امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

برای چاپ تیشرت از چه نوع عکسی استفاده کنیم؟


1401/07/27
کد خبر : 28161
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 20 نفر

در این مطلب قصد داریم شما را با جذاب ترین موارد کادو از جمله از چاپ تیشرت، چاپ روی تیشرت عکسچاپ و خرید ماگ حرارتی با طرح دلخواه آشنا کنیم و شما می توانید با انتخاب کالاهایی که قابلیت چاپ عکس روی آن ها وجود دارد، عزیزان خود را سورپرایز نمایید.

چاپ تیشرت

برای چاپ تیشرت از چه نوع عکسی استفاده کنیم؟

 برای چاپ عکس روی تیشرت یا چاپ عکس روی لیوان حراراتی باید از عکس هایی با کیفیت بالا استفاده نمایید. پیشنهاد می کنیم هرگز از عکس هایی که کیفیت پایینی دارند یا تار و بیش از اندازه بزرگنمایی شده اند استفاده نکنید. اگر برای چاپ روی تیشرت عکسچاپ عکس مناسبی ندارید می توانید به یک آتلیه مجرب و حرفه ای مراجعه کنید و آتلیه یک فضای لوکس جهت عکاسی حرفه ای می باشد. اگر مراجعه به آتلیه به هر دلیلی برای شما مقدور نیست می توانید با استفاده از دوربین موبایل خود عکس های ویژه ای بگیرید و البته کافی است که نکات زیر را رعایت کنید.
ــ در هنگام عکاسی حتما از یک ژست بهره ببرید.
ــ نورپردازی را بررسی کنید چراکه نور فاکتور مهمی در عکاسی بشمار می رود.
ــ  از پوشش با رنگ های شاد و جذاب استفاده کنید. نکته مهم اینکه برای جذابیت بیشتر می توانید دوربین خود را در حالت پرتره قرار دهید و با این حالت عکس های بسیار نابی را از خود بگیرید.
 

ماگ حرارتی چیست؟

چاپ تیشرت

 ماگ حرارتی یکی از کالاهای لوکس با کارایی بسیار خوب می باشد. این محصول در جنس های مختلفی نظیر استیل یا سرامیکی تولید و به بازار عرضه می شود و شما می توانید از مدل های متنوع آن در بازار دیدن و خرید نمایید. موردی که امروزه ماگ حرارتی را به یک کالای محبوب مبدل کرده است استفاده از آن به جهت کادو مناسبتی می باشد و با چاپ طرح هایی مانند طرح روز معلم یا سایر مناسبت ها این کالا را به عزیزان تقدیم می کنند. البته کاربردماگ حرارتی تنها به کادو مناسبتی ختم نمی شود و یکی از جذاب ترین استفاده آن به جهت کادو تبلیغاتی می باشد. بر روی بدنه این لیوان ها که معمولا از جنس سرامیک است طرح تبلیغاتی اعم از:
ــ لوگو یا برند
ــ آدرس کسب و کار
ــ نوع کسب و کار و محصول تولیدی
ــ و… چاپ می شود و با سفارش بالای این محصول از آن به عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده می شود. نکته مهم اینکه ماگ حرارتی به جهت ماندگاری طرح بالا ،معمولا می تواند بطور دراز مدت معرف یک تبلیغ باشد و کسب و کار های مختلف را بطور فراگیر معرفی نماید و البته بجز این مورد بطور ویژه  برای کادو مناسبتی مورد استفاده قرار میگیرد.

چاپ عکس روی ماگ حرارتی چگونه انجام می شود؟

چاپ تیشرت

 چاپ بر روی ماگ حرارتی بصورت سابلیمیشن انجام می شود و تصویر دلخواه مشتریان بصورت دیجیتال بر روی بدنه حتی دسته این لیوان با کیفیت بسیار بالایی چاپ می شود. سطح روی ماگ حرارتی با جوهر حساس به دما پوشیده شده و زمانی که بدنه لیوان با حرارت در تماس است طرح روی آن نمایان می شود اما زمانی که با حرارت در تماس نیست طرح روی آن پنهان است. نکته قابل توجه اینکه طرحی که بر روی این کالا چاپ می شود بسیار ماندگاری بالایی دارد اما جهت حفظ این ماندگاری  و زیبایی کالا بهتر است از آن مراقبت شود بطور مثال هرگز نباید برای شستشو از اجسامی مانند سیم ظرفشویی یا محلول های قوی شوینده استفاده کرد. نکته مهم اینکه از شما دعوت می شود برای خرید ماگ حرارتی با طرح دلخواه و دیگر کالاهایی که امکان چاپ عکس روی بدنه آن ها وجود دارد مانند:
•    لیوان
•    بشقاب
•    تیشرت
•    ماگ حرارتی
•    و... به سایت عکسچاپ مراجعه نمایید.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28161
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید