امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

بهترین حفاظ های مدل جدید برای پنجره ، روی دیوار و درب آپارتمان


1401/07/27
کد خبر : 26311
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 12 نفر

حفاظ مارکت انواع طرح ها و مدل ها را پوشش می دهد، که در زیر به برخی اشاره می کنیم: حفاظ پنجره ، حفاظ بالکن، راه پله و آردواز شیروانی و حفاظ درب ورودی خانه حفاظ آکاردئونی در جلوی درب آپارتمان. امنیت حفاظ و نرده های تولید شده بسیار بالاست به قدری که امکان عبور از آن ها به سختی و غیر ممکن است که این امر باعث می شود دزدان از ورود به آن مکان منصرف گردند.

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی یکی از چشم‌نوازترین وامن‌ترین حفاظ‌ های نرده‌ ای هستند. برای سارقینی که قصد ورود به حریم ساختمان‌های شما را دارند، شاخه‌های این دسته از حفاظ‌ها مانعی عبور ناپذیر برای آ‌ن‌ها هستند. این دسته از حفاظ‌ها از سطح دیوار به اندازه ۱۵ تا ۲۰ سانتی متر بیرون آمده‌اند و همین امر باعث می‌شود قرارگیری سارقین بر روی دیوار امکان ناپذیر شود. قیمت حفاظ شاخ گوزنی امروز یکی از عوامل مهم در انتخاب بهترین نرده حفاظ روی دیوار است . حفاظ شاخ گوزنی یکی از بهترین شیوه ها برای افزایش امنیت ساختمان و حفاظ کشی روی دیوار می باشد. علت اصلی نام گذاری حفاظ شاخ گوزنی، ظاهر این نوع حفاظ می باشد که شباهت زیادی به شاخ گوزن دارد. این نرده حفاظ آهنی امنیت بسیار بالایی نسبت به سایر انواع حفاظ دیوار دارد و به ساختمان ، منزل، محل کار، ویلا و یا هر مکان اعم از اداری ، مسکونی ، تفریحی دیگری که قصد افزایش امنیت آنرا دارید به شما می دهد.



 



حفاظ مارکت بهترین تولید کننده انواع حفاظ شاخ گوزنی با پایین ترین قیمت اجرت ساخت میباشد که این حفاظ مدل شاخ های سر گوزن نسبت به سایر حفاظ ها دارای قیمت پایین تری است ولی به دلیل قطعات کوچک و نوک تیز گیوتین خورده فراوان موجود در آن از امنیت بالایی نیز برخوردار است. این نوع نرده سر دیوار شاخ گوزنی در ویلاهای با متراژ بالا یا در ساختمان هایی که می خواهند هزینه کمتری کنند گزینه مناسبی می باشد. از ویژگیهای تولید پر تراکم حفاظ شاخ گوزنی با توجه به آهن استفاده شده و رنگ آن میتوان به عدم نیاز به مراقبت های بعد از نصب ، اطمینان از ماندگاری بلند مدت ، آرامش روانی برای افراد داخل ساختمان به جهت عدم ورود افراد سارق و همچنین نصب ساده و کم هزینه بدون تخریب و اجرای ساده و اصولی این نوع از حصار است.

حفاظ پنجره

طرح های حفاظ پنجره کلاسیک و حفاظ پنجره مدرن میتوان در تمام طبقات ساختمان استفاده کرد و نحوه ی باز و بسته کردن آن با توجه به نیاز مشتریان متغیر میباشد . یکی از مهم ترین ویژگی هایی که تمام نرده پنجره ها باید داشته باشد این است که مقاومت بسیار بالایی در مقابل سرقت داشته باشند. نرده حفاظ نوعی تجهیزات فلزی برای محافظت از ورودی های ساختمان است. انواع حفاظ پنجره در جلوگیری از سرقت و همچنین سقوط کودکان نقش دارند. نصب حفاظ آهنی پنجره و نرده حفاظ پنجره یک اقدام پیشگیرانه است که جلوی مشکلات بعدی را می گیرد اما بحث هزینه ها را هم نمی توان نادیده گرفت. هزینه ساحت و نصب حفاظ آهنی پنجره متفاوت است و موارد متعددی روی قیمت حفاظ پنجره تاثیر دارد. برای اینکه براورد نسبی از هزینه ها داشته باشید لازم است تا از قبل با نحوه قیمت گذاری و هزینه های جانبی نصب حفاظ آهنی آشنا شوید. گاهی هزینه های پیش بینی نشده همه حساب و کتاب ها را به هم می ریزد.


 



بی‌شک عکس انواع مختلف نرده پنجره را مشاهده کرده‌اید. در برخی مواقع حافظ پنجره شامل برخی قوطی‌های فلزی‌ست که به موازات یکدیگر بر یک قاب نصب شده‌اند. اما امروزه این نوع حفاظ‌ها تنوع بالاتری داشته و از طراحی‌های جذابی برخورداند. این حفاظ‌ها با توجه به اندازه‌ی پنجره و بالکن طراحی شده و ساختاری صلب و محکم دارند. یکی از نکات بسیار مهم در ساخت این نرده‌های عدم ایجاد فضای خالی در لابه‌لای آن‌ها می‌باشد. نگهداری از حفاظ آهنی پنجره کار بسیار دشواری نیست. کافی‌ست از به کار رفتن ضد زنگ در رنگ‌آمیزی حفاظ مطمئن شوید.

حفاظ آکاردئونی

نرده های حفاظ آهنی آکاردئونی را می توان به دو گروه ثابت و متحرک تقسیم بندی نمود. حفاظ فلزیِ ثابت کاربرد خوبی دارد ولی حفاظ درب آپارتمان می بایست قابلیت باز و بسته شدن را دارا می باشد. حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی از انواع حفاظ های تاشو است. این نرده قابلیت جمع شدن را دارد. مزیت درب آکاردئونی همین حالت جمع شوندگی درب است. در مواردی که نیاز به حفاظ نباشد، سازه کامل از جلوی درب ورودی کنار رفته و جای زیادی را اشغال نمی نماید. نوع جمع شونده ی حفاظ آکاردئونی بستگی به اندازه درب تعداد لنگه های حفاظ دارد.



 



یکی از دلایل اصلی استقبال از انواع حفاظ آکاردئونی ، نصب آسان آن می باشد. عملیات نصب حفاظ درب ضد سرقت آکاردئونی در کوتاه ترین زمان انجام می پذیرد. برای نصب حفاظ درب آکاردئونی، کنده کاری و تخریب دیوار کنار درب صورت نمی پذیرد و بدون هیچ تخریبی می توان سازه آهنی را روی قاب درب نصب نمود. حتی در مواقعی که درب ورودی آپارتمان کوچک تر هم باشد، نیازی به تخریب برای جاگذاری درب وجود ندارد. در واقع نرده حفاظ آکاردئونی کاملا استاندارد و مطابق با اندازه درب ورودی آپارتمان تولید می گردد. لازم به ذکر است که پیش از نصب حفاظ درب آکاردئونی می بایست ریل ها روی کف نصب گردند. حرکت درب آکاردونی روی همین ریل انجام می شود. نتیجتا نحوه صحیح نصب و جاگیری ریل ها پر اهمیت می باشد. زمان تقریبی نصب حفاظ آهنی بسیار کمتر از نصب یک دزدگیر الکترونیکی می باشد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26311
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید