امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

بهترین حفاظ برای دیوار ، پنجره و درب آپارتمان


1401/07/27
کد خبر : 26295
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 11 نفر

بهترین حفاظ روی دیوار ساختمان: در حال حاضر برای حفاظت روی دیوار حیاط ساختمان و ویلا و باغ نرده حفاظ هایی مانند حفاظ شاخ گوزنی با عنوان حفاظ ضد سرقت روی دیوار یا محافظ لبه های دیوار در بازار موجود می باشند که بیشتر به عنوان نرده حفاظ یا دزدگیر آهنی روی دیوار کاربرد دارند و برای استفاده به عنوان حفاظ خار دار روی دیوار حیاط یا حفاظ با میلگرد گیوتین خورده روی دیوار ساختمان مناسب می باشند.  بهترین حفاظ روی دیوار حیاط و باغ و انتخاب بهترین نرده دیوار از جمله ابزاری است که می‌تواند احساس امنیت و محافظت از افراد خانواده را تامین کند و علاوه بر آن به ایجاد حریم قانونی و حفظ مال ما کمک کند. تحقیقات در مورد نوع انتخاب ارتفاع حفاظ در بین مشتریان نشان داده است که مردم بر این باورند اگر هر چه ارتفاع حفاظ بالاتر رود امنیت نیز بالا می رود و خیلی کمتر به نمای ساختمان و زیبایی ساختمان توجه می کنند. حفاظ مدرن که به نام های ( حفاظ لیلیوم ، حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای ، حفاظ شاخ گوزنی آبشاری اف ، حفاظ نیزاری ، حفاط خار بوته ای  و …) از آن یاد می شود. باید طوری انتخاب شوند که با نمای ساختمان همخوانی و هارمونی داشته باشد. در انتخاب حفاظ باید به سه عامل تراکم و ارتفاع و عرض با یکدیگر و در کنار یکدیگر نگاه کرد و انتخاب کرد .

بهترین حفاظ برای دیوار ، پنجره و درب آپارتمان


با توجه به نوک تیز و برنده ، این نوع از حفاظ فقط برای محیط بیرونی قابل استفاده است و در داخل خانه کاربردی ندارد و با توجه به خطرناک بودن ، برای محل نصب باید دقت لازم را به عمل آورد. حفاظ شاخ گوزنی را می توان یکی از زیباترین  حفاظ شاخ گوزنی معرفی کرد شکل در هم تنیده شاخ های آن مشابه شاخ های گوزن است و بهمین دلیل این نام به حفاظ های شاخ گوزنی منتسب شده است همچنین نرده حفاظ های شاخ گوزنی با توجه به قیمت مناسبشان در تهرام و کرج جزو حفاظ های روی دیوار بسیار محبوب است .
درب اکاردئونی به‌خصوص در آپارتمان‌های مسکونی که امکان باز ماندن در اصلی ساختمان از سوی دیگر همسایه‌ها دور از ذهن نیست؛ و یا به دلیل رفت‌وآمد زیاد ساکنین و ناآشنا بودن همسایه‌ها با هم، امکان حضور یک غریبه در آپارتمان نیز وجود دارد؛ و در شکل بدتر عدم شناخت و همسایه بودن با آدم‌های غریبه که ممکن است خودشان دردسرزا باشند، یک ضرورت است. مخصوصاً اگر مدتی کسی در خانه شما نباشد، مثلاً به مسافرت چندروزه‌ای بروید. طرح حفاظ‌ های آکاردئونی از ساز آکاردئون الهام گرفته شده و نام این درب هم برگرفته از نام همین ساز است. این نوع درها را درب کشوئی (کشویی)، درب کرکره ای، تاشو و … هم می‌نامند .

بهترین حفاظ برای دیوار ، پنجره و درب آپارتمان



بهترین حفاظ درب آپارتمان : حفاظ آکاردئونی دارای مدل های مختلف و از لحاظ امنیت حفاظ آکاردئونی در طرح های 90 درصد امنیت ( طرح 3 گل 4 خم ) و 99 درصد امنیت ( طرح های پرچ مخفی ) ساخته میشوند . اگر بدنبال انجام یکباره امنیت منزل خود هستید پیشنهاد ما طرح حفاظ آکاردئون 3 گل  پرچ مخفی 3 لایه یا حفاظ آکاردئون تمام گل پرچ مخفی با 4 لایه تسمه پشت هم قرار گرفته است که داری ضریب امنیت 99 درصد است و تنها راه باز کردن این درب ها با سنگ فرز میباشد که اصولا دزدان جای سخت را انتخاب نمیکنند . استفاده از لولا 3 پارچه - جا قفلی 8 میل - بلبرینگ درجه 1 جهت باز و بست کشویی حفاظ آکاردئونی از مزیت های آهن سازه نسبت به دیگر شرکت ها است . ما به هیچ وجه از متریال ضعیف به جهت ارزان تر کردن حفاظ ها استفاده نمیکنیم و از بهترین نوع تسمه 5 فابریک در تمامی کارها استفاده میکنیم .
 
 
بهترین حفاظ پنجره : یکی از راه های موثر برای افزایش امنیت و زیبایی خانه شما، نصب حفاظ پنجره ساده و شیک است. با نصب نرده پنجره مدرن ، زیبایی بیرون پنجره خانه شما بیشتر می شود و امنیت بیشتری نیز برقرار خواهد شد. نصب محافظ پنجره از افتادن و پرت شدن بچه ها جلوگیری می کند و مانع از نفوذ افراد ناآشنا به داخل خانه می شود. این روزها نرده حفاظ آهنی پنجره با شکلها، مدلها و رنگهای مختلفی ساخته می شوند و شما می توانید حفاظ پنجره ساختمان خود را طوری انتخاب کنید که با بقیه اجزای خانه شما هماهنگی داشته باشد. مثلا اگر نمای خانه شما آجرنما است، می توانید از محافظ پنجره کرم رنگ استفاده کنید. برای خانه هایی که نمای سنگی دارند نیز حفاظ پنجره فرفورژه سفید رنگ عالی هستند.

بهترین حفاظ برای دیوار ، پنجره و درب آپارتمان

کدام مدل حفاظ پنجره برای خانۀ شما مناسب‌تر است؟

حفاظ پنجره برای داشتن امنیت بیشتر در ساختمانها امروزه مورد استفاده قرار میگیرد. حفاظ پنجره علاوه بر سد کردن ورود سارقان میتواند نمای زیبایی به ساختمان شما بدهد. با توجه به اینکه حفاظ پنجرها ممکن است باعث تاریکی و یا کم شدن دید شما شود میتوان از حفاظ پنجره بازشو اکاردئون ( کشویی) استفاده کرد. که در مواقع غیر ضرور به طرفین جم شود ومانع دید نگردد. برای ساخت ایمن ساختمان میتوان از انواع حفاظ های فرفورژه ها ویا طرح های کلاسیک منظم یا نا منظم استفاده کرد. حفاظ پنجره طرح فرفورژه در بسیاری از بخش‌های ساختمان به كار برده می‌شوند. علاوه بر نرده های حفاظ پنجره ، دیگر موارد پركاربرد آن در ساخت نرده های راه پله آهنی و نیز نرده حفاظ دیوار است و آهن سازه تواید كننده حفاظ و پنجره فرفورژه و پروفیلی می باشد.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26295
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید