امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

بهترین آزمایشگاه برای انجام تست کرونا


1401/07/27
کد خبر : 26817
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 18 نفر

چنانچه فردی با نقل ویروس باشد و برای تزریق واکسن اقدام کند، ممکن است دچار عوارض بسیار سخت یا حتی مرگ ناگهانی نیز شود. بنابراین عقل سلیم حکم می‌کند که اگر به ناقل بودن ی نبودن خود شک دارید، پیش از هر اقدامی به سراغ یک آزمایشگاه خوب بروید. از آنجا که هدف از تزریق واکسن، پیشگیری از ابتلا شدید به کووید 19 می‌باشد، باید بدانید که چه زمانی تست دادن ضرورت پیدا می‌کند و تست کرونا در کدام آزمایشگاه‌ها سریع و اصولی انجام می‌شود؟ پس اگر شما هم به سلامتی خود در عصر کرونایی کشور حساس هستید، ادامه‌ی این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

حواشی کرونای پردردسر برای خانواده‌ها

با نزدیک شدن فصل بازگشایی مدارس و رسیدن ماه مهر، استرس و اضطراب در خانواده‌ها بیشتر شد. از آنجا که تزریق واکسن کووید 19 برای افراد زیر 18 سال انجام نمی‌شود، بسیاری از خانواده‌ها نگران سلامت دانش آموزان بوده و مخالف حضوری شدن کلاس‌ها هستند. اگر چه درمان بیماری در افراد سن پایین بدون بیماری زمینه‌ای راحت‌تر است، اما به هر صورت این اپیدمی برای افراد جامعه خطرناک و سخت به نظر می‌رسد. بزرگ‌ترین کمک خانواده‌هایی که دانش آموز دارند به فرزندان و خودشان این است که هر چه سریع‌تر در دسترس‌ترین واکسن را تزریق کنند، تا مقابله جهانی با کرونا با سرعت بیشتری انجام شود. از طرفی زمانی که هر یک از افراد خانواده علائمی نظیر علائم زیر را در خود احساس کند، می‌بایست به پزشک مراجعه کند:

  • تب و لرز توام با بیحالی
  • بدن درد شدید
  • سرفه و گلودرد
  • آبریزش بینی و عطسه
  • اسهال یا استفراغ
  • سردرد و....

در بسیاری از موارد که پزشکان دستور به انجام تست نمی‌دهند، استرس و دلهره از جان افراد بیرون نرفته و ایشان را بیش از پیش آزار می‌دهد. در چنین شرایطی می‌بایست با مراجعه به یک آزمایشگاه معتبر تست کرونا تخصصی انجام شود تا در صورت بروز مشکل جدی به صورت تخصصی درمان را آغاز کنند.

آیا می‌توان به کیت تشخیص کرونا اطمینان کرد؟

خوشبختانه متخصصان ایرانی توانسته‌اند کیت‌های تشخیص کرونا را تولید کنند که در مدت 15 دقیقه پاسخ خواهد داد، اما نکته‌ی مهم آن است که در صورتی که جواب تست مثبت باشد، ابتلا به کرونا قطعی است. در حالی که اگر جواب تست با کیت تشخیص منفی باشد، می‌بایست به جواب شک کرده و در آزمایشگاه، تست تخصصی کووید 19 را انجام دهید. کیت‌های آماده تفاوت‌های بسیار زیادی با آزمایش اصلی دارند، به همین جهت تنها به تستی که در آزمایشگاه از بیماران گرفته می‌شود باید اطمینان کرد.

برخی از آزمایشگاه‌های سطح کشور امکانات کامل برای دریافت نمونه در منزل را هم دارند، بنابراین برای افرادی که بنا به دلایلی امکان خروج از منزل را ندارند این امکان بسیار عالی به شمار می‌رود. از آنجا که حساسیت موجود در جامعه بسیار زیاد است، جواب تست آزمایشگاه نیز طی 24 ساعت به صورت دقیق حاضر می‌شود تا خانواده‌ها خیلی زود از نگرانی در بیایند.

دردسترس‌ترین واکسن را تزریق کنید!

اتفاق نظر تمامی پزشکان و اطباء طب سنتی بر آن است که در این شرایط همه گیری ویروس بهترین راه مقابله تزریق واکسن‌های در دسترس است. این در حالی است که چندی از افراد جامعه در حال گزینش کردن بین واکسن‌های ایرانی و خارجی به صورت مداوم زمان تزریق واکسن خود را به تعویق می‌اندازد. تزریق واکسن برای پیشگیری از ابتلا به کرونا بهترین راهکار است؛ البته برخی از افراد پس از تزریق واکسن هم مبتلا به کووید شده‌اند، اما شدت بیماری در ایشان بسیار ضعیف بوده تا جایی که می‌توان علائم آن را شبیه به یک سرماخوردگی ساده دانست.

لازم است بدانید که هر واکسنی ممکن است تا چند روز اول عوارضی مشخص داشته باشد، زمانی که برای تزریق واکسن مراجعه می‌کنید همه‌ی عوارض احتمالی به شما گزارش داده می‌شود تا دلهره بیجا برای شما ایجاد نشود. پس بدون دغدغه برای مقابله با این اپیدمی واکسن بزنید تا سلامت بمانید.

هزینه تست کرونا در آزمایشگاه چقدر است؟

برخی از مراکز بهداشت سطح کشور آمادگی تست گرفتن به صورت رایگان را دارند، اما عموماً بسیار شلوغ و پرتردد نیز می‌باشند. از آنجا که محافل شلوغ خود منبعی برای ابتلا به کرونا خواهد بود، بهتر است با مرجعه به آزمایشگاه‌های خصوصی تست انجام شود. هزینه تست در تمام آزمایشگاه‌ها به صورت معمول در حدود 350 هزار تومان است، که در صورت لزوم می‌بایست حتماً در بهترین و نزدیک‌ترین آزمایشگاه محل سکونت خود انجام دهید. بدون شک حفظ سلامتی و پیشگیری از ابتلا به ویروس کووید 19 بیش از این مبالغ ارزشمند بوده و به هیچ وجه نباید نسبت به سلامت خود و خانواده بی تفاوت عمل کنید.

بهترین آزمایشگاه تهران را بشناسید!

شناسایی یکی از آزمایشگاه‌های تهران که به صورت تخصصی نسبت به انجام کلیه‌ی آزمایشات از جمله تست کرونا فعال بوده و خدمات‌دهی پرسرعت دارد، در شرایط کنونی یک موهبت بزرگ است. زمانی یک مرکز آزمایشگاهی خوب را بشناسید به راحتی می‌توانید در شرایط اضطرار با آن مرکز تماس حاصل نمائید. از بهترین آزمایشگاه‌های استان تهران که می‌توانید با کمک ایشان به صورت حضوری یا در منزل خود تست کووید را انجام دهید، پاتولوژی تخصصی عماد است. آزمایشگاه عماد واقع در خیابان مطهره تهران متشکل از پزشکان و پرسنل حاذق و باتجربه است که در شرایط کرونایی حال حاضر کشور در حال خدمات رسانی به هم‌وطنان می‌باشند.

امکانات ویزه مرکز پاتولوژی عماد

مرکز پاتولوژی به عنوان یکی از برترین آزمایشگاه‌های تهران شناخته می‌شود؛ چرا که امکانات ویژه‌ای برای مراجعه کنندگان خود دارد. برخی از برجسته‌ترین ویژگی‌های مرکز پاتولوژی عماد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. در این مرکز خون گیری به دو صورت حضوری یا در منزل حتی به صورت شبانه هم انجام می‌شود.
  2. امکان رزو نوبت و دریافت پاسخ به صورت آنلاین نیز وجود دارد.
  3. تست کرونا در این آزمایشگاه برخلاف سایر مراکز با قیمت پایین‌تر و در حدود 290 هزار تومان صورت می‌پذیرد.
  4. این مرکز پاتولوژی دارای یک نسخه‌ی اپلیکیشن و صفحه‌ی اینستاگرام هم می‌باشد که آشنایی بیشتر با این مجموعه را رقم می‌زند.

بنابراین اگر به هر علتی احساس می‌کنید که نیازمند انجام یک تست تخصصی و مطمئن کرونا را دارید به راحتی با مرکز پاتولوژی عماد به نشانی اینترنتی http://emadlab.com/  مراجعه کنید و نسبت به سلامتی خود حساس باشید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26817
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید