امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

بهترین خدمات ابرو و مو کجا ارائه می شود؟


1401/07/27
کد خبر : 26430
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 17 نفر

در این میان با پیشرفت روزافزون مهارت آرایشگری کارآموزان این هنر، راه های متفاوتی نیز برای کار بر روی ابرو ها پدید آمده است. از روش های قدیمی تر مانند تتو ابرو تا روش های جدیدتر مانند میکروبلیدینگ هر کدام متقاضیان خاص خود را داشته و برخی نیز به دنبال روشی مناسب با توجه به شرایط خودشان می گردنند.
بررسی ویژگی و تفاوت این روش ها می تواند در انتخاب بهتر و اصولی برای بانوان مفید باشد.
 بهترین خدمات ابرو و مو

انواع تاتو ابرو و توصیه هایی برای انجام آن

 بهترین خدمات ابرو و مو
تاتو ابرو از روش هایی است که نواقص ابرو را برطرف می کند و به حفظ زیبایی آن کمک می کند.
سایه ابرو روشی شبیه به تاتو معمولی است اما نه کاملا؛ برای سایه ابرو از رنگ روشن تر نسبت به تاتو استفاده می شود و طبیعی تر نیز جلوه می کند. البته باید گفت که ماندگاری سایه ابرو از تاتو معمولی کمتر است.
فیبروز ابرو نوعی تاتوی موقت به حساب می آید که در آن تاج ابرو را به صورت طبیعی طراحی می کنند. رنگ در لایه عمیق پوست تزریق نمی شود و به لایه های سطحی پوست وارد می شود به همین دلیل است که دوام آن کم است و بین 1 ماه تا یک سال ماندگاری دارد.
برای دریافت نتیجه ی بهتر مهم است که مواردی ساده را هنگام تصمیم گیری در خصوص این موضوع در نظر داشته باشید.
بسیار مهم است که تاتو ابرو را در سالن های زیبایی که به مسائل بهداشتی اهمیت می دهند انجام دهید.
قبل از تاتو ابرو با مشورت آرایشگر مناسب ترین مدل را که با صورت تان همخوانی دارد انتخاب کنید.
در صورت حساسیت داروهای ضد حساسیت را با مشورت پزشکتان مصرف کنید.
داروهای محرک پوستی را قبل از تاتو متوقف کنید.
بهتر است تاتو ابرو را فقط برای رفع نواقص آن استفاده کنید تا ابرو شکل طبیعی خود را حفظ کند.
بعد از تاتو ابرو به مدت سه روز و با استفاده از گوش پاک کن تمیز پماد آ چشمی بزنید.
در هفته اول بعد از تاتو نیز پیشنهاد می شود از پماد هیدروکورتیزون چشم استفاده کنید.
بعد از تاتو تا یک هفته به استخر و سونا نروید و سعی کنید ناحیه تاتو شده را نشویید و در معرض نور آفتاب نیز نباشید.

میکروبلیدینگ ابرو خوبه؟

ابروهای کم پشت و نازک همواره یکی از مشکلات بانوان بوده است. همه ی بانوانی که به زیبایی صورت خود اهمیت می دهند دوست دارند ابروهای شان پرپشت و طبیعی به نظر برسد. روش های زیادی برای پر کردن موقت ابرو وجود دارد: مداد ابرو، ژل، سایه ابرو از همین روش هاست که برای چندین ساعت و مراسم های کوتاه مدت مناسب است.
امروزه با استفاده از جدیدترین روش های ترمیم ابرو، ابرو هایتان طبیعی و زیبا و سالم به نظر می رسد و نتیجه دلخواه را خواهید گرفت یکی از این روش ها میکروبلیدینگ ابرو است.
میکروبلیدینگ نقاشی یا استفاده از مداد نیست. این روش از جدیدترین راه های طراحی و ترمیم ابروهای کم پشت و نازک است که از آن به شدت استقبال شد. برای میکروبلیدینگ، به وسیله ی یک قلم که از کنار هم قرار گرفتن تعدادی سوزن تشکیل شده است. قلم خط هایی شبیه به تار مو با استفاده از رنگدانه در قسمت هایی که نیاز است ترسیم می شود.
همانگونه که انجام و نگهداری از تاتو ابرو مراقبت هایی را می طلبید، این موضوع برای میکروبلیدینگ نیز صادق است.
3روز مانده به انجام میکروبلیدینگ از رنگ کردن ابروها بپرهیزید.
روزی که می خواهید میکروبلیدینگ کنید باید ورزش را کنار بگذارید.
این دارو ها را نباید 24 ساعت قبل از میکروبلیدینگ مصرف کنید: نیاسین، آسپرین، ویتامین  E، داروهایی مثل ایبوبروفن و استامینوفن و …
 
بهترین خدمات ابرو و مو
اگر پریود هستید باید بدانید که انجام دادن میکرو در این دوران ممکن است باعث ایجاد حساسیت برای تان شود و همچنین به دلیل تغییرات هورمون ها در این دوران، رنگ پذیری ابرو به خوبی صورت نگیرد.
قبل از انجام دادن این کار بهتر است نوشیدنی هایی که حاوی کافئین هستند مصرف نکنید.
اگر در معرض آفتاب شدید بوده اید و دچار سوختگی شده اید بهتر است آن  را به زمان دیگری موکول کنید تا اثرات آفتاب سوختگی روی پوست تان بهبود یابد.
بعد از میکروبلیدینگ اقدامات زیر را انجام دهید:
بعد از میکروبلیدینگ ابرو هایتان را با آب نشویید تنها با استفاده از پنبه آغشته به سرم نمکی اطراف آن را تمیز کنید.
کرم های تجویز شده برای بعد از میکرو را تهیه کنید و 4 ساعت یک بار استعمال کنید. بعد از میکروبلیدینگ تا یک هفنه نمی توانید ورزش کنید زیرا ممکن است ابروهایتان خیس شوند و نیاز باشد آن ها را بشویید.
بعد از میکروبلیدینگ از تیرگی آن تعجب نکنید زیرا به مرور زمان رنگدانه ها جذب می شوند و تیرگی آنها به مرور کمرنگ می شود و حالت طبیعی ابرو به خود می گیرد.
در چند روزبعد از میکروبلیدینگ این نکات را به یاد داشته باشید:
ایتدایی پس از این کار، ابروها تیره و مصنوعی دیده میشوند و علت آن این است که رنگدانه ها هنوز در سطح پوست هستند و به لایه ی زیرین پوست نفوذ نکرده اند. چند روزی صبر کنید و از ابروها به خوبی مراقبت کنید تا نتیجه لازم حاصل شود.
از دیدن رنگدانه ها روی دستمال نگران نشوید. تصور اینکه رنگدانه ها در حال پاک شدن هستند غلط است. این رنگدانه ها اضافه هستند و باید از پوست خارج شوند.
خشکی و پوسته پوسته شدن ابرو بعد از میکروبلیدینگ طبیعی است و به این معنی نیست که رنگدانه ها از بین رفته اند. ابن علائم نشان دهنده بهبودی جای زخم است بهتر است تا زمانی که کامل بهبود می یابند به زخم ها دست نزنید.

هاشور، یکی از جدیدین ترین روش های زیبا سازی ابرو

 بهترین خدمات ابرو و مو
از جدیدترین تکنیک های زیباسازی و قرینه سازی ابرو، هاشور ابرو است و اگر بخواهیم به زبان ساده هاشور ابرو را توضیح دهیم باید بگوییم: ایجاد خطوط ظریف به شکل تار مو در اندازه های مختلف و در جهت رویش مو. در این روش ابرو ها مصنوعی نیستند و به شکل طبیعی طراحی می شوند. هاشور ابرو با توجه به فرم صورت و ابرو متفاوت است.
آرایش ابرو از سخت ترین قسمت های آرایش است زیرا پر کردن و قرینه در آمدن ابرو ها وقت زیادی می گیرد. اگر چه این روش ها برای کوتاه مدت مشکل را حل می کند اما همه ی بانوان وقت و حوصله یا دقت کافی برای انجام این کار ها ندارند و ترجیح می دهند از روش های ماندگار تری برای آراستگی ابرو های شان استفاده کنند.  هاشور ابرو یکی از همین روش های نیمه دائمی است که به میزان قابل توجهی در زیبایی ابرو تاثیر گذار بوده است و به شدت از آن استقبال شد. البته باید بگوییم هاشور ابرو از کارهای زیبایی بسیار تخصصی است که هرکسی نمی تواند آن را انجام دهد و شما را از نتیجه کار راضی کند. سالن های زیبایی معتبر در زمینه ی هاشور ابرو، گزینه خوبی برای انجام این کار هستند.
هاشور ابرو اما انواع مختلفی دارد که انجام هر کدام بنا به شرایط ویژه ی هر فرد صورت می گیرد.
هاشور تیغ ماهی: این روش برای کسانی است که بخاطر بیماری ابروهایشان از دست رفته و کسانی که ابروهای نازک ولی رو بالا دارند. در این نوع، در مرحله ی اول همه ی هاشورها به سمت بالا کشیده میشود و در دم ابرو هاشور ها به هر دو سمت بالا و پایین زده میشود.
هاشور ابرو آسیایی: این هاشور مناسب چهره های آسیای شرقی مثل چین و ژاپن و کسانی که جهت ابرویشان عوض میشود. این هاشورها در ناحیه انتهایی ابرو و بین کمان و ابتدای ابرو زده می شوند.
هاشور ابرو کلاسیک: این هاشور به کسانی پیشنهاد می شود که ابرو های شان به سمت پایین است و تمام هاشور ها در این روش در قوس پایینی ابرو زده می شود.
هاشور Upper : اگر شما نیز جزو کسانی هستید که ابرو های اسپرت را می پسندید این هاشور برای شماست. در این نوع، همه ی هاشور ها در قسمت بالایی ابرو در جهت بالا ترسیم می شوند.

بهترین خدمات ابرو و مو کجا ارائه می شود؟


کلان شهر تهران پر است از سالن های زیبایی و خدمت دهندگان و هنرمندان این حوزه. همین موضوع و ارائه ی قیمت های گوناگون  توسط این سالن ها، می تواند انتخاب یک مرکز زیبایی را دشوار کند. به خصوص که این امر با سلامت و زیبایی بانوان مرتبط است، حساسیت ها را در خصوص یک انتخاب صحیح سخت می کند.
سالن زیبایی سریرا به مدیریت خانم معصومه ترابی در طی سال های فعالیت خود، سعی داشته خدمات زیبایی را در محیطی با‌شکوه و آرام به مشتریان خود ارائه ‌دهد. در سالن زیبایی سریرا خدمات رنگ و مش، اکستنشن، کوتاهی، مانیکور و پدیکور، طراحی ناخن، میکاپ، شینینون، براشینگ، کاشت مژه، کرلی، خدمات پاکسازی پوست با جدیدترین روش ها و با همراهی پرسنل مجرب امکان پذیر است.
در صورت تمایل برای حضور در این سالن زیبایی، می توانید از راه های ارتباطی 26604023-021 و 09121021041 با مجموعه در تماس باشید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26430
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید