امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

با ما حرکت کنید تا بتوانید از همه جلوتر باشید


1401/07/27
کد خبر : 26338
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 21 نفر

همیشه راهی به سوی زیبایی وجود دارد. وقتی شما با فرادی روبه رو می شوید در نگاه اول به ظاهر شخص دقت می کنید. شاید یکی از دغدغه های افراد تغییر ظاهرشان است و برای این کار به دنبال یک دکتر و کلینیک زیبایی می گردند.در این مقاله قصد داریم مزوتراپی مو، لیزر موهای زائد و بهترین جراحی بینی تهران را به شما معرفی کنیم.

مزوتراپی مو چیست؟

بارها درباره ی ریزش مو و کاشت موی سر صحبت کردیم یکی از مشکلات امروزی ریزش موی سر است که در خانم ها و آقایان دیده می شود و دو راه اساسی دارد: کاشت مو و مزوتراپی مو.
در روش مزوتراپی، کاشت مو انجام نمی شود و فقط ترکیبات لازم را به پوست سر تزریق می کنند. درمان ریزش مو با ترکیب های بسیار کمی از ویتامین ها، تنظیم کننده های هورمونی، ترکیبات دارویی و مواد مغذی  با مزوتراپی انجام می شود. این ترکیبات را به لایه میانی پوست سر تزریق می کنند. این روش درمان برای کاهش ریزش موها و درمان طاسی سر استفاده می شود. تزریق مزوتراپی با دستگاه و با حداقل درد انجام می شود.


 سایت خدمات زیبایی

نحوه ی تزریق مزوتراپی مو

با کم پشتی موی سر خود برای همیشه خداحافظی کنید!
پوست از 3 لایه تشکیل شده است:
1.    اپی درم
2.    درم
3.    هیپودرم
مزوتراپی مو در لایه میانی انجام می شود، این لایه ی پوست از رشته های کلاژن، الاستیک و ... تشکیل شده است وقتی سن افزایش پیدا می کند مقدار این رشته ها کم می شود و در نتیجه پوست شل می شود. فولیکول های مو در این لایه قرار دارد.
تزریق مزوتراپی با استفاده از سوزنی مشابه سوزن سرنگ انسولین انجام می‌شود مزوتراپی مو هم با دستگاه(مزوگان) و هم به روش دستی(سنتی ) انجام می شود. انتخاب روش مناسب، به دست پزشک انجام می شود.سوزن تا 2 میلی متر وارد پوست می شود و ترکیبات لازم تزریق می شود.

لیزر موهای زائد

قصد ما نوشتن یک مقاله علمی طولانی و خسته کننده نیست؛ اما می خواهیم اطلاعات لازم از لیزر موهای زائد را در خدمتتان قرار دهیم با سئو اینجا همراه باشید تا تمام ناگفته های لیزر را برایتان بازگو کنیم.
لیزر موهای زائد یکی از روش های پرکاربرد امروزی برای خلاص شدن از موهای زائد بدن است. این روش شما را از اپلاسیون، تیغ، مومک و ... راحت می کند.
امروزه می توان خیلی راحت از شر موهای زائد برای همیشه راحت شد ولی حتما باید به یک پزشک متخصص مراجعه کرد تا به پوست شما آسیب جدی نرسد.


 سایت خدمات زیبایی

مزایای لیزر موهای زائد

•    نیاز به هیچ بستری ندارد.
•    پوست در این روش دچار آسیب حاد نمی شود.
•    برای همیشه از شر موهای زائد خلاص می شوید.
•    بدون درد و ناراحتی انجام می شود.
•    بسیار سریع انجام می شود.

بهترین جراحی بینی تهران

جراحی بینی تهران که به رینوپلاستی هم معروف است، یکی از جراحی های زیبایی صورت است، توسط دکتر جراح زیبایی انجام می شود. در جهان امروزی از مجبوب ترین روش های جراحی زیبایی می توان به رینوپلاستی اشاره کرد.
امروزه کلینیک های زیبایی بسیاری در تهران تشکیل شده اند که انتخاب بهترین جراحی بینی تهران کار بسیار سختی است و نیاز به تحقیق بسیار زیادی دارد.
خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی به راحتی می توانید یکی از بهترین جراحی بینی تهران را انتخاب کنید.


 سایت خدمات زیبایی

سئو سایت خدمات زیبایی با سئواینجا

آنیل یکی از بهترین کلینیک های غرب تهران است که شما می توانید از تمام خدمات زیبایی این کلینیک استفاده کنید. خدمات سئو سایت آنیل به دست سئواینجا انجام شده است و شما با بررسی سایت آنیل می توانید تمام خدمات زیبایی این کلینیک را مشاهده کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26338
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید