امروز جمعه 16 شهریور 1403

Friday 06 September 2024

با انجام این کارها، لباسشویی سامسونگ تان را نابود کنید!


1401/07/27
کد خبر : 28662
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 14 نفر

اجازه دهید مقاله را با گفتن یک واقعیت شروع کنیم! عمر مفید یک ماشین لباسشویی سامسونگ بین 12 تا 15 سال است و شما حتی با انجام مراقبت های لازم، می‌توانید این عدد را بالاتر هم ببرید. با این حال، برخی بد رفتاری ها، می تواند به راحتی عمر لباسشویی سامسونگ شما را کوتاه کند، باعث اختلال در عملکرد و ایجاد مشکلات ایمنی شود. در ادامه، برخی از رفتارها و کارهای اشتباهی را که باعث احتیاج شما به تماس با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ می شود را، برسی کرده‌ایم.
شناسایی این رفتارهای مخرب و تصحیح آن ها، به افزایش کارایی و عمر مفید دستگاه تان کمک می کند؛ بنابراین به دقت آن ها را بخوانید.

1- جیب لباس ها را خالی نمی کنید.

اجسام فلزی مانند سکه، کلید، پیچ و ... می تواند به درام داخلی و وان بیرونی ماشین لباسشویی سامسونگ شما آسیب بزند. نه تنها اجسام فلزی، بلکه حتی اشیائی مانند آدامس، دستمال کاغذی، پول کاغذی و ... هم می توانند آسیب زننده باشند و باعث مسدود شدن مسیر تخلیه دستگاه شوند.
در صورتی که مسیر تخلیه دستگاه مسدود شود، با مشکلاتی نظیر ماندن آب داخل درام، نشتی، قفل شدن درب و ... مواجه خواهید شد. برای رفع اکثر این مشکلات، به کمک حرفه ای نیاز خواهید داشت و باید با نمایندگی لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید.

2-  بیش از حد از مواد شوینده استفاده می کنید.

فکر می کنید هرچه بیشتر از شوینده استفاده کنید، بهتر است؟ در واقع اینطور نیست! استفاده بیش از حد از شوینده منجر به ایجاد کف بیشتر شده و ممکن است این کف، از ماشین شما بیرون بزند. علاوه بر این مورد، استفاده بیشتر از حد از مواد شوینده، باعث ایجاد فشار زیاد بر روی موتور لباسشویی می شود تا دستگاه بتواند کف اضافه را از بین ببرد. این فشار مضاعف، می تواند به کل موتور لباسشویی شما را از کار بیاندازد و شما را مجبور به سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ تان بکند.
اجازه دهید با گفتن این جمله آب پاکی را بریزیم؛ استفاده بیش از حد از مواد شوینده، حتی لباس ها را کثیف تر هم می کند! بله درست شنیدید. لک ها سفید و کثیفی های باقی مانده بر روی لباس ها پس از شستشو، حاکی از این موضوع هستند.
لازم به ذکر است که اگر از ماشین های با راندمان بالای سامسونگ استفاده می کنید، به مقدار کم تری مواد شوینده احتیاج دارید. بنابراین، حتما دستورالعمل های روی شوینده را دنبال کرده و فقط از شوینده هایی مخصوص دستگاه های راندمان بالا استفاده کنید.


 
نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

3- لباسشویی تان را خیلی پر می کنید.

  به نقل از نمایندگی تعمیرات لباسشویی در تهران تعمیراتو24، پر کردن بیش از حد لباسشویی می تواند یکی از عوامل صدمه زننده به دستگاه سامسونگ شما باشد.
بله، شاید وسوسه انگیز باشد که تمام لباس هایتان را در یک دور بشویید؛ با این حال، بارگیری بیش از حد لباسشویی، تنها نتیجه ای معکوس خواهد داشت.
اولین پیامد این کار، تمیز نشدن لباس های شما است. زمانی که دستگاه زیادی پر باشد، مواد شوینده نمی توانند به تمام قسمت لباس ها برسند و همچنین در زمان آبکشی، بقایای شوینده بر روی لباس ها می ماند.
دیگر پیامد جدی بارگیری بیش از حد لباسشویی های سامسونگ، مختل شدن مکانیزم های ماشین و فشار غیر ضروری به قسمت های داخلی آن می باشد. در صورت مواجه شدن با این پیامدها، می توانید از نمایندگی لباسشویی سامسونگ در تهران تعمیراتو24، با شماره ۰۲۱۲۶۲۹۲۰۲۸ کمک بخواهید.


 
نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

4- لباس ها را خیس در لباسشویی رها می کنید.

رها کردن لباس ها در لباسشویی، آن هم زمانی که خیس و نم دار هستند، شرایطی مناسب برای رشد کپک ها ایجاد می کند. رشد کپک، نه تنها منجر به بد بو شدن لباسشویی می گردد، بلکه باعث کثیف شدن دستگاه و آسیب به آن نیز می شود. با رشد کپک ها در داخل لباسشویی سامسونگ شما، عمر مفید آن به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا می کند و شما برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ خود مجبور به صرف هزینه خواهید شد.
برای جلوگیری از کپک زدن، به محض اتمام چرخه شستشو، لباس ها را بیرون بیاورید. اگر از لباسشویی های درب از جلوی سامسونگ استفاده می کنید، همیشه برای مدتی درب دستگاه را پس از شستشو باز بگذارید تا با هوا خشک شود.

5- تنظیمات اشتباهی را انجام می دهید.

لباسشویی های سامسونگ، با استفاده از فناوری های به روزی ساخته شده اند که به کاربر این امکان را می دهد که هر تنظیمات دلخواهی را اعمال کند. با این وجود، این آزادی عمل ممکن است برای افراد مبتدی کمی دردسر درست کند.
بر روی لباسشویی های سامسونگ، دکمه های زیادی تعبیه شده است که هر کدام مخصوص شستشوی لباس هایی خاص، با میزان کثیفی مشخص می باشند. در صورتی که تنظیمات اشتباهی را اعمال کنید، ممکن است در وهله اول در پایان شستشو لباس های تمیزی نداشته باشید و یا فشاری غیر ضروری بر روی ماشین وارد کنید.
برای جلوگیری از این مشکل، پیشنهاد ما به شما این است که مقاله معنی کلمات روی ماشین لباسشویی سامسونگ را به دقت مطالعه کنید تا کارکرد تمامی دکمه ها را بدانید و به درستی دستگاه تان را تنظیم کنید.

6- ماشین لباسشویی را بیش از نیازتان روشن می کنید.

طول عمر ماشین لباسشویی سامسونگ شما، به طور مستقیم بر اساس تعداد دفعات استفاده شده از آن بر می گردد. در صورتی که بیش از حد از دستگاه خود استفاده کنید، لباسشویی شما به صورت موثر کار نمی کند و آسیب می بیند.
پیشنهاد ما به شما این است که برای جلوگیری از مشکلات استهلاک لباسشویی خود، بر دفعات کارکرد ماشین تان نظارت داشته باشید و این کار عمر مفید آن را افزایش دهید. استهلاک لباسشویی با مشکلاتی نظیر تمیز نشدن لباس ها، فشار و صدای بیش از حد موتور دستگاه، اختلال در عملکرد و ... همراه است. در صورتی که با این علائم رو به رو شدید، می توانید از خدمات تعمیرات لباسشویی تعمیراتو24، با تماس با شماره ۰۲۱۲۶۲۹۲۰۲۸، استفاده کنید.
توصیه دیگر ما برای کاهش استهلاک ماشین، این است که کم تر از 8 بار در هفته لباس های خود را داخل لباسشویی بیاندازید و فقط با یک بار شستشو، آن ها را بشویید. جمع کردن لباس ها داخل سبد مخصوص، تا زمانی که به حد نصاب برسند، می تواند راهکار خوبی برای این مشکل باشد.


 نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ



کلام آخر
کارهای زیادی است که می تواند آسیب های شدیدی به لباسشویی سامسونگ شما بزند، اما با خواندن این متن، می توانید از آسیب های آتی دستگاه تان پیشگیری کنید؛ با این حال، اگر ماشین لباسشویی سامسونگ شما پیش از این آسیب دیده است و مانند روز اول کار نمی کند، احتمالا زمان آن رسیده که از کمک حرفه ای بهره ببرید.
مرکز نمایندگی تعمیرات لباسشویی تعمیراتو24 (tamirato24.com)، با سال ها سابقه در حوزه تعمیرات لباسشویی های سامسونگ، می تواند در سریع ترین زمان و کم ترین قیمت، به بهترین شکل دستگاه شما را عیب یابی و تعمیر کند. برای تماس با ما، در هر جای تهران که باشید، می توانید از شماره های زیر استفاده کنید:
•    شعبه شمال : ۰۲۱۲۶۲۹۲۰۲۸
•    شعبه شرق : ۰۲۱۷۷۹۰۶۷۵۱
•    شعبه جنوب : ۰۲۱۶۶۰۰۰۷۸۷
•    شعبه غرب : ۰۲۱۴۴۲۱۵۳۲۵


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28662
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید