امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

بررسی انواع درب اتوماتیک صنعتی


1401/07/27
کد خبر : 26068
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 26 نفر
درب اتوماتیک صنعتی برای چه اماکنی کاربرد دارد؟ از دیرباز تا کنون انسان‌ها برای محل زندگی یا کار خود شرایطی را ایجاد می‌کنند تا در در حین کار یا زندگی احساس آرامش و آسایش داشته باشند. بدیهی است که تأمین امنیت محل‌های کار، انبارها، کارخانجات صنعتی و... به مراتب مهم‌تر از حفظ امنیت سایر اماکن به شمار می‌رود. درب اتوماتیک صنعتی نیز نسل جدیدی از انواع درب برای تامین امنیت اماکنی است که کاربری صنعتی دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.  درب اتوماتیک صنعتی به عنوان یک عنصر اصلی در بیشتر ساختمان های اداری و تولیدی عمل می کند و به همین خاطر باید بر اساس نیاز و شرایط کاری انتخاب شود. این نوع از درب‌های ساخته شده با تکنولوژی روز دنیا دارای انواع مختلفی هستند که برای خرید درب اتوماتیک صنعتی مناسب مکان مورد نظر خود می‌بایست به صورت دقیق با آن آشنا شوید.

همه چیز درباره‌ی درب اتوماتیک صنعتی

مهندسین در حوزه ساخت انواع درب امنیتی با استفاده از دانش روز دنیا اقدام به طراحی و تولید درب‌های اتوماتیکی کردند که به مراتب نسبت به درب‌های قدیمی ایمن‌تر و طول عمر بیشتری نیز دارد. همانطور که از نام این نوع درب مشخص است، درب اتوماتیک عموماً بدون دخالت دست و تنها با ریموت کنترل باز و بسته می‌شوند. درب‌های اتوماتیک توسط موتورهای الکترومکانیکی که در بالای درب نصب می‌شوند، باز و بسته می‌شوند و در ابعاد و اندازه‌های مختلف قابل طراحی و ساخت می‌باشند. به آن دسته از درب‌های اتوماتیک که به صورت بسیار سریع‌تر از سایر انواع درب اتوماتیک عمل می‌کنند کرکره برقی صنعتی یا درب سریع صنعتی گفته می‌شود.

درب سریع صنعتی عموماً برای انبارها، پارکینگ‌های طبقاتی مهم، کارخانجات صنعتی و غیر صنعتی، درب آشیانه هواپیما و دیگر امکان با کاربری صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد تا افراد برای ورود و خروج سریع به کارخانجات و انبارها دچار مشکل نشوند. نصب این نوع درب‌ها موجب تسریع امور شده و به همین جهت مورد توجه افراد با مشاغل صنعتی و مهم قرار می‌گیرد.

درب سریع صنعتی یکی از انواع درب‌های اتوماتیک است که در مراکز شلوغ و پر رفت‌و‌آمد مورد استفاده قرار می‌گیرد و شیوه باز و بسته شدن آن با توجه به نوع کاربری‌اش تعیین می‌شود. درب سریع صنعتی همانطور که از نام آن مشخص است سریع‌تر باز و بسته خواهد شد که همین امر سبب تمایز آن با درب‌های دیگر می‌شود.

انوع کرکره برقی صنعتی کدامند؟

انتخاب درب سریع صنعتی مناسب برای فضا و مکان مدنظر شما بستگی به ابعاد و نوع کاربری مکان شما خواهد داشت، به همین جهت این نوع درب‌ها انواع مختلفی دارند. برخی از انواع درب اتوماتیک عبارت هستند از:

  • درب فولد آپ: به آن دسته از درب‌ها که به صورت تاشو باز و بسته می‌شوند و از ورق pvc، میله‌های محکم تولید شده است درب سریع صنعتی فولد آپ گفته می‌شود. درب فولد آپ در برابر باد، طوفان، گرما و سرما کاملاً مقاوم بوده و طول عمر بالایی دارد. لازم به ذکر است که برای ساخت یک نمای زیبا رویه‌ی درب را با روکش فلزی می‌پوشانند و برای ابعادی با عرض شش متر و ارتفاع هفت متر بسیار مناسب می‌باشد. لازم به ذکر است که درب فواد آپ را نیز می توان به صورت درب برای صنعتی هم طراحی و اجرا کرد. درب ریلی صنعتی برای ورودی های بسیار بزرگ کاملا مناسب خواهد بود.

  • درب اسپیرال: این نوع درب برای امکانی که می‌بایست درب آن‌ها با سرعت بسیار بالا باز یا بسته شوند، کاملاً مناسب به شمار می‌رود. درب‌های اسپیرال هم از جنس pvc و به صورت رول ساخته می‌شوند تا با سرعت جمع یا باز شوند، به همین علت بسیاری از کارخانجات صنعتی و انبارهای مهم و حساس مثل یخچال‌های بزرگ درب اتوماتیک صنعتی اسپیرال را خریداری و نصب می‌نمایند.
  • درب رول آپ: رول آپ نام نوع جدیدی از انواع درب اتوماتیک صنعتی است که به اشکال و ابعاد مختلف قابل طراحی و اجرا می‌باشد. به همین علت بیش از سایر انواع مورد توجه قرار گرفته است، درب رول آپ انعطاف پذیری بالایی داشته و دربرابر انواع ضربات کاملاً مقاوم می‌باشد. به نظر می رسد درب رول آپ به عنوان درب آشیانه هواپیما کاربرد دارد که به راحتی بتوان از آن استفاده کرد.

علاوه بر اهمیت شناخت انواع درب اتوماتیک، انتخاب یک شرکت و طراح حرفه‌ای برای ساخت درب نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بنابراین برای آنکه از طول عمر و کاربری سریع درب‎‌های سریع السیر اطمینان خاطر داشته باشید، می‌بایست به دنبال یک تولید کننده‌ی باتجربه و حرفه‌ای در این حوزه بگردید.

قیمت درب سریع صنعتی چقدر است؟

فاکتور قیمت برای سفارش ساخت درب اتوماتیک صنعتی حائز اهمیت است، اما اگر یک تولید کننده‌ی داخلی و یک فروشنده منصف را برای خرید خود انتخاب نمائید نگرانی بابت هزینه نخواهید داشت. البته ناگفته نماند که قیمت درب اتوماتیک صنعتی بستگی به نوع؛ ابعاد و اندازه‌‌ای که انتخاب می‌کنید دارد. افزون بر این ممکن است هزینه‌ی نصب درب نیز به صورت جداگانه محاسبه شود، اما نکته‌ی مهم آن است که این نوع درب‌های سریع طول عمر بسیار بالایی دارند و به راحتی قابل استفاده می‌باشند. بنابراین آسایش، امنیت و راحتی شما ارزش هزینه کردن را دارد.

حرفه‌ای‌ترین شرکت تولید کننده درب اتوماتیک را بشناسید!

همانطور که گفته شد، شرکتی که به آن سفارش ساخت درب اتوماتیک را می‌دهید در نتیجه نهایی و قیمت تمام شده‌ی کار تاثیر بسزایی خواهد داشت. امروزه در ایران و جهان تولیدکنندگان زیادی در حوزه ساخت این نوع درب فعالیت می‌کنند، اما ثبت سفارش در یک شرکت ایرانی به مراتب بهتر از شرکت‌های خارجی خواهد بود. با این روش ضمن حمایت از تولید داخلی به راحتی می‌توانید درخواست خود را ثبت و درب آماده را در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. به علاوه تولید کنندگان داخلی همچون آتی دُر در حرفه‌ی خود بهترین هستند.

استفاده از درب اتوماتیک امروزه رواج فراوانی یافته است. گستردگی این مسئله به اندازه‌ای‌ست که در انواع ساختمان‌ها و مکان‌های عمومی این درب‌ها دیده می‌شوند. درب ‌برقی به شکل‌های مختلفی تولید شده و کاربردهای متنوعی دارند.

آتی دُر نام مجموعه و شرکتی با سابقه‌ی کاری بیش از 18 سال است که با کمک و همکاری افراد مجرب به یکی از بهترین شرکت‌های ایرانی در حوزه ساخت انواع درب اتوماتیک صنعتی تبدیل شده است. آتی دُر در زمینه درب اتوماتیک ، درب ضد حریق، یراق آلات و... فعالیت می‌کند تا هموطنان از سراسر ایران بتوانند درب مورد نظر خود را برای ایجاد امنیت و آسایش در محل‌های کاری و ....سفارش دهند.

مزایای خرید از مجموعه‌ی آتی دُر

خرید از شرکت تخصصی آتی دُر مزیت‌های بسیاری برای مشتریان دارد که از جمله‌ی آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه طرح‌های با کفیت ضمن سرعت عمل بالا
  • ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات انواع درب
  • ارسال اکسپرس و سریع به سراسر ایران

افزون بر این شما برای ثبت سفارش و خرید از مجموعه‌ی آتی دُر تنها کافی است وارد وبسایت تخصصی مجموعه شوید و در مسیر امن اینترنتی خرید خود را انجام دهید. این وبسایت که به صورت همه روزه و 24 ساعته پشتیبانی می‌شود، متخصصان و مشاورانی دارد که می‌توانند به شما در انتخاب و سفارش دادن اصولی راهنمایی و کمک نمایند. به طور کلی شرکت تخصصی آتی دُر "atidoor.com" مجموعه‌ی کاملی از فروش و خدمات انواع درب اتوماتیک صنعتی و... به شمار می‌رود که مشتریان را از شرکت‌های خارجی و ابزار تقلبی بی نیاز خواهد کرد. بنابراین با انتخاب این مجموعه‌ی وزین به اقصاد خود نیز کمک خواهید کرد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت  آتی در ، https://www.atidoor.com  و یا با آدرس ایمیل [email protected] مکاتبه نموده و یا با شماره تماس ۰۲۱۸۸۸۰۸۱۱۱  در ارتباط  باشید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26068
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید