‌ها نگران‌کننده است. با این حال معمولا موش‌ها 2 الی 3 روز این صدا را تحمل می‌کنند و بعد از آن به سرعت از محیط بیرون می‌روند. از این رو باید چند روزی را برای اثربخشی این دستگاه‌ها منتظر بمانید. ناگفته نماند که شرایط محیط و موش روی این موضوع تاثیر زیادی دارد و ممکن است موش‌ها زودتر از این زمان از محیط خارج شوند.

نکات مهم برای استفاده از دستگاه فراصوت دفع موش

اگر اقدام به خرید و نصب دستگاه فراصوت دفع موش به عنوان بهترین دستگاه کرده‌اید، باید به نکات زیر نیز توجه داشته باشید:

  • امواج تولید شده از این دستگاه‌ها از دیوار عبور نمی‌کنند. از این رو بهتر است که آن‌ها را برای هر اتاق و فضایی به صورت جداگانه و با تعداد مناسب خریداری کنید.
  • بهتر است که این دستگاه‌ها در محلی که احتمال حضور موش‌ها بیشتر است، نصب شوند.
  • برای نصب این دستگاه‌ها به میزان مساحت تحت پوشش آن‌ها توجه داشته باشید.
  • دستگاه‌های فراصوت را به صورت ممتد روشن نگه دارید تا باعث کلافه شدن موش‌ها و فرار آن‌ها شوند.
  • دستگاه دفع موش فراصوت برای سلامت شما مضر نیست. بنابراین، می‌توانید آن را در اتاق خواب نیز قرار دهید.

پارسیان دافع

دفع موش یکی از دغدغه‌های اصلی افرادی است که در منزل موش دارند و به دنبال راهی برای دفع آن هستند. موش‌ها حیوانات موذی و خطرناکی‌اند و ممکن است باعث بروز حوادث بسیار زیادی نیز شوند. بنابراین، دور کردن آن‌ها از جمله اقدامات ضروری است که باید انجام دهید. دستگاه‌های دفع موش اولتراسونیک یکی از بهترین دستگاه‌های دفع موش موجود در بازار هستند که می‌توانند بدون مواد سمی و کاملا ایمن برای دفع موش استفاده شوند. کیفیت بالای این دستگاه‌ها و تولید آن‌ها با فناوری روز جهانی، از جمله مهم‌ترین نکاتی است که باید در هنگام خرید به آن‌ها توجه داشته باشید. شرکت پارسیان دافع، به عنوان بهترین شرکت در زمینه تولید و عرضه دستگاه‌های دفع کننده موش با عملکرد بسیار مناسب است. دستگاه دفع موش و دستگاه سوسک کش با فناوری پیشرفته، خانه شما را از ورود هرگونه آفات ناخواسته محافظت می‌کنند و محیطی امن و بهداشتی فراهم می‌آورند.

می‌توانید برای دریافت قیمت و اطلاع از جزئیات دستگاه دفع موش این شرکت به سایت parsiandafe.com مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 02165529249تماس بگیرید.

گالری تصاویر

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/2409249
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید