امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

برترین حوزه های بازار کریپتوکارنسی در سال 2022


1401/07/27
کد خبر : 27637
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 20 نفر

در سالی که گذشت، استارت پروژه های مختلفی زده شد و دیدگاهی بلند مدت از آینده جهان و آن چیزی که بشر با آن مواجه خواهد شد با ما داد. همچنین بازار ارزهای دیجیتال که در چهار الی پنج سال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است، پتانسیل رشد و قدرت خود را برای تمام مردمان جهان عیان کرد.
در این مقاله قصد داریم با توجه به اتفاقات بزرگی که در سال گذشته برای بازار ارزها دیجیتال و دنیای تکنولوژی رخ داد، بهترین بازار برای سرمایه‌گذاری در سال 2022 را شناسایی کنیم. در ادامه مطالب، بهترین مجموعه آموزشی که در آگاه ساختن شما عزیزان با روش کسب درآمد از این بازارهای پرسود نقش به سزایی ایفا می‌کند را معرفی می‌کنیم.

آنچه در سال 2021 در دنیای تکنولوژی و ارزهای دیجیتال رخ داد

در سال گذشته شاهد رشد نجومی DApps ها یا همان برنامه های غیرمتمرکز، بازار NFT ها و بازی های بلاکچینی بودیم. هر کدام از این حوزه‌ها دنیایی پر رمز و راز را درون خود پنهان کردند. پس آماده باشید تا به یک ماجراجویی جذاب برویم.

• برنامه های غیرمتمرکز یا DApps

DApps مخفف کلمه Decentralized Applications است. برنامه های غیرمتمرکز پلتفرم هایی هستند که بر پایه بلاک‌چین شکل می‌گیرند. اطلاعات در این برنامه های در بلوک های بلاک‌چین ذخیره سازی می‌شوند و به بین کاربران آن پخش می‌شوند.
در برنامه های غیرمتمرکز دیگر خبری از مشکلات و اختلالات موجود در برنامه های متمرکز نیست. به عنوان مسائلی مانند باگ های نرم افزاری و مسدودسازی پلتفرم هایی از سمت مالکین این برنامه های اتفاق می‌افتد. به عنوان مثال دیگر شخصی نمی‌تواند به یکباره برنامه‌ای مانند اینستاگرام را مسدود کند. چراکه در فضای برنامه های غیرمتمرکز، اطلاعات و دیتابیس های یک برنامه در اختیار گروه خاصی قرار ندارد.
در Decentralized Applications ها داده های شبکه در بلوک های بلاکچین ذخیره‌سازی می‌شوند و به صورت غیرمتمرکز بین تمام نودها یا کاربران شبکه تقسیم می‌شوند. وظیفه حفظ امنیت اینگونه پلتفرم ها نیز بر عهده کاربران آنها است که در ازای برقراری امنیت، پاداش هایی به صورت ارز دیجیتال دریافت می‌کنند.

• توکن های غیرمثلی یا NFT

NFT مخفف عبارت Non Fungible Token به معنایی نوعی رمز ارز به نام توکن است که مثل و مانندی برای آنها وجود ندارد.
سوالی که برای اکثر افراد پیش می‌آید این است که چطور وقتی می‌توان از یک NFT کپی گرفت یا از روی آن اسکرین شات تهیه کرد، ممکن است که فقط یک NFT بی‌همتا موجود باشد.
در پاسخ بی این سوال باید گفت، که اگر از این NFT چند کپی وجود داشته باشد، اولین NFT بیشترین ارزش را دارد و NFT های کپی فاقد ارزش هستند. اما لازم به ذکر است که سازنده NFT در زمان ساخت توکن غیرمثلی خود، می‌تواند چند نمونه از NFT تهیه کند.
بازار NFT ها در سال 2021 رشدی ویروسی را تجربه کرد؛ به شکلی که گردش مالی NFT ها در سال گذشته بالغ بر 13 میلیارد دلار برآورد می‌شود. در سال 2021 به علت پیشرفت پروژه های قدرتمندی مانند سندباکس و دسنترالند در حوزه NFT و همچنین ورود هنرمندان و ورزشکاران محبوب و مطرح جهان به این صنعت، گرایش عموم معامله‌گران و فعالین بازار رمز ارزها به توکن های غیرمثلی پیش از قبل بود.

• بازی های بلاک‌چینی

صنعت گیمینگ ارزهای دیجیتال، یکی از پرطرفدار ترین حوزه های کریپتوکارنسی است. به وسیله بازی های بلاک‌چینی می‌توانید در حین بازی کردن و سرگرمی، درآمد کسب کنید. شیوع موج های جدیدی از ویروس کرونا نیز باعث شد بسیاری از مردم در سطح جهان خانه نشین شوند و برای جبران بخشی از معاش خود، از بازی های بلاک‌چینی استفاده کنند.
علاوه بر این توسعه و ادغام پلتفرم های محبوبی مانند اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)،
اکنون بازار بازی های بلاک‌چینی هرروز در حال گسترش است و سرمایه‌گذاران بیشتری در حال ورود به آن هستند.

بهترین بازار برای سرمایه‌گذاری در کریپتوکارنسی در سال 2022

 بازار کریپتوکارنسی


با توجه به مطالبی که در رابطه با شرایط بازار کریپتوکارنسی در سال 2021 بیان کردیم، تا حدی حدس اینکه بهترین بازار برای سرمایه‌گذاری در سال 2022 چیست، کار آسانی است.
به عقیده تعدادی از کارشناسان و تحلیل‌گران ارز دیجیتال، در سال 2022 شاعد بلوغ نسبی بازار NFT ها و استفاده گسترده‌تر از بازی های بلاک‌چینی در صورت شیوع موج جدیدی از کرونا است.
از طرفی با ظهور پروژه‌های عظیمی مانند متاورس و وب 3، گرایش اکثر معامله‌گران به این پروژه‌ها خواهد بود و گزینه های مناسبث برای سرمایه‌گذاری میان مدت و بلند مدت هستند.
• توجه داشته باشید هر آن چیزی که درباره بهترین بازار برای سرمایه‌گذاری در سال 2022 مطرح شد، صرفا جنبه تحلیلی دارد و بی هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست.
حال که با بهترین حوزه‌های بازار ارز دیجیتال آشنا شدیم و اهمیت هر یک را بررسی کردیم، قصد داریم بهترین آموزشگاه آموزش ارز دیجیتال در مشهد را به شما عزیزان معرفی کنیم، تا روش درآمدزایی از بازار ارزهای دیجیتال و آموزش ارز دیجیتال را به صورت صفر تا صد و کاربردی فرا بگیرید.

آموزش ارز دیجیتال با بهترین آموزشگاه آموزش ارز دیجیتال در مشهد "آکادمی آینده"

 بازار کریپتوکارنسی


آکادمی آینده به عنوان بهترین آموزشگاه آموزش ارز دیجیتال در مشهد با جمع آوری و ترکیب استراتژی بهترین معامله‌گران فعال در بازارهای مالی جهانی از جمله آل‌بروکس، سم سیدن و رضا خاکستر؛ استراتژی تخصصی معامله‌گری در بازار رمز ارزها را ابداع و اجرا کرده است.
در دوره صفر تا صد آموزش ارز دیجیتال در مشهد آکامی آینده، تمامی مباحث مرتبط با آموزش تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال، آموزش تحلیل تکنیکال، اصول مدیریت سرمایه و کنترل ریسک در بازار پرنوسان رمز ارزها، آموزش کامل استخراج و ماینینگ و به‌روز ترین روش درآمدزایی رایگان از بازار ارزهای دیجیتال با بازی های بلاک‌چینی معتبر و ساخت NFT مورد بررسی قرار می‌گیرد.
از جمله مزایای شرکت در دوره مبتدی تا پیشرفته آموزش ارز دیجیتال آکادمی آینده می‌توان به پشتیبانی مادام العمر، V  .  P  .  N ای‌پی ثابت هدیه با اعتبار یک ماه برای تمامی دانش‌پذیران، آپدیت رایگان دوره، ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی از کیفیت دوره آموزش ارز دیجیتال و آموزش استراتژی تخصصی و ابداعی آکادمی آینده برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال اشاره کرد.
به نقل از مجموعه آموزشی آکادمی آینده:
"استراتژی اختصاصی آکادمی آینده برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال کاملا تست شده و کاربردی است. تمامی معامله‌گران فعال در مجموعه آکادمی آینده متعهد به استفاده از این استراتژی در معاملات بازار ارزهای دیجیتال شان هستند و تمامی نتایج، سود و زیان هایی که با استفاده از این استراتژی کسب کرده‌اند به صورت شفاف بر روی وبسایت آکادمی آینده موجود است."
مجموعه آموزشی آکادمی آینده با رویکرد آموزش حرفه‌ای فعالیت در بازارهای مالی جهانی، خدمات ارزنده‌ای در خصوص دوره فارکس و آموزش صفر تا صد معامله‌گری در بازار فارکس ارائه می‌کند.

آموزش فارکس در مشهد با آکادمی آینده

دوره فارکس آکادمی آینده به جرات بهترین دوره آموزش فارکس در مشهد است. مدرسان دانا و باتجربه‌ی آکادمی آینده در این دوره از سطح مبتدی تا پیشرفته اصول فعالیت در یکی از عمیق‌ترین بازارها مالی جهان یعنی بازار فارکس را به زبان ساده، به گونه‌ای که برای تمامی علاقه‌مندان به فعالیت در این بازار قابل درک و اجرایی باشد بیان می‌کنند.
تمامی خدمات آموزشی آکادمی آینده مانند پشتیبانی مادام العمر، ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی از کیفیت دوره فارکس و به‌ روزرسانی رایگان دوره در آموزش فارکس در مشهد مشابه دوره آموزش ارز دیجیتال برقرار است.
اگر ساکن شهر مشهد نیستید و شرایط شرکت در دوره حضوری آموزش فارکس در مشهد را ندارید، می‌توانید در دوره غیرحضوری آموزش فارکس آکادمی آینده با نشانی https://academyayandeh.ir/  که با همان کیفیت دوره حضوری برگزار می‌شود، شرکت کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27637
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید