امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

بررسی علت خاموش شدن پکیج دیواری بوتان در حالت زمستانه


1401/07/27
کد خبر : 26872
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 21 نفر

خاموش شدن پکیج بوتان در حالت زمستانه یکی از بزرگترین و رایج ترین عیب هایی است که این دستگاه در بیشتر مواقع با آن روبرو می گردد. ممکن است، برای خیلی از شما پیش بیاید که گاهی اوقات آب گرم مناسبی نداشته باشید و گاهی نیز پکیج با کاهش دمای ناگهانی روبرو شود. اگر شما نیز جزء کسانی هستید که از خاموش گشتن پکیج های خود در حالت زمستانه شاکی می باشند، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید که می خواهیم علت این مشکلات را با یکدیگر جویا شویم.


 پکیج دیواری بوتان

دلیل اصلی خاموش شدن پکیج دیواری بوتان در حالت زمستانه

دلایل خاموش شدن پکیج بوتان می تواند عوامل متعدد و گوناگونی را شامل گردد که در این قسمت به 4 دلیل اصلی آن خواهی پرداخت. این دلایل می توانند موارد پایین را شامل شوند:

1. اختلال در ترموستات اتاقی

ترموستات اتاقی در پکیج بوتان میزان دمای محیط را مورد محاسبه قرار داده و با توجه به دمای اعلام شده، برد پکیج فرمان روشن شدن پکیج را اعلام می کند. یکی از دلایل اصلی خاموش شدن پکیج بوتان در حالت زمستانه نیز خرابی ترموستات اتاقی است. اگر مشکل برطرف نگردید، نیاز به تعویض ترموستات خواهد بود.

2. اختلال کلید تنظیم دمای مدار گرمایش

گاهی اوقات ممکن است با شکستگی کلید تنظیم دمای مدار گرمایش روبرو شویم. اگر این کلید از داخل شکسته باشد، در این صورت پتانسیل حرکت دادن آن وجود نخواهد داشت و پتانسیومتر نیز از کار خواهد افتاد. اگر با خاموش شدن مکرر پکیج بوتان مواجه می شوید، حتما این مورد را هم بررسی کنید.

3. تنظیم درجه گرمایش در دمای پایین

لازم به ذکر است که درجه گرمایش نباید پایین تر از 80 درجه سیلسیوس باشد. اگر درجه گرمایش پکیج بوتان شما پایین تر از این عدد تنظیم شده است، در این صورت منتظر خاموش شدن پکیج بوتان در حالت زمستانه باشید. برای جلوگیری از این امر، درجه گرمایش را به میزان بالاتری افزایش دهید.


 پکیج دیواری بوتان

4. مشکل در شیر بای پاس

به نظر شما شیر بای پاس چه وظیفه ای را در پکیج بر عهده دارد؟ این شیر مانع از جریان پیدا کردن آب داغ در داخل پکیج بوتان می گردد. حال وقتی این شیر در حالت باز قرار بگیرد، در این صورت آب داغ نیز با جریان پیدا کردن، موجب گرم شدن دستگاه می گردد. در نتیجه چه خواهد شد؟ مسلما با مشکل خاموش شدن پکیج بوتان در حالت زمستانه مواجه خواهید شد. در صورت نقص این قطعه کارشناسان دیجی امداد رسان در خدمت شما عزیزان هستند.

5. خرابی فن پکیج

فن پکیج همانطور که از نامش نیز مشخص است، یکی از مهم ترین قطعات پکیج بوتان محسوب می گردد که تمام آلودگی ها و دود ها را از دستگاه به بیرون منتقل می نماید. حال به نظر شما اگر این فن دچار مشکل و ایراد گردد، چه اتفاقی خواهد افتاد. دودهای حاصل از کارکرد دستگاه در داخل و در میان قطعات خواهند ماند و در نتیجه خاموش شدن پکیج بوتان در حالت زمستانه را به همراه خواهد داشت.


 پکیج دیواری بوتان

چگونه از خاموش شدن پکیج بوتان در حالت زمستانه پیشگیری نماییم؟

خب دوستان، همیشه در همه جا شنیده ایم که پیشگیری بهتر از درمان است. مطمئن باشید که این مثل در نگهداری لوازم خانگی و پکیج ها هم صدق می کند. برای اینکه از بروز چنین اختلالاتی جلوگیری نمایید، کارشناسان ما پیشنهاد می کنند که حتماً سرویس پکیج را سالی یکبار و در زمان های مشخص به انجام برسانید. سرویس کردن پکیج دیواری و بررسی قطعات آن مسلماً مانع از خاموش شدن پکیج بوتان در حالت زمستانه و روشن نشدن آن ها خواهند شد.

راهکار رفع خاموش شدن پکیج بوتان در حالت زمستانه

همان طور که در طول این نوشتار نیز اظهار نمودیم، قبل از اینکه بخواهید به برطرف کردن مشکل خاموش شدن پکیج در حالت زمستانه بپردازید در وهله اول باید علت آن را جویا شوید که ما تمام این عوامل را تک به تک با هم بررسی کردیم. اما بهترین راهکار در زمان هایی که از تجربه و تبحر کافی برخوردار نیستید، کمک گرفتن از نیروهای متخصص و مجرب در این زمینه می باشد تا در کوتاه ترین زمان ممکن و در اسرع وقت به رفع مشکلاتتان بپردازند. دیجی امداد رسان همیشه شما را همراهی خواهد کرد.


 پکیج دیواری بوتان

سخن پایانی

در فصل سرما خاموش شدن پکیج می تواند یکی از بزرگ ترین معضلاتی باشد که ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد. خاموش شدن پکیج دو علت عدم نگهداری صحیح و خرابی قطعات را شامل می گردد. اما در هر صورت زمانی که با این مشکلات روبرو گشتید، نگرانی در دل خود راه ندهید. خاموش شدن پکیج بوتان در حالت زمستانه راهکارهای مخصوص به خود را می طلبد که ما با تدوین این نوشتار تمام دلایل را با هم مورد بررسی قرار داده ایم. اگر باز هم با خواندن این مطلب نتوانستید علت را جویا شوید، ما در هر لحظه کنارتان خواهیم بود.
dgsos.ir


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26872
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید