امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

برس صنعتی فولاد


1401/07/27
کد خبر : 28030
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 12 نفر

از آنجا که ورق‌های گالوانیزه مصارف گوناگونی دارد بنابراین شستشوی آن‌ها بسیار حائز اهمیت است، به این صورت که ورق آهن سیاه زمانی که وارد خط تولید می‌شود قبل از وارد شدن به حوضچه‌های آب گرم و اسید شویی برای نظافت ورق‌ گالوانیزه از برس صنایع فولاد استفاده می‌شود که از وظایف اصلی آن می‌توان به شستشوی سریع و آسان، آلایش اکسیدها بر سطوح ورق‌ها و از بین بردن چربی‌های موجود بر ورق گالوانیزه قبل از شستشوی آن در حوضچه اشاره کرد، همچنین از این نوع برس بعد از خارج شدن ورق‌ها از حوضچه نیز استفاده می‌شود.

اما نکته‌ای که می‌بایست به آن توجه کرد این است که از فرچه‌هایی استفاده شود که در شرایط قلیایی و دمای بالای آب و علاوه بر آن به هنگام تماس مکرر با ورق‌های فولادی کیفیت بالا و مقاومت زیادی داشته باشد تا بتواند عمل نظافت و آلایندگی را به خوبی انجام دهد و طول عمر بالایی نیز داشته باشد.
شرکت برس صنعتی پاسارگاد از کارخانه‌های تولیدی انواع برس‌های صنعتی است که تمام فرچه‌های مورد نیاز صنایع از جمله برس صنعتی فولاد را با کیفیت عالی و بهترین مواد اولیه تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌کند.

روش تولید برس صنایع فولاد در شرکت برس صنعتی پاسارگاد

برای تولید فرچه‌های صنعتی استوانه‌ای از PVC  و پلی اتیلن به عنوان بیس کار و برای الیاف آن معمولا از پلی‌آمید همراه با مواد ساینده مانند نایلون‌های سیلیکون کارباید که موجب سایش سطوح ورق می‌شود و می‌تواند انواع آلودگی‌ها را از سطح کار بزداید استفاده می‌شود. تولید این فرچه‌ها به نحوی است که شامل بیش از ۷۰ درصد از سطح پایه می‌شود، این امر سبب شده که محصول تولیدی شرکت برس صنعتی پاسارگاد از نظر تراکم در درجه‌ی عالی و کیفیتی بی‌نظیر برخوردار باشد.

برس‌های کاربردی در صنعت فولاد

از برس‌هایی که برای استفاده در صنعت فولاد کاربرد دارد می‌توان به نوع سیلندری اشاره کرد. خاصیت سایندگی از مزایای فرچه سیلندری محسوب می‌شود که عمل شستشو را دقیق انجام می‌دهد به طوریکه سطح ورق به خوبی تمیز می‌شود، همین امر باعث شده که فرچه‌ی سیلندری با عنوان فرچه ساینده شناخته شود، برس‌های سیلندری تولید شده توسط کارخانه تولید برس پاسارگاد در طرح‌ها و سایز‌های متفاوتی تولید می‌شود که با توجه به اندازه‌ی ابعادشان کاربردهای مختلفی دارد.

انواع برس‌های صنایع فولاد

برس‌های صنایع فولاد از نوع سیلندری یا مونو فلامنت سیلیکون کارباید است که برس صنایع فولاد مبارکه استحکام و مقاومت زیادی در دمای بالا دارد و از کاربردهای آن می‌توان به شستشوی ورق‌های گالوانیزه اشاره کرد.
فرچه‌های سیلندری شرکت برس صنعتی پاسارگاد با تراکم بسیار بالا با طول بیش از دومتر به صورت یکپارچه و به صورت سگمنتی در ابعاد و طول‌های مختلف تولید می‌شود.
که این برس خورندگی بالایی دارد و برای استفاده در صنایع گوناگون بسیار پرفروش و پرکاربرد است.

دیگر موارد کاربرد برس صنعتی استوانه‌ای

برس صنعتی استوانه‌ای از برس‌های صنعتی است که در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد، از جمله:

●    استفاده در داروسازی و تجهیزات پزشکی
●    خطوط لوله
●    واحدهای فرآوری و تولید مواد غذایی
●    تولید مدارهای الکترونیکی
●    تولید باتری
●    کارخانجات تولیدی چسب و رنگ
●    پردازش شیشه‌های رفلکس، دوجداره ساختمان و شیشه اتومبیل
●    پردازش انواع پلاستیک و لاستیک
●    صنعت هوا و فضا
●    ماشین‌آلات شهری
●    تولید چوب و مصنوعات آن
●    تولید سرامیک و کاشی

برس صنعتی فولاد

برس صنعتی فولاد

برس صنعتی فولاد

برس صنعتی فولاد

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های زیر اقدام نمایید :
09174287445
09173157800
09152787949
https://pasargadbrush.com/


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28030
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید