امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

بهترین جراح لاغری چه کسی است؟


1401/07/27
کد خبر : 28349
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 22 نفر

البته عمل های لاغری نیاز به تخصص و مهارت خاصی دارند، بنابراین در پیدا کردن بهترین جراح لاغری وسواس لازم را به خرج دهید. اما بهترین دکتر جراح لاغری چه کسی است؟ کمی صبر کنید ما در این مقاله پس از بررسی ویژگی های بهترین دکتر اسلیو معده یکی از حاذق ترین پزشکان این زمینه را معرفی خواهیم کرد.


 بهترین جراح لاغری

راه های پیدا کردن بهترین جراح لاغری

از جمله روش های پیدا کردن دکتر جراح لاغری خوب عبارتند از:

مراجعه حضوری به مطب جراح

در واقع یکی از بهترین راه های پیدا کردن بهترین دکتر لاغری مراجعه حضوری به مطب جراح می باشد. اهمیت مواردی که به عنوان روش های پیدا کردن بهترین دکتر اسلیو معده ارائه می دهیم یک طرف این مورد یک طرف! پس به آن خیلی توجه کنید.
زمانی که شما به مطب دکتر جراح لاغری مراجعه می کنید و مشاوره پزشکی از وی دریافت می کنید؛ می توانید به تصمیم درستی از اینکه آیا عمل جراحی چاقی را نزد پزشک مورد نظر انجام دهید یا خیر می رسید. همچنین قبل از نوبت خود می توانید به مطب پزشک مراجعه کنید و از نظرات مراجعه کنندگان مطب مطلع شوید.

از نظرات و تجربیات بیماران آگاه شوید!

یکی دیگر از مطمئن ترین راه ها برای پیدا کردن بهترین جراح لاغری؛ اطلاع از نظرات و تجربیات بیماران، جراح مدنظرتان است. در صورتی که پزشک دارای سایت یا شبکه های اجتماعی باشد، کار شما راحت تر می شود. چرا که می توانید با مراجعه به بخش نظرات این فضاها از نظرات مراجعه کنندگان جراح مدنظرتان مطلع شوید.

تصاویر قبل و بعد از عمل اسلیو معده جراح مدنظرتان را ببیند

با دیدن نمونه کارهای یک پزشک، خیلی چیزها دستگیرتان می شود. بنابراین برای پیدا کردن بهترین جراح لاغری؛ از عکس های قبل و بعد بیماران وی دیدن کنید. هر چه تعداد نمونه کارهای موفق پزشک مدنظرتان بیشتر باشد؛ قطعا می تواند جزء بهترین جراحان لاغری نیز باشد.

تسلط جراح بر بهترین روش های جراحی لاغری

عمل های جراحی لاغری جزء جراحی های کم خطر و یا حتی بی خطر است. یکی از بهترین روش های جراحی چاقی؛ عمل اسلیو معده است.
البته قطعا بهترین جراح لاغری علاوه بر روش گفته شده می بایست به سایر روش های جراحی لاغری نیز تسلط داشته باشد، تا بتواند بر اساس شرایط بیمار بهترین روش را برای درمان چاقی انتخاب کند. از جمله این روش ها عبارتند از:
•    بای پس معده؛
•    بای پس روده؛
•    پلیسه معده؛
•    مینی بای پس معده؛
•    ساسی بای پس؛
•    باندینگ معده؛
•    بالون؛
•    و …


 بهترین جراح لاغری

تجربه جراح در تعداد جراحی های انجام شده

به غیر از تحصیلات و دوره های تخصصی که یک جراح گذرانده است، تجربه و تعداد عمل موفق وی نیز بسیار حائز اهمیت است. مسلما تعداد عمل جراحی بالا به معنای تجربه بالای پزشک است. پس اگر یک جراح تعداد عمل موفق زیادی دارد؛ در انتخاب ایشان به عنوان بهترین جراح لاغری تعلل نکنید.

هزینه جراحی لاغری

مسلما یکی از فاکتورهای مهم برای هر کسی که قصد لاغری به روش عمل جراحی لاغری دارد؛ هزینه جراحی لاغری است. پس می توانید با پیدا کردن جراح لاغری که علاوه بر تجربه بالا و منصف بودن، به این موضوع که طرف قرارداد با بیمه شما باشد و با بیمارستان های دولتی نیز کار کند، هزینه جراحی لاغری را تا حد زیادی کاهش می دهد.

اخلاق مداری جراح

قطعا هر کسی که قصد عمل جراحی دارد؛ سوالات بسیاری از قبیل روش عمل، عوارض عمل جراحی و ... دارد، که این قاعده در عمل اسلیو معده نیز مستثنی نیست. هر گونه سوالی که در زمینه جراحی لاغری دارید را داخل برگه بنویسید، جراح موظف است که به صحبت های شما با دقت گوش کند و با حوصله تمام به تک تک سوالات شما پاسخ دهد.


 بهترین جراح لاغری

سلامت بیماران را به منافع شخصی ترجیح دهد

بهترین جراح لاغری؛ جراحی است که همه چیز را به پول ترجیح ندهد. چنانچه شما کاندیدای مناسب جراحی چاقی نباشید، باید پزشک شما از انجام این عمل امتناع کند.

بیمارستان هایی که جراح فعالیت دارد

قطعا اگر پزشکی در کار خود خبره باشد؛ بهترین بیمارستان ها وی را به عنوان تیم پزشکی خود قبول می کنند. از پزشک خود سوال کنید که در چه بیمارستان هایی فعالیت دارد؛ چنانچه لیست بیمارستان هایی که وی عمل جراحی انجام می دهد زیاد بود و جزء بهترین مراکز درمانی بودند، می توانید از این موضوع مطمئن شوید که وی بهترین جراح لاغری است.

تخصص جراح

امروزه به دلیل تقاضای زیاد؛ بسیاری از جراحان عمل های جراحی را انجام می دهند. اما آیا می توان تمامی این جراحان را به عنوان بهترین دکتر جراح لاغری شناخت؟ مسلما جواب خیر است، چرا که تخصص جراح لاغری بسیار مهم است.
یک جراح لاغری خوب؛ جراحی است که پس از گذراندن دوره جراحی عمومی، چندین سال دوره های تخصصی جراحی چاقی و باریاتریک را نیز گذرانده است و در این مدت تمامی تکنیک های لاپاراسکوپی را فرا گرفته است.
در واقع این پزشکان به دلیل تخصصی که در این حوزه دارند، می توانند یک عمل جراحی چاقی موفق با کمترین عوارض انجام دهند. اما چنانچه به غیر از این جراحان، به سایر پزشکان برای عمل جراحی چاقی مراجعه کنید، باید پی هر چیزی را به تنتان بمالید!

بهترین جراح لاغری کیست؟

خب با این تفاسیر قطعا شما سوال می کنید که از نظر ما؛ بهترین جراح لاغری چه کسی است؟ ما به شما آقای دکتر طاهر عنبرا را معرفی می کنیم، اما چرا دکتر عنبرا؟
دکتر عنبرا تک تک ویژگی های بهترین دکتر اسلیو معده که در این مقاله گفتیم را دارد. همچنین ایشان تاکنون سابقه بیش از هزاران عمل جراحی لاغری موفقیت آمیز را داشته است و بیشترین عمل های جراحی لاغری که در تهران یا کشور انجام شده است؛ به نام ایشان است.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28349
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید