امروز جمعه 16 شهریور 1403

Friday 06 September 2024

بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران


1401/07/27
کد خبر : 28748
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 11 نفر
جراحی بلفاروپلاستی پلک می ‌تواند بر روی پلک ‌های بالایی و پایینی انجام شود و برای رفع مشکلاتی از قبیل افتادگی پلک، غدد چربی و زائده ‌های ماهیچه ‌ای و عضلانی انجام می‌ شود.

یکی از چالش های اصلی افرادی که تصمیم به انجام این عمل می گیرند این است که بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران را چگونه پیدا کنند. در این مطلب می خواهیم ابتدا به این سوال پاسخ دهیم که چرا باید برای انجام عمل های زیبایی به بهترین جراح مراجعه کرد و در پایان بهترین جراح بلفاروپلاستی را معرفی خواهیم کرد.

بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران

جراح بلفاروپلاستی در تهران

بلفاروپلاستی یک روش بسیار موثر برای از بین بردن نشانه های پیری در ناحیه چشم است. در این عمل پوست و چربی اضافه از اطراف چشم برداشته می شود و باعث می شود که فرد چهره جوانتری پیدا کند. برای انجام چنین جراحی هایی باید در انتخاب جراح بسیار دقت کرد.

برخی از افراد برای انجام عمل های زیبایی به مراکزی مراجعه می کنند که از اعتبار کافی برخوردار نیستند. متاسفانه این مراکز دارای تاییدهای لازم از سازمان های مربوطه نیستند و نتایج عمل در اغلب موارد رضایت بخش نیست. با توجه به اینکه عمل های زیبایی روی چهره افراد تاثیر می گذارد و هرگونه اشتباه در آن باعث خواهد شد تا چهره فرد از حالت طبیعی خارج شود، باید برای انجام عمل های زیبایی تنها به جراح های مجرب مراجعه کرد.

عمل بلفاروپلاستی هم باید توسط جراح مجرب در این حوزه انجام شود تا عمل با موفقیت انجام شود. به همین دلیل توصیه می کنیم برای انجام بلفاروپلاستی تنها به بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران مراجعه کنید.

ویژگی های بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران

یک جراح در حوزه زیبایی همواره باید سلامت بیمار را در اولویت خود قرار دهد. در برخی موارد ممکن است که عمل سلامت بیمار را به خطر بیاندازد و یا بیمار اصلا نیازی به انجام عمل نداشته باشد. در این شرایط جراح باید بتواند با بیمار خود در این باره صحبت کند.

از طرف دیگر ممکن است افراد درخواست هایی داشته باشند که چهره آن ها را از حالت طبیعی خارج کند یک جراح بلفاروپلاستی خوب باید در مورد نتیجه عمل به صورت شفاف با مراجعه کننده صحبت کند. در بسیاری از موارد، افراد تحت تاثیر یک تصمیم آنی اقدام به انجام عمل های زیبایی می کنند و پس از مدتی پشیمان می شوند؛ بنابراین بسیار مهم است که جراح بتواند مراجعه کننده را در این موارد منصرف کند.

یکی دیگر از ویژگی های بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران این است که در این زمینه مهارت کافی داشته باشد و بتواند با توجه به نیاز و چهره بیمار بهترین عمل را انجام دهد. همچنین یک جراح بلفاروپلاستی باید با جدیدترین تکنیک های جراحی دنیا آشنا باشد تا بتواند با کمک گرفتن از آن ها، میزان موفقیت جراحی های خود را بالا ببرد.

بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران

مشاوره با بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران

یکی از کارهای مهمی که باید قبل از انجام عمل های زیبایی انجام داد؛ گرفتن مشاوره از جراح است. نتایج عمل های زیبایی مانند بلفاروپلاستی روی تمام افراد نتیجه یکسان نخواهد داشت. به همین دلیل توصیه می کنیم حتما با بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران مشورت کنید تا اهداف پس از عمل به خوبی مشخص شده و تمامی نکات مورد نظر در اختیار شما قرار گیرد در نتیجه ممکن است تصمیم و یا دیدگاه شما نسبت به بلفاروپلاستی کمی تغییر کند.

همچنین مشاوره با جراح قبل از انجام عمل باعث خواهند شد تا تصمیم گیری‌های درستی توسط پزشک متخصص و بیمار انجام گیرد، متخصص زیبایی با در نظر گرفتن تمامی ارزیابی‌های پزشکی و آزمایشات انجام شده می‌تواند روند درست‌تر و داروهای بهتری را برای عمل انتخاب کند و همچنین بیمار می‌تواند تمامی سؤالات خود را مطرح کند.

سوالاتی که باید از جراح بلفاروپلاستی بپرسید

یکی از کارهایی که به شما کمک می کند تا در جلسه مشاوره قبل از عمل بتوانید اطلاعات لازم را دریافت کنید این است که برخی از سوالات مهم را روی کاغذ یادداشت کنید تا فراموش نکنید. سوالات مهمی که باید از جراح بپرسید عبارتند از:

  1. آیا شما شرایط کافی برای انجام عمل بلفاروپلاستی را دارید؟
  2. دوران نقاهت شما چقدر خواهد بود؟
  3. محل انجام عمل و روش های استفاده شده چه خواهد بود؟
  4. مدت زمان عمل چقدر خواهد بود؟
  5. مراقبت های قبل و بعد از عمل بلفاروپلاستی چیست؟
  6. اگر داروی خاصی مصرف می کنید آیا آن را باید قطع کنید یا ادامه دهید؟
  7. عوارض و خطرات احتمالی و راه‌های جلوگیری و پیش گیری از آن‌ها چیست؟

عوارض و خطرات احتمالی عمل جراحی زیبایی پلک

مانند هر عمل جراحی دیگری، بلفاروپلاستی نیز می‌تواند با برخی عوارض همراه باشد. برای کاهش احتمال وقوع عوارض جانبی پس از بلفاروپلاستی یکی از مهم‌ترین نکات انتخاب یک پزشک متخصص زیبایی با تجربه و ماهر است. یک پزشک متخصص زیبایی ماهر می‌تواند با توجه به تجربه خود انتخاب‌های درستی داشته و احتمال بروز هر گونه خطایی را کاهش دهد.

بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران

اگر قصد دارید تا بلفاروپلاستی یا جراحی افتادگی پلک را انجام دهید شما می توانید به صورت حضوری به مطب دکتر پریسا حمامی مراجعه کنید. دکتر پریسا حمامی جراح و متخصص چشم- فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی چشم و صورت از دانشگاه ایران است. ایشان با استفاده از جدیدترین تکنیک های روز دنیا عمل های زیبایی مانند بلفاروپلاستی را برای مراجعه کنندگان خود انجام می دهند.

بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران

اطلاعات تماس با دکتر پریسا حمامی

آدرس: تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، جنب املاک الوند، پلاک ۳۴ طبقه ۳، واحد ۶

تلفن تماس: ۰۹۲۱۳۳۶۷۲۹۲ – ۰۲۱۲۲۱۱۷۰۰۹

آدرس سایت: https://dr-hamami.com

آدرس پیج اینستاگرام: https://www.instagram.com/dr_parisa_hamami

آدرس کانال آپارات: https://www.aparat.com/DrHamami

---------

خانه پزشکان


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28748
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید