امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

بهترین خدمات ناخن و مو کجا ارائه می شود؟


1401/07/27
کد خبر : 26429
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 13 نفر

در این میان با پیشرفت روزافزون مهارت آرایشگری کارآموزان این هنر، راه های متفاوتی نیز برای کار بر روی ناخن ها پدید آمده است.
مو ها نیز از این قاعده مستثنی نبوده و عناوین مختلفی مثل هایلایت، مش و... ممکن است گیج کننده به نظر برسند.
بررسی ویژگی و تفاوت این روش ها می تواند در انتخاب بهتر و اصولی برای بانوان مفید باشد.

کاشت ناخن روشی برای درمان یا زیبایی؟

ساخت و کاشت ناخن مصنوعی در موارد غیر زیبایی می تواند برای درمان ناخن های تغییر شکل داده یا از دست رفته انجام شود. این کار در واقع شامل تهیه بستر ناخن نیز می شود. برای این کار شبکه ی پلی پروپیلن روی محل ناخن اعمال می شود و نصب انجام می گیرد.
جدیدترین روش کاشت ناخن برای زیبایی شامل قرار دادن یک لایه بالایی آکریلیک است که به شکل شبکه ای فیکس شده بر روی یک لایه ی پشتیبان کلاژنی قرار می گیرد. انتهای نزدیک به ریشه ی ناخن دارای مجموعه ای از نقاط برای محکم نگاه داشتن است که معمولا شامل سه نقطه ی نیم دایره ای می شود. واضح است که سایز ناخن ها در هر فرد و برای هر یک از انگشتان متفاوت است، بنابراین معمولا با استفاده از سایزرها اندازه های مناسب آن به دست می آید. کاشت  را می توان هم برای دست و هم برای پا انجام داد. ناخن بتدا با یک پانچر (وسیله ی سوراخ کننده) که الگویی دندانه دار روی قسمت مسطح آن است، آماده می شود.
پیش تر گفته شد که کاشت ناخن در حالت کلی می تواند برای اهداف زیبایی یا غیر زیبایی باشد. در مواردی که فرد ناخن خود را از دست می دهد می توان از این راه حل استفاده نمود. اما چنانچه کاشت  را از نظر اهداف زیبایی بررسی کنیم، باز هم می توان دلایل متفاوتی برای آن دید. برخی از افراد هستند که هیچ گونه مشکلی در ناخن و رشد و کیفیت آن ندارند اما صرفا برای زیبایی و جذابیت بیشتر به کاشت مبادرت می ورزند اما برخی دیگر از افراد به دلیل داشتن ناخن های ضعیف که رشد و استحکام چندانی ندارد و به شکل طبیعی نمی تواند زیبا باشد، کاشت ناخن را انجام می دهند. برخی تنها به کاشت ناخن برای دست ها اکتفا می کنند و برخی دیگر علاقه مندند آن را در مورد پاها نیز انجام دهند. دیده شده که برخی از افرادی که دچار عادت ناخن جویدن هستند نیز از این راه حل استفاده می نمایند؛ زیرا مواد کاشت ناخن به دلیل استحکام قابل جویده شدن نیست و طعم خوشایندی نیز ندارد و استفاده از آن برای چند ماه می تواند این عادت را از آن دست افراد دور کند. به هر ترتیب این کار چندان بدون عوارض نیست و افراد بهتر است تا حد امکان از آن چشم پوشی کنند و تنها در صورت ضرورت آن را به کار بندند.
بهترین خدمات ناخن و مو کجا ارائه می شود؟

لاک دوام بیشتری دارد یا ژلیش ناخن؟


ژلیش‌ناخن نوعی لاک بادوام است که نسبت به لاک های معمولی ماندگاری بیشتری دارند و به راحتی نیز پاک نمیشوند. ژلیش‌ناخن یا لاک موقت بر خلاف لاک های معمولی که با گذشت زمان و با جریان هوا خشک میشوند، باید در معرض اشعه دستگاه uv قرار بگیرد تا خشک شود. ژلیش‌ ناخن یعنی همان لاک کلاسیک با ترکیب اکریلیک ژل مانند و رقیق می باشد که باید توسط دستگاه که اشعه uv ساطع میکند خشک شود.
ژلیش‌ناخن را با همان فرچه های لاک کلاسیک نیز میتوان روی ناخن های طبیعی یا حتی کاشته شده کار کرد. از مزیت های ژلیش ‌ناخن نسبت به لاک معمولی این است که لاک های کلاسیک همیشه با کیفیت نیستند و برای سلامت ناخن ها مضر هستند و منافذ روی ناخن را مسدود میکنند؛ اما ژلیش این عوارض را ندارد. دوام ژلیش‌ناخن در حدود دو تا سه هفته می باشد. ژلیش‌ناخن را پس از گرفتن کوتیکول ناخن آنها را مرتب میکنند و در 3 مرحله ژلیش را روی ناخن قرار میدهند و با گذشت 30 ثانیه ناخن ها باید زیر دستگاه UV قرار بگیرند تا خشک شوند. مرحله ی اول ژل بیس مرحله دوم ژل رنگی و مرحله سوم تاپ ژل. لایه ی سوم برای درخشندگی بیشتر و دوام ژلیش استفاده میشود.  پس از قرار گرفتن هر لایه روی ناخن ابتدا باید آن را زیر دستگاه خشک کرد و سپس لایه بعدی را قرار داد.
ممکن است تصور کنید ژلیش‌ناخن با کاشت ناخن یکی است. اما اشتباه نکنید، ژلیش‌ناخن فقط نوعی لاک موقت است اما کاشت ناخن با موادی که روی ناخن قرار میگیرد انجام میشود.
کاشت ناخن با مواد پلاستیکی فشرده ای که روی ناخن قرار میگیرد انجام میشود. ضخیم تر شدن و بلند تر شدن ناخن ها کاری است که کاشت انجام میدهد و خشک کردن کاشت ناخن با دستگاه یو وی انجام نمیشود. اما ژلیش حجم اضافه ای به ناخن اضافه نمی کند فقط مواد ژل مانندی روی آن قرار میگیرد که چند روزی ماندگاری دارد.
بهترین خدمات ناخن و مو کجا ارائه می شود؟

هایلایت مو زیبایی ناخن را بهتر نمایان می کند

هایلایت کردن به معنای روشن کردن قسمت هایی از مو و ایجاد رگه های روشن مو در بین موهای تیره است. هایلایت‌مو در عین سادگی بسیار زیبا است و همراه با آرایش جلوه ی دیگری به چهره تان می بخشد.برای شروع فرآیند چاپ، پس از طراحی طرح مورد نظر، پارچه ها می بایست از دستگاه چاپ پارچه عبور کنند. این دستگاه شبیه یک پرینتر عمل می کند. ماده اولیه یا همان رنگ های مورد نظر وارد دستگاه شده و نقوش روی پارچه نقش می بندند.
انواع هایلایت مو به شیوه های مختلفی انجام می شوند مانند:
•  هایلایت با کلاه: کلاه هایلات سوراخ هایی دارد که باید موها را دسته دسته از این سوراخ ها بیرون بیاورید و آن ها را رنگ کنید. بهتر است مو ها را نامرتب از کلاه بیرون بیاورید تا زیبایی رگه های روشن مو بین موهای تیره بیشتر نمایان شود.
•  هایلایت با فویل: در این روش از فویل هایی که به صورت مستطیلی و بلند تر از قد مو برش داده میشوند استفاده میشود. مو های رنگ شده را بین فویل قرار میدهند و فویل را تا میکنند و بعد از رنگ گرفتن موها فویل ها را جدا میکنند و مو باید بعد از آن به خوبی شسته شود. نتیجه ی کار ایجاد رگه های روشن بین موهای تیره است که بسیار خاص و چشم نواز است.
با رعایت برخی نکات قطعا با نتیجه بهتری از سالن آرایشی خارج خواهید شد. تمیز و پاکیزه بودن مو ها قبل از هایلایت بسیار مهم است. قبل از هایلایت موهایتان را بشویید البته در بعضی از سالن ها قبل از انجام هر کاری روی موها، موهایتان را میشویند و یا از نرم کننده برایتان استفاده میکنند.
کوتاهی مو را باید قبل از هایلایت‌مو انجام دهید تا بر اساس قد موها کار هایلایت انجام شود.
قبل از اینکه به سالن زیبایی مراجعه کنید بهتر است رنگ مورد نظر برای هایلایت را انتخاب کنید برای این کار میتوانید از آرایشگرتان نیز مشورت بخواهید. اگر بدون انتخاب رنگ به سالن زیبایی بروید در مواجهه با تنوع بالای هایلایت‌مو دچار سردرگمی خواهید شد و ممکن است نتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.
پس از انجام هایلایت مو و کاشت یا ژلیش ناخن از تغییرات ظاهری خود شگفت زده خواهید شد به شرطی که به یک سالن زیبایی معتبر مراجعه کنید.
بهترین خدمات ناخن و مو کجا ارائه می شود؟

بهترین خدمات ناخن و مو کجا ارائه می شود؟


کلان شهر تهران پر است از سالن های زیبایی و خدمت دهندگان و هنرمندان این حوزه. همین موضوع و ارائه ی قیمت های گوناگون  توسط این سالن ها، می تواند انتخاب یک مرکز زیبایی را دشوار کند. به خصوص که این امر با سلامت و زیبایی بانوان مرتبط است، حساسیت ها را در خصوص یک انتخاب صحیح سخت می کند.
سالن زیبایی سریرا به مدیریت خانم معصومه ترابی در طی سال های فعالیت خود، سعی داشته خدمات زیبایی را در محیطی با‌شکوه و آرام به مشتریان خود ارائه ‌دهد. در سالن زیبایی سریرا خدمات رنگ و مش، اکستنشن، کوتاهی، مانیکور و پدیکور، طراحی ناخن، میکاپ، شینینون، براشینگ، کاشت مژه، کرلی، خدمات پاکسازی پوست با جدیدترین روش ها و با همراهی پرسنل مجرب امکان پذیر است.
در صورت تمایل برای حضور در این سالن زیبایی، می توانید از راه های ارتباطی 26604023-021 و 09121021041 با مجموعه در تماس باشید.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26429
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید