امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

با نسل جدید لوله های آب آشنا شوید!


1401/07/27
کد خبر : 27403
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 23 نفر

پلی اتیلن یک پلیمر ترموپلاستیک با ساختار کریستالی متغیر و طیف وسیعی از کاربردها بسته به نوع خاص است. این پلاستیک یکی از پرکاربردترین پلاستیک های جهان است که سالانه ده ها میلیون تن در سراسر جهان تولید می شود. فرآیند تجاری (کاتالیزورهای زیگلر- ناتا) که PE  را به چنین موفقیتی رساند در دهه 1950 توسط دو دانشمند، کارل زیگلر از آلمان و جولیو ناتا از ایتالیا توسعه یافت.


اتصالات پلی اتیلن

تاریخچه جالب پلی اتیلن چیست؟

در 27 مارس 1933، دو شیمیدان آلی که برای آزمایشگاه تحقیقاتی صنایع شیمیایی امپریال کار می کردند، مواد شیمیایی مختلف را آزمایش کردند. RO Gibson و EW Fawcett ، ماده مومی سفید و مومی که آن ها آزمایش می کردند به یک ماده انقلابی تبدیل می شد که جهان را تغییر می داد. پلی اتیلن متولد شد! محققان در اتوکلاو بین اتیلن و بنزالدهید واکنش نشان دادند.
 به نظر می رسد ظرف آزمایش آن ها نشتی داشته و تمام فشار از بین رفت. ماده سفید مومی وجود داشت که بسیار شبیه پلاستیک بود. با تکرار و تجزیه و تحلیل دقیق این آزمایش، دانشمندان دریافتند که از دست دادن فشار فقط تا حدی به دلیل نشت بوده است. دلیل اصلی آن فرآیند پلیمریزاسیون بود که با پشت سر گذاشتن پلی اتیلن اتفاق افتاده بود. اولین حق ثبت اختراع  در سال 1936 توسط صنایع شیمیایی امپریال به ثبت رسید. یک سال بعد، اولین استفاده عملی از این ماده، به عنوان فیلم، کشف شد.
در سال 1953 (کارل زیگلر از موسسه قیصر ویلهلم و ارهارد هولزکامپ HDPE ( پلی اتیلن با چگالی بالا را اختراع کردند. از آن جا، دو سال بعد در سال 1955 ، HDPE   به عنوان لوله تولید شد. آیا می دانستید که پلی اتیلن نقش حمایتی کلیدی در جنگ جهانی دوم داشت؟ ابتدا از آن به عنوان روکش کابل زیر آب و سپس به عنوان عایق حیاتی برای کاربردهای حیاتی نظامی به عنوان عایق راداری استفاده شد. این به این دلیل است که بسیار سبک و نازک بود و قرار دادن رادار بر روی هواپیماها را امکان پذیر کرد و بنابراین وزن را تا حد زیادی کاهش داد.
این ماده یک راز بسیار محرمانه بود. پس از جنگ، پلی اتیلن ضربه بزرگی برای مصرف کنندگان شد. این اولین پلاستیکی در ایالات متحده بود که بیش از یک میلیارد پوند در سال فروخته شد. این پلاستیک در حال حاضر بزرگ ترین حجم پلاستیک در جهان است.

لوله پلی اتیلن و کاربرد آن

این نوع لوله اغلب به عنوان اولین انتخاب برای مهندسی شهرداری مورد استفاده قرار می گیرد که عمدتا در صنعت تصفیه فاضلاب استفاده می شود. به دلیل مقاومت در برابر سایش، مقاومت در برابر اسید، مقاومت در برابر خوردگی، مقاومت در برابر درجه حرارت بالا، مقاومت در برابر فشار بالا و سایر ویژگی ها، به تدریج جای لوله های سنتی مانند لوله های فولادی و سیمان را در بازار گرفت. به ویژه به دلیل نور آن، وزن و نصب و جابجایی مناسب، که اولین انتخاب مواد جدید است.


اتصالات پلی اتیلن

تولید کننده پلی اتیلن

تولید لوله پلی اتیلن به تجهیزات و زیرساخت های لازم، دقیق و مناسب نیاز دارد که باید در مدت کوتاهی (قبل از تولید) مورد استفاده قرار گیرد تا نیازهای مصرف کنندگان را برآورده کرده و محصولات با دوام و سازگار با استانداردها را تولید کند.
شرکت تولید کننده لوله های پلی اتیلن در طول فرآیند تولید به سیستم کنترل 100٪ و مقیاس Gravimetric & Ultrasonic مجهز است تا ماشین های خود را نوسازی کند. آزمایشگاه کارخانه تولید وظیفه بررسی مواد اولیه، فرآیند تولید و بررسی محصول نهایی را بر عهده دارد. این سه فرایند به طور مستقیم بر کیفیت محصول نهایی و عملکرد لوله های پلی اتیلن تأثیر می گذارد.
تولید کننده باید موظف باشد با ارائه بهترین کیفیت به نیازهای مشتریان پاسخ دهد.
تولیدکننده باید برای زمان مشتریان ارزش قائل شود و تلاش کند تا محصولات و خدمات با بهترین کیفیت را ارائه دهد.
تولید کننده محصولات باید محصولات را بر اساس نیاز مشتریان طراحی کرده و آن ها را با توجه به نظرات خود بهبود بخشد.
سازنده متعهد است که از بالاترین استانداردهای کیفیت در ارائه خدمات به مشتریان برخوردار باشد.
تولیدکننده باید منابع انسانی را به عنوان مهمترین سرمایه و عامل اصلی رشد سازمان به رسمیت بشناسد.


اتصالات پلی اتیلن

خرید اتصالات پلی اتیلن

خرید لوله پلی اتیلن یکی از دغدغه  های افراد متقاضی این لوله  ها می باشد. امروزه به دلیل گسترش شبکه  های آبرسانی و … نیاز به لوله کشی در سطح شهر و کشور افزایش یافته است. یکی از مهم ترین فاکتورها در هنگام خرید لوله پلی اتیلن، قیمت این لوله  ها می باشد. قیمت این لوله در مراکز فروش مختلف و در بازه  های زمانی مختلف، متفاوت می باشد. فاکتورهای بسیاری در قیمت خرید لوله پلی اتیلن تاثیرگذار است که از حوصله ی این بحث خارج می باشد. لوله  ها در خطوط لوله به وسیله ی اتصالات پلی اتیلن به هم متصل می گردند که اغلب این اتصالات از نوع جوشی هستند. اتصالات پلی اتیلن در مقایسه با نمونه  های دیگر مانند اتصالات چدنی یا فولادی قیمت بسیار پایین تری دارند. به همین دلیل است که این اتصالات از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر می باشند. شما می توانید انواع اتصالات پلی اتیلن را از مراکز فروش آن تهیه نمایید.

خرید اتصالات پلی اتیلن از وزین پلاست

مجموعه وزین پلاست از جمله مجموعه های صاحب نام در حوزه تولید و فروش لوله و اتصالات پلی اتیلن است. این مجموعه قدیمی و باسابقه به دلیل ساخت محصولاتی با کیفیت و دارای تنوع توانسته در سالیان اخیر برتری محسوسی نسب به سایر فروشندگان این حوزه کسب نماید؛ به طوریکه لوله های تولیدی این مجموعه دارای مقاومت بالا در برابر ضربه و فرسایش و همچنین وزن کم می باشند. شما نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع لوله های پلی اتیلن، مشاوره و خرید آنان با کارشناسان این مجموعه با شماره 02166130280 تماس حاصل فرمایید و یا به سایت مجموعه وزین پلاست مراجعه و پس از انتخاب مدل مورد نظر خرید خود را نهایی فرمایید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27403
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید