امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

بررسی انواع برند فیلر زیر چشم


1401/07/27
کد خبر : 27472
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 20 نفر

برای دستیابی به تمام این مزایا لازم است بهترین برند فیلر زیر چشم را انتخاب کنید تا مطمئن شوید که بدون عوارض جانبی جدی به نتایج دلخواه می رسید. در زیر بهترین نوع برند فیلر زیر چشم و مهم ترین مواد در تزریق فیلر را با شما مرور می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه فیلر زیر چشم می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.


قیمت فیلر زیر چشم

چرا فیلر زیر چشم تزریق می شود؟

مشکلات زیادی در چشم وجود دارد که ممکن است برای رفع آن ها نیاز به تزریق فیلر زیر چشم باشد. از جمله مهم ترین مشکلاتی که تزریق فیلر قادر به حل آن هاست عبارتند از:
1.    رفع سیاهی زیر چشم
2.    کاهش پف زیر چشم
3.    کاهش تورم چشم ها و پلک ها
4.    درمان فضای خالی ظاهری زیر چشم که باعث چروکیده شدن آن می شود.
5.    از بین بردن افتادگی اطراف و زیر چشم
6.    افزایش اندازه یا پری پلک پایینی چشم
7.    درمان افتادگی ابروها و پایین آمدن آن ها از جای خود و در نتیجه درمان افتادگی فرم چشم
8.    درمان چشم بیرون زده یا گودی چشم
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کاندیداهای مناسب فیلر بینی به لینک زیر مراجعه فرمایید.


فیلر زیر چشم برای چه کسانی مناسب است؟


فیلر زیر چشم

انواع فیلر زیر چشم

پرکننده ‌های چشم انواع مختلفی دارند؛ اما همه آن ‌ها پرکننده‌های طبیعی مانند کلاژن و اسید هیالورونیک هستند که از بهترین انواع پرکننده ‌های زیر چشم به شمار می روند. آن ها در پرکردن جای خالی افتادگی پوست و خلاص شدن از شر چین و چروک موثر هستند. سلول های تحریک کننده برای بهبود فرم پوست و تزریق فیلر به دو نوع تقسیم می شود:
1.    پرکننده دائمی: اثر آن نسبت به انواع دیگر طولانی‌تر است، اگرچه هشدارهای زیادی در مورد آن وجود دارد؛ زیرا اثر آن دائمی و غیرقابل برگشت است.
2.    پرکننده موقت: اثر این نوع از 6 ماه تا حداکثر دو سال باقی می ماند و در صورتی که نتیجه برای شما راضی کننده نباشد، ایمن ترین آن است، اثر آن تمام می شود و حالت طبیعی برمی گردد.
در صورت اتکا به پزشک متخصص یا مرکز پزشکی واجد شرایط در روش های تزریق زیبایی، متخصصین به شما کمک می کنند تا با توجه به ماهیت مشکلی که در صدد درمان آن هستید، بهترین نوع پرکننده زیر چشم را انتخاب کنید؛ زیرا با وجود شباهت بین اکثر فیلرها، تفاوت هایی بین انواع آن ها وجود دارد. برای کسب اطلاعات درباره فیلر بینی می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.


هزینه فیلر بینی


بهترین انواع برند فیلر زیر چشم

از میان پرکننده های دائمی زیر چشم یک برند معروف موجود است: فیلر Bellafill که بهترین نوع پرکننده زیر چشم است . زیرا تنها نوع تایید شده توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده است. این نوع از پلی متیل آکریلات تشکیل شده است و در برخی از عمل های زیبایی از جمله تزریق صورت برای رفع چین و چروک، پر کردن فضای زیر چشم، درمان جای زخم استفاده می شود.
عیب فیلر Bellafill این است که نیاز به احتیاط و تجربه بالایی در استفاده از آن دارد، زیرا تزریق مقدار بیشتری از آن در صورت رضایت بخش نبودن به راحتی و به سرعت از بین نمی رود.
انواع دیگری از فیلرهای دائمی ساخته شده از مشتقات پلی آلکامید یا سیلیکون وجود دارد که معمولا در درمان چین و چروک های عمیق، بزرگ کردن لب ها و درمان چین و چروک دور چشم یا پرکننده ها استفاده می شود، اما همه آنها مورد تایید FDA نیستند. بنابراین بهتر است از آن ها اجتناب شود.
در مورد پرکننده موقت، بهترین انواع پرکننده های زیر چشم را با شما مرور می کنیم که می توانید به نتایج آن ها اعتماد کنید:

پرکننده اسید هیالورونیک

هیالورونیک اسید پرمصرف ترین برند فیلر زیر چشم در بین انواع فیلرها است و انواع زیادی از آن وجود دارد که از نظر نتیجه با هم تفاوت دارند، اما همه آن ها بی خطر هستند. هر یک نیز نتایج متفاوتی را به دست می آورند؛ بین 6 ماه تا دو سال بسته به نوع فیلر و ماهیت بدن.


 فیلر زیر چشم



به طور کلی، اسید هیالورونیک به دلیل توانایی آن در تحریک پوست برای تولید کلاژن طبیعی که بدن برای تولید بافت‌های جدید، جوان‌تر و تازه‌تر به آن نیاز دارد، شناخته شده است، بنابراین به کاهش خطوط، چین و چروک و تمام علائم پیری کمک می‌کند.

پرکننده کلاژن

پرکننده‌ های کلاژن اغلب برای جایگزینی بدن با کلاژنی که به طور طبیعی تولید می‌کند و با افزایش سن کاهش می‌یابد، استفاده می ‌شود تا با تزریق ‌ها جایگزین شود. این کلاژن پروتئینی است که از منابع حیوانی مانند پوست گاو استخراج می‌شود و می‌توان آن را از پوست گاو استخراج کرد.
معمولا برای مواردی مانند: بزرگ کردن لب، درمان جای زخم، پنهان کردن چین و چروک به ویژه چروک های عمیق، درمان خطوط دور چشم استفاده می شود. نتایج پرکننده های کلاژن تا 3 ماه ماندگاری دارد و پس از آن نیاز به تزریق مجدد دارد.

فیلر فرانسوی

فیلر فرانسوی یکی از بهترین انواع پرکننده های زیر چشم است و معروف ترین انواع آن فیلر پلی آلکالامید است که به دلیل قیمت بالا و نتایج نیمه دائمی در درمان مدیوم فقط در مراکز زیبایی بزرگ و معتبر موجود است.
یکی دیگر از انواع تضمینی فیلر فرانسوی فیلر پلی لاکتیک اسید است که از یک ماده مصنوعی تهیه می شود که بدن را به تولید کلاژن تحریک کرده که طراوت پوست را تجدید می کند. این برند یک دوره طولانی تا 3 ماه از تاریخ تزریق دارد.

فیلر سوئیسی

فیلر سوئیسی در بسیاری از کشورها رایج نیست، اما نتایج آن چشمگیر است و تا دو سال نیز ماندگاری دارد. برای خانم هایی که از وجود چین و چروک های قابل مشاهده در اطراف چشم و ناحیه گونه رنج می برند، ایده آل است. مناطقی که از خطوط و چین و چروک رنج می برند را پر می کند و برای انواع پوست مناسب است.

پرکننده کلسیم

این ماده طبق گفته سازمان غذا و داروی آمریکا سنگین ترین نوع پرکننده برای صورت است و در نواحی حرکت دائمی مانند نواحی اطراف لب یا پیشانی استفاده نمی شود، اما بهتر است برای درمان چین و چروک های عمیق مانند چانه و خط فک و نتایج آن برای مدت طولانی تا دو یا سه سال باقی می ماند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27472
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید