امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

بهترین ایده های کسب و کار در ایران


1401/07/27
کد خبر : 25775
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 21 نفر

در ایران فرصت های راه اندازی کسب و کارهای زودبازده و کوچک فراوانی وجود دارد که کمتر شناخته شده هستند. در این مقاله کوتاه سعی می کنیم بخش کوچکی از فرصت های پیش رو برای راه اندازی کسب و کارهای خانگی و زودبازده در ایران را معرفی کنیم.

ایده پرورش حشرات خوراکی


بر اساس گزارش های معتبر بین المللی جمعیت جهان تا 2050 به بیش از 9 میلیارد نفر خواهد رسید و با ادامه روند کنونی شمار مردمان تحت تاثیر گرسنگی تا سال 2030 از مرز 840 میلیون نفر عبور خواهد کرد. در نتیجه یافتن منابع جدید غذایی برای انسان ها امری اجتناب ناپذیر است. یکی از راه حل ها برای برون رفت از مشکل پیش رو پرورش و تکثیر حشرات خوراکی است. جالب است بدانید هم اکنون 2111 حشره خوراکی در سرتاسر دنیا مورد مصرف انسان هاست!
در ایران نیز طی یک دهه گذشته پرورش حشرات خوراکی از جمله میل ورم، سوپر میلورم، جیرجیرک، ملخ، کرم ابریشم، مگس سرباز سیاه و ... مورد توجه قرار گرفته و پرورش میلورم نسبت به دیگر حشرات خوراکی از محبوبیت زیادی برخوردار است.
در این میان آکادمی کسب و کار تک ایده با انتشار کتاب آموزش جامع پرورش و تکثیر میلورم توانسته سهم کوچکی در معرفی این حشره بسیار مفید به علاقه مندان به کسب و کارهای زودبازده و پر سود داشته باشد.


 


ایده تولید میوه های کم یاب و گران قیمت


بعضی میوه ها به دلایل گوناگون قیمت بالایی دارند. افرادی که به دنبال یافتن ایده پولساز کسب و کار در ایران هستند می توانند با جستجو در اینترنت در رابطه با میوه های کمیاب و گران قیمت اطلاعات کسب کند. در وبسایت آکادمی تک ایده نیز تعداد زیادی از این میوه ها معرفی شده است از جمله ایده تولید سیب های رنگی مانند سیب آبی، سیب سیاه و سیب سفید، ایده تولید دراگون فروت (میوه اژدها)، تولید خربزه شاخدار، گوارانا، تولید پاپایا، ایده تولید میوه های شکل دار و ...

ایده تولید گیاهان دارویی


یکی از فرصت های طلایی کسب و کار در ایران وجود صدها نوع گیاه دارویی و بعضا بومی ایران است. صنعت اسانس گیری از گیاهان دارویی در ایران در بسیار مغفول مانده و می توان از راه فراوری گیاهان دارویی کسب و کار پر رونقی را ایجاد نمود. همچنین کشت گلخانه ای گیاهان دارویی که بومی ایران نیستند نیز می تواند بسیار پر سود باشد. چندین ایده تولید گیاهان دارویی مانند ایده پرورش سرخارگل(اکیناسه، گل گاو زبان، علف لیمو، آلوئه ورا، درخت مدادی و... در آکادمی تک ایده به رایگان قابل دسترس است.

ایده تولید عروسک با ماشین بافندگی


از جمله کسب و کارهای خانگی که می توان با کمترین سرمایه اولیه آن را اجرایی کرد عروسک بافی با ماشین بافندگی است. ماشین های بافندگی موجود در بازار ایران معمولا از نوع برند برادر هستند و لوازم یدکی و تعمیرات در ایران به وفور انجام می شود. ماشین بافندگی دو نوع سیلندر ساده بافت و کشبافت دارد. برای بافت انواع لباس از سیلندر کشبافت نیز استفاده می شود اما برای کار عروسک بافی با ماشین نیازی به سیلندر کش بافت ندارید و این موضوع سبب کاهش هزینه های شما در خرید دستگاه بافندگی می شود. آموزش جامع عروسک بافی با ماشین به زبان فارسی شامل 5 جلد کتاب تمام رنگی و فیلم های آموزش اوریجینال همراه با 6 ماه پشتیبانی فنی در آکادمی تک ایده موجود است.


ایده تولید محصولات آرایشی بهداشتی دست ساز


از جمله زمینه های جدید کسب و کار در ایران می توان به ساخت انواع صابون دست ساز گیاهی، انواع کرم های مرطوب کننده و زیبایی، رژ لب، بمب حمام، اسکراب های حمام، انواع ماسک صورت، شامپوهای خانگی دست ساز و ... اشاره کرد.
در این پست سعی شد بخش کوچکی از ایده ها و فرصت های کسب و کار خانگی و زودبازده در ایران معرفی شود. برای دریافت ایده های متنوع کسب و کار به وبسیات آکادمی کسب و کار تک ایده مراجعه فرمایید.

گالری تصاویر

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25775
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید