امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

بهترین ایمپلنت کره ای


1401/07/27
کد خبر : 28638
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 11 نفر

ایمپلنت دندان چیست؟

قبل از معرفی کردن بهترین ایمپلنت کره ای می خواهیم در رابطه با خود ایمپلنت دندان صحبت کنیم. ایمپلنت یک روش درمانی عالی و بسیار موثر می باشد. این روش برای افرادی مناسب است که دندان های خود را در اثر بالا رفتن سن، تصادف، ضربه و...از دست داده اند. با استفاده از روش ایمپلنت دندان می توان به راحتی دندان های از دست رفته را جایگزین کرد. در روش ایمپلنت دندان ابتدا دندانپزشک پایه ایمپلنت را درون استخوان فک قرار می دهد و مدت زمانی را اجازه می دهد تا پایه درون استخوان فک جوش بخورد.
بعد از آن تاج دندان را بر روی پایه ایمپلنت سوار می‌کند. یک مزیت عالی این روش دائمی‌بودن آن می باشد‌ البته روش ایمپلنت مزیت های دیگری نیز دارد. با این روش می توان شکل ظاهری صورت را که در اثر از دست دادن دندان ها از بین رفته است مجدد بازگرداند. ایمپلنت ها مدل های مختلفی دارند. با توجه به نوع دندانپزشک مربوطه و میزان بودجه ای که بیمار برای این کار در نظر دارد می توان نوع ایمپلنت ها را مشخص نمود. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی انواع برند های ایمپلنت ها بپردازیم.

انواع برند های مطرح برای ایمپلنت

امروزه کمپانی های زیادی ایمپلنت دندان را تولید و به بازار عرضه می‌کنند. امروزه برند های مختلفی از ایمپلنت های دندان وارد بازار ایران شده است که این نوع ایمپلنت ها توسط دندانپزشکان و تاجران در این حیطه وارد بازار پزشکی ایران شده اند. به دلیل اینکه این محصول قرار است تا پایان عمر داخل دهان انسان قرار بگیرد بهتر است از جنس و کیفیت بالایی برخوردار باشد.
نوعی از ایمپلنت ها وجود دارند که به ایمپلنت کره ای معروف می باشند. یکی از مزیت های این نوع محصول قیمت مناسب آن می باشد. همچنین به دلیل در دسترس بودن قطعات و مواد اولیه آن در کشور بسیار مورد استفاده دندانپزشکان قرار می‌ گیرد. این نوع محصول نیز مدل های مختلفی از نظر کیفیت دارد.

معرفی انواع ایمپلنت کره ای

ایمپلنت کره ای در سال های اخیر توانسته است درون بازار ایران بسیار جولان دهد و این بازار را در اختیار خود قرار دهد. در ادامه به معرفی انواع ایمپلنت کره ای می پردازیم.


 ایمپلنت دندان


ایمپلنت osstem: برند ایمپلنت اوستم یکی از برندهای معتبر ایمپلنت کره ای می باشد. این نوع ایمپلنت تنها برندی می باشد که توانسته است تاییدیه های معتبر را از انجمن غذا و داروی آمریکا دریافت کند. همچنین از نظر کیفیت می تواند با دیگر‌ محصولات مطرح اروپایی رقابت کنند. امروزه این نوع برند را می توان جزو یکی از ده برند مطرح دنیا دانست که دارای مدل های مختلفی نیز می باشد.
برند dentium: از این برند در کشور ما به نام ایمپلنتیوم نام برده می‌شود. همچنین می توان آن را یکی از پرفروش ترین و پر طرفدار ترین نوع برند ایمپلنت دندان دانست. قیمت مناسب آن سبب شده است که افراد زیادی به استفاده از این نوع برند رو بیاورند.
برند megagen: ایمپلنت مگاژن را می‌توان یکی از بهترین نوع ایمپلنت کره ای دانست. این محصول تنها ایمپلنتی می باشد که در کشور های اروپایی ساخته و استفاده می شود.
برند dio: ایمپلنت DIO را می توان این برند ایمپلنت را یکی از گران ترین نوع ایمپلنت ها در سطح دنیا دانست.

ادامه معرفی ایمپلنت کره ای

برند neo biotech: این نوع برند ایمپلنت کره ای در ایران به نام سی ام سی شناخته می شود. قیمت مناسب آن سبب شده است که افراد بسیار زیادی از آن استفاده کنند. همچنین این قیمت مناسب سبب گشته است که دندانپزشکان زیادی به استفاده از این نوع برند ایمپلنت کره ای رو بیاورند.


 ایمپلنت دندان


برند dentist: می توان این نوع برند را جزو برند های رده متوسط نام برد که سبب بروز مشکلاتی در طول جراحی می‌ شود.
ایمپلنت یوفیت: این نوع ایمپلنت دندان را نیز‌ می توان جزو ایمپلنت های متوسط کره ای نام برد.
در بالا به معرفی انواع ایمپلنت دندان کره ای پرداختیم. اگر شما نیز قصد انجام این کار را دارید بهتر است با علم و دید باز دست به انتخاب بزنید. ایمپلنت ها بعد از نصب درون دهان فرد عضو ثابتی می‌ شوند به همین علت باید در انتخاب دندانپزشک مربوطه و جنس و کیفیت ایمپلنت نهایت سعی و کوشش خود را به کار ببرید.

انتخاب ایمپلنت دندان

بیشتر افراد در انتخاب ایمپلنت دندان دچار شک و تردید هستند. زیرا این انتخاب بسیار مهم و حیاتی می باشد و باید در انجام آن نهایت سعی و کوشش خود را با کار ببرید.

با کمی‌ تحقیق و پرس و جو از افراد متخصص و کاربلد در این‌زمینه می توانید به راحتی بهترین نوع برند این‌ محصول را انتخاب کنید. ایمپلنت دندان روشی پر هزینه می باشد که باید با انتخاب درست می توان یک بار آن را انجام داد و تا آخر عمر از زیبایی و کیفیت آن لذت برد.

در انتخاب ایمپلنت دندان تنها به نوع کشور سازنده آن توجه نکنید. بهتر است ایمپلنت انتخابی شما دارای تاییدیه و استاندارد جهانی باشد. همچنین حتما مجوز سلامت بهداشت نیز داشته باشد. با انتخاب یک متخصص کاربلد و با تجربه در این‌ زمینه می توانید با خیال راحت دندان های خود را به او بسپارید و در پایان از نتیجه کار رضایت کامل را کسب نمایید. در بالا سعی شد در رابطه با انواع برند ایمپلنت کره ای صحبت کنیم و انواع آن را معرفی نماییم. ایمپلنت ها باید از نظر جنس کیفیت بالایی داشته باشند تا بتوانند همانند یک دندان واقعی نیاز های فرد را برطرف کرده و عمل کنند. امید است با مطالب بالا توانسته باشید اطلاعات مورد نیازتان را در این زمینه به دست آورید. همچنین اگر قصد انجام این کار را دارید با دید باز و داشتن آگاهی اقدام به انجام آن نمایید.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28638
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید