امروز جمعه 16 شهریور 1403

Friday 06 September 2024

با جدید ترین متد های جوانسازی پوست در سال 2022 آشنا شوید!


1401/07/27
کد خبر : 28725
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 14 نفر

با افزایش سن افراد بسیار طبیعی است که سطح کلاژن سازی پوست آن ها کاهش پیدا کرده و پوست صورت شل شده و افتاده جلوه کند. جهت جوان سازی و افزایش زیبایی پوست صورت تعداد بیشماری از روش های طبیعی خانگی و انواع تجهیزات مراقبت پوستی به همین منظور معرفی شده است. با این حال تنها برخی از این روش ها و دستگاه ها علاوه بر بازده مثبت با تاییدیه علمی برخوردار بودند. امروز با توجه به افزایش آگاهی افراد، در بیشتر مواقع به روش های غیر تهاجمی جهت افزایش زیبایی چهره تمایل نشان می دهند. با توجه به مطالب فوق، ضروری است که جهت داشتن انتخابی بهتر برای جوان سازی و زیبا تر کردن پوست صورت خود با جدید ترین متد های جوانسازی پوست در سال 2022 آشنا شوید. در ادامه به معرفی بهترین و محبوبت ترین متد های جوان سازی که شامل دستگاه هایفوتراپی، دستگاه میکرودرم و اتو صورت می باشند پرداخته شده است.


 متد های جوانسازی پوست

هایفو تراپی

یکی از جدید ترین و محبوب ترین دستگاه های جوان سازی پوست، دستگاه هایفوتراپی معرفی شده است. این دستگاه تنها با فرستادن امواج مفید فرا صوتی کمک شایانی به جوان تر کردن پوست صورت خواهد کرد.
 به همین علت یکی از بهترین گزینه ها جهت جوان سازی و لیفت صورت این دستگاه شناخته شده است. همچنین دستگاه هایفوتراپی با نفوذ به عمیق ترین لایه های پوستی موجب ترمیم بافت های آسیب دیده خواهد شد.
دستگاه هایفوتراپی علاوه بر آنکه موجب کاهش چین و چروک سطح پوست می شود، دارای مزایا و کاربرد های بسیاری می باشد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.
•    تراکم بخشی پوست سینه
•    از بین بردن افتادگی پوست گردن، که به علت کهولت سن ایجاد می شود.
•    کاربرد برای لیفت کردن ابرو، پلک یا گونه ها


 متد های جوانسازی پوست

دستگاه آر اف

دستگاه آر اف از جدید ترین دستگاه های جوان سازی پوست به شمار می آید. این دستگاه همچون دستگاه هایفو تراپی با ارسال امواج فرا صوتی و امواج رادیویی به سطح پوست، موجب جوان ساختن پوست صورت خواهد شد.
این دستگاه با افزایش حرارت لایه های زیرین پوستی موجب افزایش گردش خون و ترغیب پوست به ساخت کلاژن بیشتر خواهد شد. در ادامه به سایر ویژگی های این دستگاه اشاره شده است.
•    از بین بردن آثار ناشی از اشعه ها و پرتو های خورشید
•    افزایش سطح کلاژن سازی پوست صورت
•    روشی کاملا غیر تهاجمی و بدون عوارض پس از مصرف

دستگاه اتو صورت

دستگاه اتوی صورت یکی از تجهیزاتی است که قابلیت آن را دارد علائم پیری را به تاخیر اندازد. با وادار کردن ماهیچه ها به فعالیت بیشتر و تحریک اپیدرم به افزایش کلاژن سازی موجب جوان سازی پوست صورت خواهد شد.
قطعه فلزی تعبیه شده بر روی این دستگاه موجب هدایت عوامل بازسازی کننده پوست به سطح آن و افزایش گردش خون خواهد شد.
این دستگاه موجب بهبود کانتور بدن نیز خواهد شد. به طور معمول با کمک این دستگاه به جوان سازی پوست امتداد ابرو، چانه و گردن می پردازند، البته این دستگاه به کاهش و تخلیه غدد لنفاوی نیز کمک شایانی خواهد کرد.
 استفاده از این دستگاه جهت جوان سازی پوست صورت نیازمند به انجام حداقل پنج جلسه درمانی خواهد بود، پس از اتمام این جلسات شما شاهد بهبود و جوان تر شدن پوست خود خواهد بود. در ادامه مطلب، به سایر مزایا استفاده از این دستگاه اشاره شده است.
•    بهبود خون رسانی پوست
•    از بین بردن سلول های مرده
•    افزایش خاصیت ارتجاعی
•    تغذیه بافت های عضلانی و پوستی
•    افزایش اکسیژن رسانی
•    تحریک عوامل بازسازی طبیعی پوست


متد های جوانسازی پوست

معرفی دستگاه میکرودرم

این دستگاه همچون تمامی دستگاه های معرفی شده، به هدف جوان سازی پوست استفاده می شود. استفاده از دستگاه میکرودرم ابریژن برای تحریک اپیدرم پوست صورت می گیرد، به گونه ای که پس از استفاده از این دستگاه کلاژن سازی پوست افزایش خواهد یافت و اثرات پیری از بین می رود. از دیگر مزایا این دستگاه می توان به موار زیر اشاره کرد.
•    شفاف سازی پوست و از بین رفتن لکه ها
•    کاهش منافذ باز پوستی
•    لایه برداری و پاسازی پوست
اگر می خواهید انواع دستگاه های تجهیزات زیبایی همچون دستگاه پلکسر ، دستگاه میکرودرم ابریژن ،دستگاه هایفو و ... را با کیفیت بالا و از مکان معتبر تهیه کنید، فروشگاه تجهیزات زیبایی شفا ، این امکان را برایتان فراهم کرده است. فروشگاه زیبایی شفا ، یا دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و با بیش از 30 سال تجربه در زمینه لوازم پزشکی و زیبایی و لاغری در راستای نیاز جامعه، محصولاتی را از کشورهای مختلف جهان با بهترین کیفیت وارد کرده و برخی از محصولات را نیز تولید نموده است. شما عزیزان می توانید برای اطلاغ از قیمت و خرید انواع دستگاه های تجهیزات زیبایی اصل و با کیفیت، با کارشناسان ما در فروشگاه تجهیزات زیبایی شفا تماس حاصل نمایید.
شماره های تماس: ۰۲۱۶۶۴۷۸۲۴۸ – ۰۹۳۳۵۱۰۴۶۴۱



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28725
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید