امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

بهترین حفاظ برای ساختمان کدام است؟


1401/07/27
کد خبر : 26259
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 18 نفر

زاویه اجزای تشکیل دهنده این حفاظ طوری طراحی شده اند که به هیچ عنوان راهی برای قرار دادن دست و پا و بالا رفتن از دیوار را نمی دهد و صنایع فلزی حفاظ صنعت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه تولید انواع نرده حفاظ های فلزی، فرفورژه، نرده راه پله، حفاظ فرفورژه، حفاظ پنجره و حفاظ درب آکاردئونی می باشد.

 بهترین حفاظ ساختمان

درب آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی درب آپارتمان طرح ها و مدل های مختلفی از لحاظ تغییرات قرارگیری جوشکاری تسمه دارند که از جمله آنها میتوان به درب ۳ گل – درب ۴ گل – درب ۵ یا تمام گل ( منظور از گل تعداد ۲ ردیف لوزی افقی ممتد روی حفاظ درب ضد سرقت کشویی است ) و طرح های فانتزی حفاظ درب آپارتمان بصورت درب اکاردئونی پیچی و درب آکاردئونی ایتالیایی که در زیر به این نوع حفاظ های درب آپارتمان اشاره شده است . نوع تمام گل بهترین مدل حفاظ پشت درب آپارتمان با ۴ لایه تسمه عمودی ( ۴ تسمه اضافه پشت سر هم ) بهترين نوع حفاظ آهنی درب آپارتمان است و شما ميتوانيد به آسانی برای تامين امنيت منزل خود از آنها استفاده کنيد. حفاظ کشویی درب آپارتمان یک سازه تاشو است که قاب بر روی چهارچوب در ورودی آپارتمان شما نصب می‌شود. اتصال این حافظ آهنی درب‌ به در خانه شما از طریق چند جوش ساده صورت می‌گیرد. البته که ساده بودن به معنای کم‌اهمیت بودن نیست. درب آهنی متحرک آکاردئونی اصطلاحا به حفاظی با مشبک هایی عمدتا بصورت لوزی و از جنس آهن می گویند که به عنوان یک حایل امنیتی و جداکننده برای فضاهای مختلف استفاده می شود که عمدتا به عنوان یک گارد درب ضدسرقت استفاده می شود.
 
بهترین حفاظ ساختمان

حفاظ شاخ گوزنی

قیمت هر متر نرده شاخ گوزنی بر اساس ارتفاع و تراکم حفاظ شاخ گوزنی محاسبه میگردد . حفاظ شاخ گوزنی به منظور ایجاد امنیت ورودی دیوار ساختمان و برای جلوگیری از ورود ناخواسته افراد ، سارقان و حیوانات و…. ساخته میشود . حفاظ شاخ گوزن عموماٌ برای نصب بر روی دیوار در نظر گرفته میشود اما گاهی بر روی پنجره نیز نصب میشود . در گذشته حفاظ ها به صورت نیزه ای یا سیم خاردار موجود بود که دارای نقاط ضعف بسیاری بودند ، ولی این روزها با نسل جدید حفاظها مثل حفاظ شاخ گوزنی ، بوته ای و نی زار مواجه هستیم که از نظر ظاهری ،امنیتی و استحکام بسیار کاربردی تر است و مورد تایید پلیس هم میباشد . قیمت متری حفاظ‌ های شاخ گوزنی بسته به تراکم و ارتفاع‌های مختلف تعیین می‌شود. حفاظ شاخ گوزنی یکی از تجهیزات امنیتی برای ساختمان ها می باشد. این حفاظ از ورود افراد ناشناس، حیوانات، سارقان و … داخل ساختمان جلوگیری می کند. عمده کاربرد این حفاظ ها بر روی دیوارها بوده ولی می توان آن را بر روی پنجره ها نیز نصب کرد. در گذشته به منظور حفاظت از ساختمان از سیم های خاردار استفاده می شد که این سیم ها نقص هایی را به همراه داشت ولی امروزه برای محافظت از ساختمان حفاظ های شاخ گوزنی را بر روی دیوار نصب می کنند. نوک های تیز و برنده حفاظ شاخ گوزنی باعث می شود که سارق هر چقدر هم که حرفه ای باشد نتواند وارد ساختمان شود. در ساخت این حفاظ ها از میلگردهای ۱۰ و حفاظ هایی از جنس فولاد استفاده می کنند. انتخاب ارتفاع این سیم ها به نوع کاربری آن بستگی داشته و می تواند بین ۳۰ تا ۱۵۰ سانتی متر باشد. همچنین می توان با توجه به نیاز مصرف کننده این ارتفاع را افزایش داد و علاوه بر آن می توان این حفاظ ها ررا بر روی سنگ و بتن نیز نصب کرد.

 بهترین حفاظ ساختمان

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره ساختمان روی نما و ظاهر ورودی ساختمان تاثیر می گذارد. انتخاب رنگ حفاظ پنجره آهنی یک چالش جدی در ساختمان های لوکس است. در ساختمان های نوساز معمولا به هنگام ساخت بنا از نرده های حفاظ با رنگ مناسب برای پنجره های بزرگ استفاده می شود. مشکل وقتی است که بخواهید یک ساختمان قدیمی را بازسازی کنید. انتخاب طرح، رنگ و جنس حفاظ پنجره در این مورد بسیار دشوارتر است. به خصوص برای ساخت حفاظ در پنجره های اصلی نمای ساختمان، باید دقت بیشتری انجام شود. شاید رنگ حفاظ پنجره ای که در ساختمان روبرویی نصب شده، مناسب این ساختمان نباشد. حفاظ پنجره، عامل بسیار مهمی در افزایش امنیت و زیبایی ساختمان است. از این‌رو لازم است در هنگام خرید و نصب آن دقت بالایی به خرج داد تا در درازمدت آسودگی خیال را به ساکنین ساختمان هدیه دهد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26259
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید