امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

با این نکات دیگر نگران ریزش موهای خود نباشید!


1401/07/27
کد خبر : 26239
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 18 نفر

یکی از دائمی ترین روش هایی که می تواند ریزش مو و بیماری های طاسی را از بین ببرد، کاشت مو است. در ارتباط با این موضوع روش های متعددی نظیر کاشت مو به روش fit، sut، dhi، microfit و دیگر موارد وجود دارد. سوالی که ممکن است برای تمامی زیباجویان پیش بیاید این است که بهترین روش کاشت مو چیست؟ قیمت و هزینه کاشت مو چگونه محاسبه می شود؟ آیا به جز کاشت مو روش های دیگری نیز برای جلوگیری از ریزش مو وجود دارد؟
همانطور که در ابتدا ذکر شد، برای کسب یک نتیجه دائمی، کاشت مو تنها انتخاب ممکن می باشد. اما در این بین، فرایندهای دیگری نیز وجود دارند که می توانند نقش مکمل برای برای کاشت مو داشته باشند.
مزوتراپی مو از جمله فرایندهای تقویت و جلوگیری از ریزش مو است که اگر در کنار کاشت مو استفاده شود، تاثیرات بسیار فوق العاده ای را به همراه دارد.

بهترین روش کاشت مو کدام است؟

وقتی داریم درباره بهترین روش کاشت مو صحبت می کنیم، منظور روشی است که متناسب با شرایط خاص فرد، بهترین نتیجه را برای او به ارمغان بیاورد. چرا که هیچگاه یک روش، برای همه جواب نمی دهد. برای اینکه بتوان بهترین روش کاشت مو را تعیین کرد، پاسخ به سوالات زیر از اهمیت ویژه ای برخوردار است:
 کاشت مو
1.    میزان انعطاف پذیری پوست سر تا چه حد می باشد؟
2.    آیا علاوه بر مشکلات پوستی، بیماری دیگری نیز وجود دارد؟
3.    میزان فولیکول های مو چه وضعیت دارند؟
4.    مقدار طاسی تا چه حد زیاد است؟
5.    دوست دارید به چه نتیجه ای دست یابید؟
6.    آیا سرعت بهبودی زخم ها بالا است یا خیر؟
برای اینکه بتوان بهترین روش کاشت مو را برای هر فرد مشخص است، ابتدا باید به این نکته توجه کرد که تکنیک های انجام هر روش متفاوت می باشد. همچنین، بهترین روش کاشت مو، فرایندی است که در آن تعداد گرافت های بیشتری قابل استخراج باشد.
هزینه کاشت مو چگونه محاسبه می شود؟
عوامل متعددی بر روی تعیین هزینه کاشت مو موثر می باشند. به عنوان نمونه: نوع روش انتخاب شده، شدت طاسی در فرد، مقدار گرافت های استخراج شده که رابطه مستقیمی با طاسی سر دارد، کلینیک انتخاب شده و موارد این چنینی.
اگر بخواهیم هزینه کاشت مو را در ایران و دیگر کشورها مقایسه کنیم، باید بگوییم که در داخل کشور، هزینه کاشت مو کمتر می باشد. دلیل آن کیفیت پاین کار نیست، بلکه تعداد بالای کلینیک های تخصصی مو و رقابت شدید بین آن ها است.
 کاشت مو
به طور کلی کمترین هزینه کاشت مو متعلق به روش FUT است. دلیل اینکه هزینه کاشت مو به روش FUT نسبت به بقیه روش ها کمتر می باشد، این است که در FUT، فولیکول ها به صورت یکجا استخراج می شود و زمان کاشت کم می شود.

نقش مزوتراپی مو برای جلوگیری از ریزش مو چیست؟

از تفاوت ها بارز مزوتراپی مو با کاشت مو این است که، در مزوتراپی مو پیوند مو انجام نمی شود. بلکه با استفاده از کوکتل های مخصوص مزوتراپی مو که دارای مواد معدنی و مغذی، ویتامین، می باشند، اقدام به تقویت فولیکول ها می شود.
دلیل اینکه مزوتراپی مو یک روش مکملی برای کاشت مو می باشد، اسن است که می توان از آن در 3 مرحله قبل، هنگام و بعد از کاشت مو استفاده کرد.
مزوتراپی مو اگر قبل از شروع کاشت استفاده شود، می تواند در افزایش خونرسانی نقش مثبتی داشته باشد. اگر بلافاصله پس از کاشت انجام شود، می تواند در بهبودی هرگونه ورمی موثر باشد. همچنین اگر پس از گذشت مدتی بعد از کاشت، از مزوتراپی مو استفاده شود، برای درمان زخم ها و تقویت ریشه مو مورد استفاده قرار می گیرد.
 کاشت مو
جمع بندی
با توجه به موارد گفته شده در ارتباط مشخص کردن بهترین روش کاشت مو و هزینه های آن، همچنین تاثیراتی که مزوتراپی مو می تواند به همراه داشته باشد، به دلیل رقابت شدیدی که در این حوزه وجود دارد، برند شدن یک کلینیک می تواند نقش بسیار مهمی در پیشرفت کسب و کار داشته باشد.
به همین منظور، آن ها اقدام به طراحی سایت می کنند. شرکت سئو اینجا با داشتن سال ها تجربه تخصصی در انواع زمینه های طراحی سایت، سئو سایت و دیجیتال مارکتینگ، می تواند خدمات بسیار ارزشمندی را در اختیار افراد قرار دهد.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26239
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید