امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

برش لیزر آلومینیوم با پیشرفته ترین دستگاه ها : برش لیزر نیک


1401/07/27
کد خبر : 26118
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 17 نفر

آلومینیوم یک فلز براق و سبک است که به دلیل عدم اکسایش و زنگ زدگی به شدت مورد توجه صنایع مختلف تولیدی نظیر  تجهیزات صنعتی، توزین و اندازه گیری، ظروف آشپزخانه، لوازم دکوراتیو و غیره قرار گرفته است. با استفاده از انواع خدمات برش لیزر آلومینیوم می توان این آلیاژ پرطرفدار و البته گران بها را با بالاترین دقت ممکن به ورق های آلومینیوم تبدیل کرد و یا انواع خدمات برش کاری ورقه ها و حکاکی را بر روی آن ها با دقت و سرعت بسیار بالایی به انجام رساند و به نوعی این فلز را برای استفاده در مصارف مختلف صنعتی آماده نمود. برش لیزر از جدیدترین روش های برش فلزات است، که به دلیل دقت و کیفیت بالا به سرعت مورد توجه صنایع  مختلف قرار گرفت، اما از انواع روش های قدیمی که برخی از آن ها کماکان اجرا می شود می توان به فرزکاری، تراشکاری، رزوه زنی، سنگ زنی، سمباده زنی و غیره اشاره کرد، که هر کدام از آن ها نقاط قوت و ضعف مشخصی دارند، و می توان گفت هزینه های اجرای آن ها نیز متفاوت می باشد، به عنوان مثال قیمت برش لیزر آلومینیوم  در مجموعه بزرگ صنعتی برش لیزر نیک با توجه به نوع دستگاه، ویژگی های فلز، سبک طراحی یا حکاکی و بسیاری موارد دیگر سنجیده می شود که البته به دلیل کیفیت و سرعت بسیار بالای این مجموعه همواره مورد رضایت مشتریان بوده است.

برش لیزر آلومینیوم

ویژگی های برش لیزر آلومینیوم

همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، آلومینیوم یک فلز براق و البته سبک است، که با این ویژگی ها شرایط برش را برای صنایع برشکاری قدری دشوار تر می کند، در ابتدا مجموعه های صنعتی برای برش لیزر آلومینیوم از گاز  اکسیژن O2 استفاده می کردند که دقت در برشکاری را کاهش می داد، و کیفیت اجرای کار، پایین تر از حد معمول بود. علاوه بر این با توجه به قابلیت بازتابی و انعکاسی فلز آلومینیوم این امکان که به دستگاه لیزر آسیب وارد شود، و کار این  دستگاه  ها مختل شود، نیز وجود داشت. امروزه برش لیزر آلومینیوم با پیشرفته ترین دستگاه ها انجام می شود، که دقت، سرعت و کیفیت در برشکاری خروجی آنها است، این دستگاه ها با استفاده از گاز نیتروژن با دقت بسیار بالا انواع برش لیزر فلزات را انجام می دهند و  با استفاده از سنسورهای بسیار دقیق و حساس به نور به خوبی در برابر بازتاب نور آلومینیوم  عمل می کنند، بدون اینکه کوچکترین آسیبی به دستگاه وارد شود، بنابراین از مهمترین ویژگی های برش لیزر آلومینیوم با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته می توان به صرفه جویی در هزینه های خرید متریال اولیه و عدم خرابی آن ها با افزایش دقت و سرعت انجام کار اشاره کرد. با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته برش لیزر آلومینیوم  می توان فرایند برش لیزر را بروی انواع متریال دیگر همانند چوب، الماس، پلکسی گلاس، شیشه، پارچه و غیره نیز با دقت بسیار بالا انجام داد، که برای صنایع مختلف یک راهکار بسیار مناسب و ایده آل برای افزایش سطح کیفیتی محصولات تولیدی است. شرکت برش لیزر نیک از محبوبترین مجموعه های ارائه دهنده خدمات حکاکی، مارکینگ و برش لیزری فلزات آهن، آلومینیوم و استیل  است، که تمامی خدمات خود را در بالاترین سطح کیفی و با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان این خدمات می گذارد، بطوریکه سالهاست مخاطبین معمولی این شرکت به مشتریان وفادار و قدیمی آن تبدیل شده اند، و به نوعی مبلغ کیفیت کار این مجموعه هستند.

مزایای استفاده از برش لیزر آلومینیوم

مزایای استفاده از برش لیزر آلومینیوم در مقایسه با دیگر روش های برش قدیمی شامل اجرای طرح های پیچیده، خلاقیت در طراحی، دقت در برش های تکراری، کیفیت بسیار بالا لبه برش، داشتن کمترین ضایعات و پرتی، اجرای خدمات به صورت متوالی، حذف چند مرحله ای روند تولید، اجرای همزمان قطعاتی با ضخامت یکسان به صورت همزمان و بسیاری موارد دیگر می شود، که بیانگر کیفیت اجرا و برتری برش لیزر آلومینیوم در مقایسه با دیگر روش های طراحی و اجرا می باشد، که علاوه بر هزینه بر بودن زمان بسیار زیادی برای انجام کار باید به آن ها اختصاص داده شود، و در نهایت خروجی کار نیز به زیبایی و ظرافت برش لیزر نخواهد بود. از مهمترین نکات اجرا ی برش لیزر آلومینیوم می توان به زاویه کونیک، تولید پلیسه، کرف، سرعت برش و صافی سطح اشاره کرد، و با برسی دقیق این پنج فاکتور دقت، سرعت و کیفیت اجرای کار را افزایش داد. تعداد کم پلیسه ها و مواد زائد در هنگام برشکاری نشان دهنده کیفیت بالای این روش است، علاوه بر این در هنگام برش و یا حک بر روی فلزات مختلف درواقع پرتو لیزر تماس مستقیم با آن ها برقرار نمی کند و از طریق گرما و آب کردن نقطه مورد نظر آن را برش می دهد، که در این صورت به محصول کوچکترین آسیبی وارد نمی شود. برش لیزر از بزرگترین و محبوبترین واحدهای صنعتی و تولیدی در زمینه اجرای خدمات برش لیزر، حکاکی و مارکینگ در بالاترین سطح اجراست، که کیفیت خدمات آن بر مشتریان این محصولات پوشیده نیست. این مجموعه بزرگ صنعتی همواره با به روز کردن ماشین آلات خود و بهره گیری از دانش روز دنیا در کنار تجربه سالها فعالیت خود در این بازار توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید و در شمار برترین شرکت های ارائه دهنده خدمات برش لیزر آلومینیوم و دیگر متریال فلزی و غیر فلزی  قرار بگیرد.

برش لیزر آلومینیوم

قیمت برش لیزر آلومینیوم

کیفیت متریال اولیه، نوع طراحی، پیچیدگی های قطعه، حساسیت و ابعاد از مهمترین فاکتورهای تعیین قیمت برش لیزر آلومینیوم ارزان و باکیفیت و دیگر فلزات سخت می باشد، که توسط کارشناسان واحدهای صنعتی برشکاری و با توجه به نوع سفارش مشتریان محاسبه و تعیین می شود. قیمت برش لیزر آلومینیوم با توجه به اینکه در انجام آن از گاز اکسیژن یا نیتروژن استفاده شده است متفاوت است، به عنوان مثال برش لیزر با استفاده از گار نیتروژن قیمت بالاتری دارد که البته به موازات آن کیفیت، دقت و سرعت انجام کار نیز افزایش پیدا می کند. با توجه به اینکه با استفاده از برش لیزر آلومینیوم میزان ضایعات فلزات به صفر می رسد و از طرفی سرعت تحویل سفارشات نیز بالاتر می رود قیمت برش لیزر آلومینیوم در مقایسه با دیگر روش های برش فلزات مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد.

برش لیزر آلومینیوم

شرکت برش لیزر نیک

شرکت برش لیزر نیک از باسابقه ترین مجموعه های صنعتی است که با استفاده از نیروی مجرب و حرفه ای  انواع خدمات برش لیزر استیل، برش لیزر آهن و  برش لیزر آلومینیوم را با پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا با مناسب ترین قیمت انجام می دهد. این واحد صنعتی با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و  نرم افزارهای کاربردی، دقیق ترین و پیچیده ترین قطعات را بر روی  انواع متریال فلزی و غیر فلزی طراحی و برش می دهد، علاوه بر این حکاکی و مارکینگ از دیگر خدمات شرکت برش لیزر نیک است، که در اختیار مشاغل مختلف قرار می گیرد. متقاضیان استفاده از خدمات برش لیزر نیک با مراجعه به سایت این مرکز و یا تماس با کارشناسان مجرب آن می توانند سفارشات خود را ثبت کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

https://boreshlaser.com/


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26118
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید