امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

بهترین تولید کنندگان دستگاه های آب شیرین کن صنعتی در ایران


1401/07/27
کد خبر : 26605
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 15 نفر

برای به‌دست آوردن آب آشامیدنی از آب با شوری بالا و یا آب‌های سنگین، از دستگاه‌های تصفیه آب یا آب شیرین‌کن استفاده می‌شود. حالا اگر بخواهیم آب را در مقیاس بالا برای استفاده در صنایع مختلف شیرین کنیم، باید از دستگاه‌های آب شیرین‌کن صنعتی استفاده کنیم که با‌توجه به مورد مصرف، طراحی شده و روزانه از ۵ متر‌مکعب به بالا آب تصفیه شده به‌دست می‌دهد.
 دستگاه های آب شیرین کن صنعتی

کاربرد دستگاه آب شیرین‌کن صنعتی

دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی کاربرد‌های مختلفی دارند. تصفیه آب جهت استفاده در صنایع کشاورزی، تامین آب مورد ‌نیاز برای دامداری‌ها، تامین آب مورد نیاز در صنایع پزشکی و بیمارستان‌ها و نیز تهیه آب سبک برای کارخانه ها و صنایع، بعضی از کاربرد‌های دستگاه آب شیرین‌کن صنعتی است که اهمیت این دستگاه‌ها را نشان می‌دهد. یکی از عوامل مهم در خرید تصفیه آب، قیمت آب شیرین کن است. این دستگاه‌ها دارای بخش‌های خاص مانند سختی گیر رزینی، فیلترهای مختلف مانند فیلتر ممبران و فیلتر کارتریج، لوله کشی و اتصالات، سیستم ضدعفونی کننده و... در کیفیت‌های متنوع ساخته می‌شوند که در قیمت گذاری آن موثر است.

طرز کار دستگاه تصفیه آب یا آب شیرین‎کن صنعتی

دستگاه تصفیه آب صنعتی با روش اسمز معکوس آلودگی ها و نیز یون‌ها و املاح موجود در آب را جداسازی کرده و آب شیرین و سبک را به‌دست می‌دهد. به دلیل اینکه روش اسمز معکوس نسبت به روش‌های دیگر تصفیه آب، از لحاظ اقتصادی به صرفه‌تر است، امروزه در صنایع مختلف بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین قصد داریم در ادامه این مقاله شما را با بهترین تولیدکنندگان آب شیرین‌کن صنعتی در ایران آشنا ‌کنیم تا به انتخاب و خرید راحت‌تر شما کمک کند.

بهترین تولیدکنندگان دستگاه‌های آب شیرین‌کن

در این بخش چند مورد از بهترین شرکت های تولید کننده دستگاه های آب شیرین کن در ایران را معرفی می کنیم. برای خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی، آب شیرین کن دریایی، آب شیرین کن کشاورزی و آب شیرین کن دامداری و... می‌توانید به شرکت‌های زیر تماس بگیرید :

شرکت فنی مهندسی سپاهان پالایش

یکی دیگر از شرکت‌های تولیدکننده آب شیرین‌کن صنعتی، شرکت سپاهان پالایش می‌باشد که بهترین تولیدکننده دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی در اصفهان است. این شرکت با کیفیت‌ترین دستگاه‌های آب شیرین‌کن را برای تامین آب مورد نیاز صنایع تولید می‌کند و علاوه بر دستگاه‌های نو، می‌توانید دستگاه‌های تصفیه آب دست دوم را نیز از این شرکت خریداری کنید که این کار از نظر اقتصادی به‌صرفه است. طراحی، نصب  و اجرای پکیج تصفیه فاضلاب یکی دیگر از خدمات این شرکت است که با بهترین قطعات و اجرای اصولی انجام می‌شود.
در کنار طراحی و نصب دستگاه های آب شیرین کن، فعالیت‌های سپاهان پالایش در زمینه تجهیزات استخر و سونا (طراحی و اجرای موتورخانه استخر) اعم از تصفیه استخر ، گرمایش استخر و... بسیار حرفه‌ای است. بهره گیری از تیم مجرب و حرفه ای، مشاوره رایگان و نیز قیمت‌های منصفانه از برترین ویژگی‌های شرکت سپاهان پالایش می‌باشد.
 دستگاه های آب شیرین کن صنعتی

شرکت ناب زیست

یکی از بهترین تولیدکنندگان دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی، شرکت ناب زیست می‌باشد. شرکت ناب‌ زیست یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین تولیدکنندگان دستگاه‌های آب شیرین‌کن صنعتی می‌باشد که با بهره‌گیری از فناوری روز دنیا توسط بهترین کارشناسان اقدام به تولید پکیج‌های تصفیه آب و فاضلاب کرده‌است. شرکت ناب زیست در زمینه طراحی و ساخت دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی از نظر انتخاب تجهیزات و نوع مواد مصرفی دارای بیشترین و بالاترین دقت می‌باشد.

شرکت بهان تدبیر آوین (بهتا)

شرکت بهان تدبیر آوین با نام تجاری بهتا نیز یکی از برترین تولیدکنندگان آب شیرین‌کن می‌باشد. این شرکت تولیدکننده انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی اسمز معکوس و نیز آب شیرین‌کن قابل حمل می‌باشد که در مواقع بحرانی مانند سیل و زلزله و نیز مصارف کشاورزی، شست و شو و ... کاربرد دارد. همچنین این شرکت با توجه به نوع آب ورودی، محل استفاده از دستگاه تصفیه آب و نیز ظرفیت مورد نظر شما قادر به ساخت دستگاه‌های تصفیه آب اختصاصی برای موارد مختلف مانند کارخانجات، صنایع، بیمارستان‌ها و ... می‌باشد.
 دستگاه های آب شیرین کن صنعتی

گروه تولیدی و مهندسی مهاب

شرکت مهاب نیز یکی از شرکت‌های بنام در حیطه تولید دستگاه‌های آب شیرین‌کن صنعتی می‌باشد. این شرکت با هدف بهبود راندمان تصفیه و نیز کاهش هزینه های جاری، می‌کوشد تا نواقص و مشکلات تصفیه‌ خانه‌ها را شناسایی کرده و با ارائه راه حل‌های مناسب و به‌صرفه، باعث بهبود فرآیند تصفیه و نیز افزایش ظرفیت کمی تصفیه‌ خانه‌ها شود. با مراجعه به سایت این شرکت با فعالیت‌های گسترده این شرکت در پروژه‌های بین‌المللی در عربستان، امارات و مناطقی در قاره آفریقا نیز آشنا می‌شوید.

شرکت آب پاک‌سازان

در انتها نیز به معرفی شرکت آب پاک‌سازان می‌پردازیم. این شرکت در زمینه ساخت و تولید دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی بسیار با‌تجربه است و بیش از ۴۲۰۰ پروژه را در زمینه تصفیه آب و فاضلاب در کارنامه خود با موفقیت به ثبت رسانده‌است. این شرکت علاوه‌بر ارائه خدمات به تمامی شهر‌ها و استان‌های کشور، در سطح بین‌المللی نیز با ارائه خدمات با‌کیفیت فعالیت می‌کند. همچنین  شرکت مهاب اقدام به تشکیل واحدی به نام امداد تصفیه کرده است تا پس از خرید محصول نیز همچنان با مشتریان خود همراه باشد و با ارائه خدمات پس‌از فروش با کیفیت بالا، باعث کسب رضایت مشتریان شود.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26605
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید