امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

بررسی تلویزیون شیائومی 75 اینچی و 65 اینچی سری 4S


1401/07/27
کد خبر : 26734
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 18 نفر

تلویزیون شیائومی 75 اینچی سری 4s

این تلویزیون از جمله جدید ترین سری های منتشر شده از برند شیائومی است که با ابعاد بسیار بزرگی که دارد برای مکان های با متراژ بالا مورد استفاده قرار میگیرد. تلویزیون 75 اینچ شیائومی از یک صفحه نمایش 4k lcd با حاشیه های باریک و پشتیبانی HDR است و از آلومینیوم درجه یک، فلز براق و خاکستری نقره ای در طراحی ظاهری آن استفاده شده است. از نظر فنی هسته پردازنده این تلویزیون 64 بیتی 53a چهار هسته ای، 2 گیگابایت رم و فقط 8 گیگابایت حافظه داخلی است. حافظه داخلی در تلویزیون شیائومی 75 اینچی 32 گیگابایت است. همانطور که گفته شد، تلویزیون شیائومی 75 اینچی سری 4s از کیفیت تصویر HDR و از کیفیت صدای DTS-HD و Dolby، نیز پشتیبانی می کند. درست مانند دو نسخه دیگر، این تلویزیون 75 اینچی نیز بر روی رابط کاربری PatchWall شیائومی کار می کند و دارای دستیار صوتی گوگل است که می تواند تنها با صدا کانال یا شبکه تلویزیونی را تغییر داد. تلویزیون ۷۵ اینچی دارای سیستم عامل اندروید 9 است که با استفاده از آن می توانید اپ ها و برنامه های محبوبتان را در آن ذخیره و استفاده کنید.


تلویزیون شیائومی

تلویزیون شیائومی 65 اینچی سری 4s

این یک تلویزیون با کیفیت تصویر عالی UltraHD 4k است که یکی از پیشرفته ترین ویژگی های بصری در یک تلویزیون به شمار می رود. تلویزیون شیائومی 65 اینچ 4s با رزولوشن 3840×2160 می تواند کیفیت تصویر باورنکردنی جذابی را به شما ارائه دهد. تلویزیون جدید شیائومی دارای یکی از پشتیبانی از کیفیت 4k HDR است که وضوح فوق العاده ای را ارائه می دهد و می تواند برای گیمر های گزینه بسیار مناسبی نیز باشد. همچنین ارتباط آسان با استفاده از Chromecast می توانید گوشی موبایل، تبلت و لپ تاپ خود را بدون هیچ گونه کابل به صفحه نمایشگر تلویزیون متصل کنید. آخرین و مهمترین نکته این است که این تلویزیون شیائومی از کنترل صوتی یا همان دستیار صوتی گوگل نیز پشتیبانی می کند تا بتوانید به راحتی از طریق میکروفون آن به دنبال آنچه نیاز دارید باشید. تلویزیون ۶۵ اینچی سری 4S دارای سیستم عامل ANDROID 9 است که با آن می توانید محبوب ترین برنامه ها و اپ ها را در پنل تلویزیون خود ذخیره کنید.


تلویزیون شیائومی

کدام مدل تلویزیون شیائومی سری 4S را بخریم؟

مهمترین نکته هنگام خرید تلویزیون شیائومی این است که باید به نسبت ابعاد فضایی که قرار است تلویزیون را در آن قرار دهید سایز تلویزیون مورد نظرتان را انتخاب کنید. به طور مثال برای تلویزیون های ۶۵ و ۷۵ اینچی باید نسبت فاصله بیننده با آن حداقل ۱.۵ متر تا ۲ متر باشد تا تماشا کردن تلویزیون آسیبی به چشمان شما وارد نکند. تلویزیون های ۶۵ و ۷۵ اینچی شیائومی سری 4S به غیر تفاوت فاحش در ابعاد در ویژگی های دیگر تقریبا یکسان هستند.

کلام آخر

اگر به دنبال تلویزیون با ابعاد بزرگ هستید تلویزیون شیائومی بهترین نمونه برای شما هستند. این تلویزیون ها با قیمت بسیار مناسبی که نسبت به رقبا دارند و داشتن برترین تکنولوژی های روز دنیا می توانند گزینه اول خرید برای شما تبدیل شوند.





لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26734
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید