امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

برس طناب پاک کن


1401/07/27
کد خبر : 28031
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 6 نفر

برس طناب پاک کن نوعی استریپ براش است که الیاف و پرز آن به سمت داخل برس قرار داده شده و شکل ظاهری آن استوانه‌ای است. از عمده کاربرد برس صنعتی طناب پاک کن استفاده از آن توسط صخره‌نوردان، آتش‌نشانان و کوهنوردان است که برای نظافت و شستشوی طناب‌ها و تجهیزات مورد استفاده‌‌ای که دائما در اختیارشان است و به طور طبیعی بیشتر در معرض آلودگی قرار می‌گیرد از این نوع فرچه صنعتی استفاده می‌کنند.
فرچه‌ی طناب پاک کن می‌تواند از ابزارهای کاربردی و حائز اهمیت برای صخره نوردان، آتش نشانان، کوهنوردان و دیگر مشاغل مشابه که با طناب سر و کار دارند باشد. چرا که طناب‌ها و تجهیزاتِ در دست به علت شرایط محیطی و فعالیت‌های زیاد و سخت به طور قطع بیشتر در معرض آلودگی است، همچنین این امر می‌تواند از دلایل کاهش طول عمر طناب باشد، بنابراین برس صخره‌نوردی در اینجا نقش موثری برای حفظ ابزارها و تجهیزات گران قیمت مورد استفاده‌ی صخره‌نوردان دارد چون می‌تواند باعث طول عمر بیشتر آن شود.
شرکت برس صنعتی پاسارگاد از جمله کارخانه‌های برس سازی است که انواع برس‌های صنعتی با قیمتی بسیار مناسب‌تر از بازار و با کیفیتی ستودنی و بالا نسبت به سایر تولیدکنندگانِ فرچه‌های صنعتی از جمله برس صنعتی طناب پاک کن را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد.
از دلایلی که آتش‌نشانان و کوهنوردان از این نوع برس استفاده می‌کنند کیفیت بالای آن است چون گرد و غبار موجود بر طناب طول عمر آن را کم می‌کند و باعث از کار افتادن تدریجی طناب شود.

مواد اولیه تولید برس طناب پاک کن

شرکت برس صنعتی پاسارگاد برای تولید فرچه طناب پاک کن از بهترین متریال و نخ پلی‌آمید و به کمک بهترین تکنولوژی به صورت تولید انبوه برای مصرف‌کنندگان داخلی و خارجی استفاده می‌کند.

روش استفاده از برس لوله‌ای

برس لوله‌ای از محصولات منحصر به فرد شرکت برس صنعتی پاسارگاد است که برای شستشوی طناب‌ها با قطرهای متفاوتی بکار می‌رود، به این صورت که فرچه صنعتی را با دست چپ گرفته و طناب دور برس پیچانده شود و در حالی که زیر آب نگه می‌داریم طناب را بین برس حرکت می‌دهیم،  در همان لحظه که طناب جمع می‌شود به طور همزمان آلودگی‌ها و گرد و غبار را پاک می‌کند.
بهتر است برای شستشوی طناب به کمک این روش از محلول مخصوص پاک کننده طناب استفاده کنیم، علاوه بر آن فراموش نکنید که درجه حرارت آب می‌بایست در این حالت ۳۰ درجه باشد.
شرکت برس صنعتی پاسارگاد با تولید این نوع برس صنعتی کم وزن توانسته گام مهمی را در این صنعت بردارد و کار را برای خیلی از صخره‌نوردان و کوهنوردان راحت کند تا بتوانند به خوبی و با چند راهکار ساده عمل نظافت طناب‌ها را به خوبی انجام دهند، طوری که بعد از پاکسازی کاملا نو و تمیز شود.

دستور العمل‌های خشک کردن طناب بعد از شستشوی آن

پیروی از نحوه‌ی خشک کردن طناب بسیار سازنده است چرا که برخی از نکات می‌تواند راهنمای خوبی برای نگهداری از طناب باشد، بعد از شستشو بهتر است طناب را زیر نور آفتاب قرار دهید و یا آویزان کنید یا اینکه طناب را در مکانی با تهویه مناسب قرار دهید تا بهتر خشک شود.

برس طناب پاک کن

برس طناب پاک کن

برس طناب پاک کن

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های زیر اقدام نمایید :
09174287445
09173157800
09152787949
https://pasargadbrush.com/


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28031
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید