امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

برترین دوره ارز دیجیتال را با آرین فولاد پنجه تجربه کنید.


1401/07/27
کد خبر : 27379
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 156 نفر
این روزها همه جا صحبت از ارزهای دیجیتالی است. ارزهای دیجیتالی در چند سال اخیر به عنوان پرطرفدارترین شیوه سرمایه گذاری در ایران مورد توجه افراد قرار گرفته‌اند. با توجه به مزایای فوق العاده‌ای که رمز ارزها دارند، می‌توان این حجم از طرفدار ارز دیجیتال را درک کرد. بازارهای سرمایه گذاری ارزی پیچیدگی‌ها و گستردگی‌های بسیاری دارند و ورود به این بازارها مستلزم آموزش و یادگیری حرفه‌ای مبانی سرمایه گذاری رمز ارز است. اگر قصد ورود به این بازار را دارید باید حتما در دوره‌های آموزشی رمز ارز شرکت کنید. نه تنها ارز دیجیتال بلکه ورود به هر بازار مالی دیگر نیازمند یادگیری و کسب دانش آن است. احتمالا تاکنون نام آرین فولادپنجه به گوشتان خورده است. آرین فولادپنجه برترین متخصص، مدرس و تحلیل گر در حوزه رمز ارز و همچنین مدیر و موسس آکادمی آفل است.‌

آرین فولادپنجه کیست

ارز دیجیتال چیست؟

قبل از معرفی آرین فولاد پنجه و آکادمی آفل، مرکز برگزاری دوره‌های آموزشی، بهتر است مختصری راجع به ارز دیجیتال توضیح دهیم تا ضمن شناخت ابتدایی این بازار مالی لزوم شرکت در دوره‌های آموزشی جامع آفل برایتان روشن گردد. ارز دیجیتال یا همان رمز ارز نوعی پول الکترونیکی رمز نگاری شده است که بر مبنای ریاضی می‌باشد.‌ امروزه با گسترش فضای دیجیتال بازارهای مالی نیز ارزهای مختلفی را بر مبنای دیجیتال ایجاد کرده و توسعه داده‌اند. از این رو شاهد انواع مختلفی از رمز ارزها مانند: بیت کوین، تتر، اتریوم، بایننس کوین و غیره هستیم که هر کدام از این‌ها بر اساس ویژگی‌های منحصر به فرد خود، رشد می‌کنند. رمز ارز بر خلاف اسکناس‌های کاغذی و سکه‌ها ماهیت فیزیکی ندارد و خرید فروش آن به صورت الکترونیکی در بستر اینترنت انجام می‌شود.

این تصور که ارز دیجیتال شبیه به یک فایل باشد نیز، به هیچ عنوان صحیح نیست چون این نوع پول الکترونیکی قابل کپی کردن نیست. ارزهای دیجیتالی نزدیک بیست سال است  که به وجود آمده و در این مدت نیز رشد قابل توجهی داشته‌اند. بسیاری از افراد رمز ارز را با نام بیت کوین می‌شناسند. شاید به دلیل این که بیت کوین اولین ارز دیجیتال می‌باشد، این تصور در بین افراد شکل گرفته است. بیت کوین در سال ۲۰۰۹ ایجاد شده و با استفاده از فناوری بلاک چین رمزنگاری شده است. قیمت گذاری و ارزش ارزهای دیجیتالی بر مبنای دلار آمریکا است. در کشور ایران نیز به دلیل مشکلات اقتصادی و رشد قابل توجه قیمت دلار، بازار مالی ارز طرفدار بسیاری پیدا کرده است. آرین فولادپنجه شما را در راستای ورود و حضور موفق در این بازار کمک می‌کند.

دلایل محبوبیت ارزهای دیجیتال

  • ارزهای دیجیتالی به غیرمتمرکز بودن معروفند. به این معنی که هیچ نهاد دولتی یا سازمانی بر روی آن‌ها نظارت و کنترل ندارد و تمام معامله‌ها توسط خود افراد صورت می‌گیرد. از طرفی نهادهایی که توزیع پول را انجام می‌دهند، در این بازار نقشی ندارند. به همین دلیل از عرضه بی رویه پول و مشکلات ناشی از آن مانند تورم و بی ارزش شدن پول جلوگیری می‌شود. به این نکته نیز دقت کنید که ارزش رمز ارز بر اساس میزان عرضه و تقاضا تعیین می‌شود.
  • اصلی ترین هدف پدید آورندگان رمز ارز، تأمین امنیت ذخایر مالی سرمایه گذاران است، بدون این که در حفظ این امنیت نهاد یا سیستم بانکی نظارت و دخالت داشته باشد. بنابراین می‌توان گفت مهم‌ترین ویژگی ارز دیجیتال امنیت بسیار بالای آن است. ارزهای دیجیتالی به صورت بسیار پیچیده‌ای رمزنگاری شده‌اند. به این ترتیب هک کردن و امکان تقلب در آن‌ها نزدیک به صفر است.
  • نگهداری از این ارزها بسیار آسان است. رمز ارزها درون نرم افزارها و سخت افزارهایی به نام کیف پول الکترونیکی نگهداری می‌شوند که دارای رمز شخصی هستند. علاوه بر آن تمام خرید و فروش‌ها نیز به صورت اینترنتی انجام می‌شود. سرمایه گذاران می‌توانند حتی حجم بالایی از ارز دیجیتال را به راحتی جا به جا کنند. از طرفی معاملات بازار مالی ارز حتی با وجود حجم زیاد، هیچ مالیاتی ندارد. کاربران می‌توانند با داشتن یک کامپیوتر یا حتی یک گوشی هوشمند از طریق اینترنت به خرید و فروش ارز بپردازند و از معاملات ارزهای دیجیتال به سودهای دلاری برسند. این امکان با شرکت در دوره آموزشی آرین فولاد پنجه وجود دارد.        

     


    پشتوانه رمز ارز چیست و چگونه می‌توان به این بازار مالی اعتماد کرد؟

علاوه بر ویژگی‌هایی که در قسمت قبل برای ارز دیجیتال برشمردیم، رمز ارزها ویژگی‌های بسیار زیاد دیگری نیز دارند که توانسته‌اند بر اساس آن‌ها جایگاه مطمئنی در بازار مالی و سرمایه گذاری پیدا کنند. طبیعی است که هر بازار مالی باید پشتوانه‌ای داشته باشد. پشتوانه پول هر کشوری منابع آن کشوراست. ارز دیجیتال یک نوع پول الکترونیکی بدون ماهیت فیزیکی است. بنابراین به دنبال پشتوانه فیزیکی مانند نفت، گاز و پتروشیمی که پشتوانه پول ایران هستند، نباشید. می‌توان گفت ارزش این پول‌ها به وسیله اعتماد مردمی که آن را خریداری می‌کنند، تعیین می‌شود. رمز ارز حتی توسط دولت نیز عرضه نمی‌شود که بتوان یک نهاد دولتی را به عنوان حامی و پشتیبان به رسمیت شناخت. بنابراین طبیعی است که بدانیم چگونه می‌توان به این بازار اعتماد کرد. ارزش پول‌های دیجیتالی در بازارهای مالی بین المللی با سرعت در حال رشد است. قطعا این شاخص رشد حاصل اعتماد تعداد بی‌شماری از مردم است که حاضرند دارایی‌های خود را با ارز دیجیتال مبادله کنند.

جهان امروز در پی یک تحول بزرگ در حال تغییر است. پیش بینی شده است که در آینده‌ای نزدیک ارزهای دیجیتال به عنوان تنها وسیله معامله شناخته و استفاده می‌شوند و پول‌های کاغذی به کل جای خود را به ارزهای دیجیتالی می‌دهند. قطعا این حجم از تحول نمی‌تواند بر یک پایه سست و بی‌اساس شکل گیرد. از طرفی در آموزش‌های کاربردی آرین فولادپنجه می‌آموزید که پول‌های دیجیتالی چگونه در کیف پول‌ها نگهداری می‌شوند و تراکنش‌های مطمئن چگونه صورت می‌گیرند. علاوه بر آن هر زمان که اراده کنید، می‌تواند دارایی خود را از این بازار مالی استخراج کنید. بنابراین مطمئن خواهید شد که دارایی شما در امنیت است.

دوره ارز دیجیتال

اگر با روش‌هایی مانند استخراج و ترید در بازار مالی ارز آشنا شوید و نحوه تراکنش و پرداخت ارزهای دیجیتالی برای انجام معاملات را بیاموزید، می‌توانید بر روی سرمایه گذاری بازار ارز به عنوان یک شغل پرسود حساب کنید. برای این که بتوانید در این حوزه موفق عمل کنید، بهتر است در دوره ارز دیجیتال آرین فولادپنجه شرکت کنید. به این نکته جالب دقت کنید، حدود ۹۰ درصد افرادی که در این بازار سرمایه گذاری می‌کنند، با شکست مواجه می‌شوند. اگر کمی مهارت به خرج دهید می‌توانید از شکست این افراد به موفقیت برسید و سودهای کلانی کسب کنید. در دوره ارز دیجیتال آکادمی آفل با موضوعات مانند: عرضه اولیه در بازار ارز دیجیتال، نحوه استفاده از آن‌ها، تحلیل تکنیکال و فاندامنتال، روش‌های حفظ دارایی و تأمین امنیت آن آشنا می‌شوید. بازار مالی ارز دیجیتال بسیار وسیع است و اطلاعات پیچیده‌ی زیادی در آن وجود دارد، به همین دلیل آموزش‌های جامع و کاربردی برای ورود به این بازار ضرورت دارد.

آرین فولادپنجه در دوره آموزشی آکادمی خود تمام موضوعات مربوط به این بازار را از مبتدی تا پیشرفته به صورت پیوسته آموزش می‌دهد. به طوری که کاربران با حضور در این دوره به هیچ آموزش دیگری احتیاج ندارند. هدف از برگذاری دوره ارز دیجیتال افزایش سود و سرمایه افراد است. از این‌رو کاربران با آموزش‌های کاربردی، مهارت‌ها و تجربه‌های لازم برای افزایش سرمایه خود را می‌آموزند. دوره ارز دیجیتال آکادمی آفل به دوره ترید مستر معروف است. در این دوره هیچ اطلاعات بی‌ارزشی وجود ندارد و اساتید تنها به آموزش مهارت‌ها و اطلاعات کاربردی می پردازند‌ جالب است بدانید دوره ترید مستر به عنوان برترین و کامل‌ترین دوره ارز دیجیتال در ایران شناخته می‌شود. در این دوره تمام مطالب پیچیده به ساده‌ترین شکل ممکن توسط اساتید متخصص این حوزه بیان می‌شود و شما به خوبی یاد می‌گیرید که سرمایه خود را مدیریت کنید.

مشاوره ارز دیجیتال

بازار مالی ارز دیجیتال یک بازار سرمایه گذاری تخصصی و منحصر به فرد است و با تمام بازارهای سرمایه گذاری که تاکنون می‌شناختید مانند بازار بورس، کاملا تفاوت دارد. طبیعی است که برای ورود به این بازار سوالات زیادی ذهن شما را درگیر سازد. مشاوره ارز دیجیتال بهترین راهکار برای رسیدن به  پاسخ سوالات و رفع ابهامات شما است. شما در مشاوره ارز دیجیتال آرین فولادپنجه راهنمایی‌های لازم در حوزه انتخاب برترین رمز ارز، ایجاد سبد سرمایه گذاری، نحوه سرمایه گذاری، شناخت کیف پول‌های سخت افزاری و نرم افزاری، آشنایی با قوانین موجود در حوزه ارز دیجیتال، آشنایی با تحلیل‌های فاندامنتال و غیره را دریافت می‌کنید. مشاوره به صورت غیرحضوری و آنلاین از طریق پلتفرم‌هایی مانند واتس آپ انجام می‌شود. تایم مشاوره کاملا خصوصی است و به تمام سوالات شما با شفاف‌ترین شکل ممکن پاسخ داده می‌شود.

آکادمی آفل

آکادمی آفل تنها سایت رسمی آرین فولاد‌پنجه می‌باشد که فعالیت آن در سال ۱۳۹۹ آغاز شده است. این آکادمی با برگذاری دوره‌های حضوری و آنلاین ارز دیجیتال به افراد کمک می‌کند که سرمایه خود را مدیریت کرده و به سودهای خوبی برسند. شما می‌توانید در این دوره و صرف زمان کوتاه به دانش و تخصص جامع در خصوص بازار مالی رمز ارز برسید. ضمن این که این دوره دارای پشتیبانی فوق vip میباشد. البته باید این نکته را بدانید که دوره‌های حضوری رمز ارز در تبریز برگذار شده و مناسب شهروندان تبریزی است. برای کسب اطلاعات راجع به دوره‌های آموزشی و رزور تایم مشاوره آرین فولادپنجه از طریق لینک زیر وارد سایت آکادمی آفل شوید.

https://afelacademy.ir/


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27379
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید