امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

بهترین برندهای بوت مردانه


1401/07/27
کد خبر : 26854
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 24 نفر

خرید نیم بوت مردانه در فروشگاه اینترنتی تخفینو در کوتاه ترین زمان می باشد و امکان پرداخت درب منزل نیز وجود دارد. فروشگاه اینترنتی تخفینو امکان تعویض را هم برای مشتریان خود فراهم کرده است تا با خیال راحت تر به خرید بپردازند و همچنین با رضایت کامل همراه باشد. کیفیت کفش و بوت را می توان از جنس رویه و زیره ی آن تشخیص داد. اکثر بوت های مردانه در این فروشگاه با زیره ی پیو می باشند که یکی از بهترین زیره های موجود در کفش هاست. در ادامه به بررسی چند عدد از پرفروش ترین مدل های این فروشگاه می پردازیم:


 بوت مردانه


بوت مردانه بلک وار یک بوت شیک و راحت است که سبکی متفاوت و خاص دارد. زیره ی پیو استفاده شده در این بوت چرم انعطاف پذیری بالایی دارد. رویه این بوت مردانه ترکیبی است که ظاهری زیبا به کفش داده است. قیمت بوت مردانه در فروشگاه تخفینو بسیار مناسب است. به علت رنگ مشکی این بوت ، قابلیت ست کردن با انواع لباس های رسمی و اسپرت را دارد.


  بوت مردانه


بوت مردانه چرم کیان را برای ساختن یک تیپ خاص و فوق العاده راحت و شیک به شما آقایون خوش تیپ توصیه می کنیم. این بوت چرم مردانه را می توانی هم در ایجاد ترکیبی شیک و مجلسی به کار برد هم یا تیپ ساده و اسپرت روزمره. رویه این بوت مردانه چرم صتعنی درجه یک است  که قابلیت انعطاف عالی دارد و پا در آن بسیار راحت است. زه بوت نیز پلی یورتان است که فضای راحت و خوبی را برای پاها ایجاد می کند.


  بوت مردانه


این بوت چرم مردانه بسیار شیک و راحت است و استایلی جذاب برای شما ایجاد می کند. ظاهری کلاسیک و اسپرت دارد که هم در محیط های اداری هم مجلسی بتوان از آن به خوبی استفاده کرد. این نیم بوت مردانه کیفیت خیلی خوبی نسبت به قیمت ارزان آن دارد که شما را متعجب می کند. تنها دلیل ارزان بودن قیمت بوت مردانه ما سود بسیار پایین آن است و از بابت کیفیت تمامی کفش ها و کتانی های فروشگاه تخفینو ضمانت شده اند.


  بوت مردانه


برند کلارک به تولید بوت و نیم بوت چرم راحت و بادوام معروف است. زیره این بوت مردانه از جنس پلی یورتان و رویه آن چرم با کیفیت و نرم مصنوعی است که پا به راحتی در آن جای می گیرد و در طولانی مدت خسته نمی شود.

کفش ورزشی مردانه

از دیگر محصولات فروشگاه اینترنتی تخفینو می توان به انواع کفش های ورزشی مردانه اشاره کرد. این فروشگاه با برندهایی مانند آدیداس، نایک ، بالنسیاگا، پرادا و ... همکاری دارد. کتانی مردانه نایک در دسته ی کفش های راحتی و روزمره قرار دارد که کاملا کاربردی است. یک کفش راحتی مردانه برای آقایان ساده پسند و شیک پوش که دنبال یک محصول استاندرارد و باکیفیت هستند. کتانی مردانه نایک با رویه فوم یک طراحی اسپرت دارد که به راحتی  باهرتیپی ست می شود و در عین حال راحت است. زیره ی پیو کفش مردانه نایک یک زیره با دوام و مقاوم دربرابر سایش و نیز لغزش است. همچنین انعطاف پذیری بالایی دارد که باعث ایجاد کف نرم و راحت تر در کفش می شود. قیمت کفش نایک در فروشگاه تخفینو بسیار مناسب اما در عین حال با کیفیت می باشد.


  بوت مردانه


 از دیگر محصولات پرفروش و محبوب نایک می توان به کتانی ساقدار ایرجردن اشاره کرد. مایکل جردن بعداز همکاری با کمپانی نایک این کتانی معروف و منحصربه فرد را طراحی کرد. اصل این کفش ها برای ورزش بسکتبال طراحی شده است. این کتانی نایکی دارای وزن سبکی است و محافظت خوب از پا به هنگام ضربه وارد شده و برای پرش و فرود در هنگام بازی در زمین بسکتبال بسیار راحت است و از ساق پا به خوبی محافظت می کند.


  بوت مردانه


نایک به تازگی فناوری جدیدی روی کفش های پیاده کرده بود که به نام Air (هوا). هم چنین مایکل جردن به هنگام بازی در زمین بسکتبال در واقع در هوا بازی می کرد به همین دلیل نام ایر جردن (Air Jordan) را روی این مدل گذاشتند.
مایکل جردن این کتانی را تبدیل به قسمتی از فرهنگ پاپ کرد. وقتی صحبت از محبوبیت کفش ایر جردن می شود بقیه کفش ها هیچی نیستند. این کتانی یک کفش سمبلیک در اواخر دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی شده بود که هرکسی باید یک جفت از آن داشته باشد. و امروزه هم چنان یک محصول پر طرفدار است.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26854
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید