امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

بهترین آموزشگاه برای آموزش تعمیرات لوازم خانگی چه ویژگی هایی دارد؟


1401/07/27
کد خبر : 27931
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 14 نفر
برای این کار شرکت در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی آن هم در یک آموزشگاه حرفه ای کاملا ضروری است و می تواند موفقیت شما را در این حرفه چند برابر کند. اما یک آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟ دوره تعمیرات لوازم خانگی را بایستی در کدام آموزشگاه بگذرانیم؟ ما در این مطلب ویژگی های یک آموزشگاه حرفه ای تعمیرات لوازم خانگی را بررسی می کنیم و در آخر شما را با یکی از بهترین آموزشگاه های فنی حرفه ای برای ثبت نام دوره تعمیرات لوازم خانگی آشنا خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

ویژگی های بهترین آموزشگاه برای آموزش تعمیرات لوازم خانگی

شاید فکر کنید که تعمیرات لوازم خانگی کار ساده ای باشد و نیاز به گذراندن دوره آموزشی نداشته باشد. اما اشتباه می کنید اگر با تمام تکنیک ها و نکات مربوط به تعمیر لوازم خانگی آشنایی نداشته باشید نمی توانید در بازار کار با موفقیت مشکلات ایجاد شده در این لوازم را تعمیر کنید و در آینده کار با مشکلات بسیاری روبه رو خواهید شد. بنابراین بسیار حائز اهمیت است که پیش از ورود به این حرفه به صورت تخصصی و از پایه با نحوه تعمیرات این لوازم آشنا شوید و دوره تعمیر لوازم خانگی را در آموزشگاه حرفه ای سپری کنید. توصیه می کنیم هنگام انتخاب آموزشگاه با دقت به موارد زیر توجه داشته باشید:

۱- سرفصل های استاندارد و جامعی داشته باشد.

همانطور که پیشتر گفتیم، امروزه لوازم خانگی بسیار متنوع است. علاوه بر این، سرعت پیشرفت و تغییر در تولید لوازم خانگی بسیار بالاست و هر روز شاهد ورود لوازم خانگی با تکنولوژی پیشرفته تر به بازار هستیم. هر تعمیرکار لوازم خانگی باید با نحوه عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی آشنا باشد. به طور مثال بایستی بتواند انواع مدل یخچال ساید، معمولی و فریزر را تعمیر کند، لباسشویی های جدید و قدیمی را عیب یابی کند، بتواند مشکلات ماشین ظرفشویی را رفع نماید و به طور کلی انواع مشکلات در لوازم خانگی جدید و قدیمی را تعمیر کند.

یک آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی حرفه ای باید تمام این موارد را در سرفصل های آموزشی دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی قرار داده باشد تا کارآموز طی دوره هر آنچه برای تعمیر لوازم خانگی مورد نیاز است را یاد بگیرد.

 ۲- با اساتید مجرب و حرفه ای همکاری داشته باشد.

یک استاد حرفه ای تجربه زیادی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی دارد و می تواند انواع لوازم خانگی جدید و قدیمی را عیب یابی و تعمیر کند. چنین فردی می تواند تمام مهارت ها و نکات این حرفه را به شما منتقل کرده و شما را برای ورود به بازار کار آماده کند.

علاوه بر این توجه داشته باشید که استاد حرفه ای بایستی فن بیان خوبی داشته باشد و بتواند به خوبی تعمیرات لوازم خانگی را به شما آموزش دهد.

۳- استفاده از ابزارهای جدید و باکیفیت

برای تعمیرات لوازم خانگی لازم است با ابزارهای گوناگونی کار کنید. یکی از موضوعات مهم دیگری که هنگام ثبت نام دوره باید مورد توجه قرار گیرد تجهیزات آموزشگاه است. یک آموزشگاه حرفه ای تعمیرات لوازم خانگی کلاس خود را مجهز به انواع تجهیزات نموده است. بنابراین موضوع مهم دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد استفاده از ابزارهای جدید و با کیفیت است.

 ۴- به صورت تئوری و عملی تعمیرات لوازم خانگی را آموزش دهد.

برای یادگیری تعمیرات لوازم خانگی بایستی علاوه بر آشنایی با توضیحات تئوری مانند قطعه شناسی به صورت عملی نیز بر روی این لوازم کار کنید و تمام تکنیک ها و نکات تعمیر لوازم خانگی را یاد بگیرید.

اگر دوره تعمیرات لوازم خانگی را در یک آموزشگاه معتبر سپری کنید می توانید طی دوره بر روی یخچال، لباسشویی، ظرفشویی و دیگر لوازم خانگی کار کنید و تمام فوت و فن های تعمیر و عیب یابی لوازم خانگی را یاد بگیرید.

 ۵- ایجاد شرایط تمرین و تکرار برای کارآموزان

ایجاد فرصت تمرین و کار عملی یکی از مهم ترین مواردی است که برای آموزش تعمیرات لوازم خانگی باید به آن توجه داشته باشید. زیرا تنها با دیدن آموزش ها نمی توانید تعمیرات لوازم خانگی را به صورت حرفه ای یاد بگیرید و باید حتما طی دوره دست به کار شوید و خودتان تمرین کنید.

یک آموزشگاه خوب برای شما عزیزان فرصت تمرین و کار عملی را فراهم می آورد و طی دوره به شما عزیزان این فرصت را می دهد تا به صورت عملی بر روی لوازم خانگی کار کنید. و با چالش ها و مشکلات خود آشنا شده و آنها را رفع کنید.

فنی برق، انتخاب اول کارآموزان تعمیرات لوازم خانگی

اگر می خواهید در مدت زمانی کوتاه صفر تا صد تعمیرات لوازم خانگی را یاد بگیرید و در پول و زمان خود صرفه جویی داشته باشد، همچنین پس از پایان دوره آموزشی وارد بازار کار شده و درآمدزایی داشته باشید. یک آموزشگاه حرفه ای مانند فنی برق می تواند به تمام نیازهای شما در این زمینه پاسخ دهد و شما را برای ورود به بازار کار این حرفه آماده کند.

این آموزشگاه زیر نظر فنی حرفه ای دوره های آموزشی خود را برگزار کرده و از اعتبار بالایی برخوردار است. برگزاری دوره به صورت عملی، سرفصل های جامع و کامل آموزشی، بهره مندی از اساتید حرفه ای، استفاده از ابزار و تجهیزات با کیفیت، شهریه مناسب و مقرون به صرفه، ارائه مدرک معتبر برخی از ویژگی هایی است که این آموزشگاه را به یکی از بهترین آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی تبدیل کرده است.

آموزشگاه فنی برق علاوه بر دوره فوق بیش از 50 کلاس آموزشی دیگر را برگزار می نماید. در ادامه با دو رشته پرطرفدار و پولساز دیگر این آموزشگاه آشنا خواهیم شد.

آموزش تعمیرات موبایل با فنی برق

آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه فنی برق شامل دو دوره تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل است. آموزش ها در این دوره به صورت عملی بوده و کارآموزان با در اختیار داشتن ابزار و تجهیزات بر روی موبایل کار کرده و نحوه عیب یابی آن را یاد می گیرند. سرفصل های این دوره بسیار جامع بوده و هر آنچه برای ورود به بازار کار تعمیرات موبایل مورد نیاز است را به شما آموزش می دهد.

استاد این دوره نیز یکی از بهترین اساتید در زمینه تعمیرات موبایل است و از تجربه بالایی در این زمینه برخوردار می باشد. با شرکت در دوره تعمیرات موبایل فنی برق هر آنچه برای ورود به بازار کار این شغل مورد نیاز است را در مدت زمانی کوتاه یاد خواهید گرفت و به یک تعمیرکار حرفه ای موبایل تبدیل می شوید.

آموزش تعمیرات پکیج دیواری با فنی برق

آموزش تعمیرات پکیج دوره دیگری است که صفر تا صد نحوه عیب یابی و تعمیر انواع برند داخلی و خارجی پکیج دیواری از قبیل پکیج بوتان، ایران رادیاتور و . . . را به شما آموزش دهد. کلاس تعمیرات پکیج همانند دیگر دوره ها به صورت عملی برگزار می شود. اموزش باز  و بسته کردن قطعات، آشنایی با نحوه تعمیر و تعویض قطعات، رسوب گیری، هواگیری، رفغ مشکلات و عیب یابی پکیج و . . . برخی از موضوعاتی است که در این دوره به شما آموزش داده می شود.

با شرکت در این دوره آموزشی عیب یابی و تعمیرات پکیج را به صورت اصولی یاد گرفته و در پایان می توانید تمام مشکلات ایجاد شده در پکیج های دیواری را تعمیر کنید.

جهت اطلاع از دیگر دوره های این آموزشگاه و همچنین شرایط ثبت نام می‌توانید به وب سایت این مجتمع به آدرس www.fannibargh.com مراجعه نموده یا با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۱۰۲۹ تماس حاصل نمایید


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27931
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید