امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

برترین مرکز لیزر فیشر و هموروئید


1401/07/27
کد خبر : 26616
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 20 نفر

ما هم در این مقاله کوتاه قصد داریم که تمام روش های درمان بیماری بواسیر و سایر موارد را بررسی کنیم و ببینیم که چه تفاوتی بین این سه مورد وجود دارد.البته قبل از هر چیزی این را بدانید که در حال حاظر بهترین و سریع ترین روش درمان,استفاده از لیزر می باشد که چند سالی است که این تکنولوژی وارد کشور شده و در این مدت کوتاه توانسته توجه بسیاری از افراد را به سمت خود جلب کند.


 

دلیل اصلی ابتلا به بیماری های نشیمنگاه

شاید این سوال برایتان به وجود بیاید که چطور می توانیم تمام بیماری های زیر را در یک گروه قرار دهیم و به قولی یک نسخه بپیچیم؟ نکته این است که این بیماری ها از لحاظ روش های پیشگیری و دلایل ابتلا,تا 70 درصد به یکدیگر شباهت دارد و اگر به همین خاطر می بایست کارهای زیر را انجام دهید که تا امکان از ابتلا به آنها جلوگیری شود.به هر حال مواردی که باید به آنها دقت داشته باشید عبارتند از :
•    همیشه سعی داشته باشید که بهداشت فردی خودتان را رعایت کنید و در روزهای گرم سال حداقل 3 بار در هفته حمام کنید.
•    از خوردن غذاهای آماده و کنسروی که از مواد اولیه بی کیفیت و نگهدارنده ها تشکیل شده اند دوری کنید.این غذاها به مرور زمان آسیب های جبران ناپذیری به بدن شما خواهند زد که جبران آنها کار راحتی نیست.
•    تا حد امکان در ژیم غذایی خود از فیبر گیاهی استفاده کنید که در سبزیجات و میوه ها به وفور یافت می شوند و می توانند با تنظیم عملکرد دستگاه گوارش از ایجاد این بیماری ها جلوگیری کند.
•    اگر باردار هستید,قطعا فشار درون شکمی بالایی دارید و به همین خاطر نباید کارهای سنگین انجام دهید که مبادا مقدار فشار بیشتر شود.
•    سعی کنید در طول روز حداقل 7 لیوان کامل آب بنوشید که البته این مقدار برای افراد بالغ و در روزهای عادی سال می باشد (در تابستان و زمان هایی که فعالیت زیادی دارید می بایست به 10 لیوان افزایش دهید).
•    به هیچ عنوان سمت رابطه مقعدی نروید که به مرور زمان آسیب هایش نمایان خواهند
البته یک سری موارد دیگری هم هستند که زیر مجموعه قرار می گیرند و به همین خاطر ما نمی خواهیم آنها در این مقاله قرار دهیم که خواندش سخت شود.اگر توجه داشته باشید متوجه خواهید شد که رعایت کردن نکات بالا بسیار راحت هستند و نیاز به هیچ کار اضافه ای ندارند.

مقایسه روش های درمانی مختلف

اکنون در این قسمت می رسیم به مهمترین مسئله یعنی کدام روش مناسب ما می باشد؟ قطعا بسیاری از شما دوستان قبل از هر کاری اقدام به درمان با روش های خانگی می کنید و می خواهید که در کمترین زمان ممکن از دست بیماری خلاص شوید.اما ما همیشه گفته ایم که حتی اگر بیماری از بین برود,بعد از مدتی دوباره باز خواهد گشت و این بار شدتش بیشتر شده و درمانش هم سخت تر.البته برای حالت ضعیف بیماری قطعا روش های خانگی و داروها پاسخگو هستند که پزشک متخصص به شما خواهد گفت.
درمان با جراحی سنتی
جراحی سنتی در گذشته بسیار رواج داشته است و بدون وجود لیزر,تقریبا تمام افراد از آن کمک می گرفتند.اما باید بدانید که این روش یک سری معایبی دارد که هر کسی نمی تواند آنها را تحمل کند و این موارد عبارتند از :
•    طول جراحی به نسبت بالاست و قبل از آن هم باید منتظر بمانید تا نوبت جراحی شما برسد.
•    بعد از جراحی یا حین آن درد به نسبت زیادی خواهید داشت و از آن طرف خونریزی ادامه دارد.
•    دوره نقاهت طولانی دارد که گاهی مواقع تا 30 هم می رسد.
•    گاهی مواقع ممکن است در اثر اشتباه انسانی,عضله اسفنکتر داخلی بیمار آسیب ببیند و همین مورد می تواند باعث بی اختیاری مدفوع شود.
•    برای درمان بواسیر این روش چندان جالب نیست و زمانبر خواهد بود.


 

درمان با لیزر

متاسفانه برخی از پزشکان عزیز,برای جذب بیمار اقدام به تخریب این روش درمان می کنند و به بیماران می گویند که بعد از لیزر بیماری دوباره باز خواهد گشت و به همین خاطر بهتر است از همان ابتدا جراحی کنند.اما باید بدانید که به هیچ عنوان اینطور نیست و می توانید از سایر افرادی که این کارها را انجام داده اند سوال کنید.در حال حاظر بیش از 95% درمان ها در خارج از کشور به روش لیزری انجام می شوند و این نشان دهنده کیفیت و مزیت های بیشتر آن است.البته این آمار در ایران روز به روز در حال افزایش بوده و در چند سال آینده تنها تعداد محدودی اقدام به جراحی سنتی می کنند.از جمله مهمترین مزیت های لیزر درمانی عبارتند از :
•    در طول لیزر بیمار به هیچ عنوان درد یا خونریزی نخواهد داشت و از این رو گزینه بسیار مناسبی برای کودکان و افراد بیمار به حساب می آید.
•    طول لیزر تنها 20 دقیقه بوده و بعد از آن تنها نیاز است که چند دقیهق روی تخت استراحت کنید.
•    دوره نقاهت در این روش 1 یا 2 روز می باشد که نسبت به جراحی بسیار کمتر است.
•    در این عمل تنها از داروی بی حسی موضعی استفاده خواهد شد که هیچ خطری برای بدن نخواهد داشت.
•    به دلیل استفاده از تجهیزا تلیزری (بدون دخالت دست) احتمال رخ دادن خطا وجود ندارد و از طرفی هم عفونتی در کار نخواهد بود.

چرا ما؟

ما در کلینیک دکتر نشیمنگاه با داشتن جدیدترین تجهیزات روز دنیا به همراه کادری مجرب,می توانیم در سریع ترین زمان ممکن همراه با قیمت استثنایی مشکل شما را برطرف کنیم.اگر به دنبال راهی برای درمان شقاق هستید ما همین امروز بیماری شما را از بین خواهیم برد و تنها کافیست با شماره 02188216340 تماس بگیرید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26616
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید