امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

با تبلیغات بر روی بیلبورد فروش خود را دو برابر کنید!


1401/07/27
کد خبر : 27842
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 18 نفر

به طور کلی تمامی شرکت ها به دنبال آن هستند که جدیدترین روش های تبلیغات محصولات و خدمات را انتخاب کنند؛ تا بتوانند علاوه بر صرف هزینه مقرون به صرفه، میزان فروش خود را افزایش دهند. یکی از ساده ترین روش ها، بررسی قیمت بیلبورد در کرج و استفاده از آن برای تبلیغات است. می توان با نصب بیلبورد توجه تمام طبقات جامعه را به خدمات و محصولات خود جلب کرد.
بیلبوردها از اندازه بزرگی برخوردار هستند و از هر کجا به چشم می آیند. از سوی دیگر بیلبوردها را بیشتر در امتداد خیابان های شلوغ و بزرگراه ها نصب می کنند. این مسئله به شرکت ها این تضمین را می دهد که مردم بسیار زیادی بتوانند این تبلیغات را مشاهده کنند. مجموعه ترمه گرافیک می تواند در این زمینه بهترین کمک را به فروشندگان و شرکت های مختلف برای تبلیغات محصولات آنها نماید. شما می توانید برای مشاهده تمامی خدماتی که کانون تبلیغاتی ترمه گرافیک به شما ارائه می دهد به وب سایت این مجموعه به نشانی www.termehgraphic.ir مراجعه کنید.

تبلیغات بر روی بیلبورد چه مزایایی برای شما دارد؟

 تبلیغات بر روی بیلبورد


همانطور که می دانیم شرکت هایی که به دنبال تبلیغ محصولات خود هستند، ترجیح می دهند بیشتر از بیلبورد استفاده کنند. اما علت استفاده از بیلبورد چیست؟ آیا این روش مزیت خاصی نسبت به روش های دیگر تبلیغات دارد؟ 4 مورد از مزایای تبلیغات بر روی بیلبورد را می توانیم چنین بیان کنیم:

• مشاهده پی در پی توسط تمام مردم

یکی از مهمترین مزایای استفاده از بیلبورد، مشاهده آن از سوی بیشتر مردمی است که مرتب از آن مسیری که بیلبورد در آن نصب شده است عبور می کنند. این مسئله منجر می شود تا افراد بسیار زیادی در طول روز تبلیغات روی بیلبورد را مشاهده نموده و نام برند و حتی آدرس و اطلاعات محل فروش، بیشتر در ذهن آنها جای گیرد.

• مقرون به صرفه بودن قیمت تبلیغات بر روی بیلبورد

از میان تمام روش هایی که شرکت ها برای انجام تبلیغات خود انتخاب می کنند، مقرون به صرفه ترین روش، اجاره و نصب بیلبورد است. بیلبورد را می توان اجاره کرد و تنها با پرداخت مبلغ کمی، تبلیغات مناسب را برای محصول مورد نظر انجام داد. علاوه بر آن هر چه قدر هزینه برای این روش تبلیغاتی در نظر گرفته شود، 2 برابر آن در فروش محصول باز می گردد.

• قرار دادن سفارشی تبلیغات بر روی بیلبورد

بیلبوردهایی که توسط مجموعه ترمه گرافیک در اختیار شرکت ها قرار می گیرند، قابلیت نصب در هر محلی را دارند. بسته به درخواست شرکت مورد نظر برای تبلیغ کسب و کار خود، می توان محل قرار گیری بیلبورد را تعیین کرد. برخی از شرکت ها بزرگراه ها و خیابان های خاص را برای نصب بیلبورد انتخاب می کنند. زیرا در زمان ترافیک بهتر می توانند توجه مردم را به خود جلب کنند. اما به طور کلی هر منطقه ای که افراد بیشتری در آن تردد می کنند، می تواند محل نصب مناسب بیلبورد باشد.

• تکرار مداوم و همیشگی تبلیغات بر روی بیلبورد

همانطور که پیش از این بیان کردیم، تبلیغات در کرج بر روی بیلبورد، بیشتر در خیابان های شلوغ و بزرگراه ها انجام می شود. این مسئله منجر می شود تا بیشتر مردم هر روز و به صورت مکرر بتوانند تبلیغ را مشاهده کنند. حتی می توانیم تضمین کنیم که درصد بالایی از مردم شهر تبلیغ محصول و خدمات شرکت مورد نظر را مشاهده خواهند کرد.

ترمه گرافیک بهترین ارائه دهنده خدمات تبلیغات بیلبوردی

 تبلیغات بر روی بیلبورد


کاربرانی که تمایل دارند روش تبلیغات بر روی بیلبورد را برای کسب و کار خود انتخاب کنند، بهتر است به مجموعه ترمه گرافیک مراجعه کنند. این مجموعه اطلاعات لازم را در خصوص قیمت بیلبورد در کرج، شرایط اجاره بیلبورد، قیمت نصب بیلبورد در مناطق مختلف کرج و … را در اختیار کاربران قرار می دهد. تنها کافیست با این مجموعه ارتباط برقرار نموده و به اطلاعات لازم دست یابید. شما می توانید از طریق سایت کانون تبلیغات ترمه گرافیک به نشانی www.termehgraphic.ir به شماره تماس های این مجموعه دسترسی پیدا کرده و از طریق آن ها با کارشناسان مجموعه ترمه گرافیک ارتباط برقرار کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27842
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید