امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

باطری سمعک اینترتون


1401/07/27
کد خبر : 26659
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 27 نفر

با این حال باتری‌ها نیز ممکن است بر اثر گذر زمان فرسوده شوند و به تعویض نیاز داشته باشند. نکته‌ی بسیار مهمی که لازم است به یاد داشته باشید این است که استفاده از سمعک در صورتی که باتری خراب یا فرسوده شده باشد منجر به خرابی سمعک یا قطعات داخلی آن می‌شود. پس به هیج عنوان تعویض باتری را به تعقیب ننداخته و همواره از باتری‌های نو و سالم استفاده کنید.
استفاده از باتری‌ها در سمعک‌ها از قدیم الایام رایج بوده و در اثر گذشت سالیان با تغییرات زیادی همراه شده است. امروزه از بهترین و کاربردی‌ترین باتری‌ها در سمعک استفاده می‌شود. باتری سمعک نسل نو از جنس روی تشکیل شده‌ است و بر روی آن‌ برچسبی قرار دارد که در صورت کنده شدن، منجر به ترکیب روی با هوا شده و و باتری روشن می‌شود.
نکته‌ی بسیار مهمی که باید به آن توجه شود، برچسب روی باتری است. کنده شدن برچسب به معنای روشن شدن باتری می‌باشد، پس اگر سهواً برچسب کنده شود و دوباره سر جایش قرار گیرد بازهم سمعک روشن می‌ماند و با تمام شدن ذخیره‌ی انرژی‌اش فاسد و غیر قابل استفاده می‌شود. پس تنها و تنها در هنگام نیاز برچسب را از سمعک بردارید.

نکاتی در خصوص خرید باتری سمعک اینترتون

همان‌طور که می‌دانید دقت کردن به یکسری نکات در هنگام خرید از مهم‌ترین اقداماتی است که هرفردی باید انجام دهد. در پایین گزیده‌ای از مهم‎ترین نکات خرید باتری سمعک اینترتون را گردآوری کرده‌ایم که با رعایت آنان می‌توانید خرید مناسبی داشته باشید:
•    توجه کردن به تاریخ انقضای هر باتری. (باتری‌ها دارای انقضاء دو سال پس از تولید هستند.)
•    برای مشاهده‌ی تاریخ انقضاء باید پشت حلقه‌ی باتری را نگاه کرد.
•    طبیعتاً هرچقدر از زمان انقاضای باتری دور باشیم، سلامت و عملکرد باتری بهتر خواهد بود، اما در شرایط اضطراری می‌توان به استفاده از باتری‌هایی که یکسال به انقضایشان مانده روی آورد.
•    از بسته و پلمپ بودن بسته‌ی باتری اطمیان حاصل کنید.
•    برای خرید باتری‌های سمعک اینترتون تنها به مراکز مورد تایید و نمایندگی‎ها رجوع کنید.
با رعایت نکات پنجگانه‌ای که خواندید می‌توانید با اطمینان بیشتری به تهیه و خرید باتری سمعک مورد نیازتان بپردازید.

افزایش عمر باتری سمعک اینترتون

به‌طور کلی عمر باتری‌های سمعک، بنا بر مدل مورد استفاده، بین 3 تا 17 روز است و بعد از آن فرسوده می‌شوند. با این حال می‌شود با رعایت نکاتی سعی در بهبود عمر باتری داشت که در نهایت با افزایش ماندگاری نیز همراه است.
•    یکی از کلیدی‎‎ترین نکات برای افزایش طول عمر باتری، باز گذاشتن درب سمعک، در زمان استفاده نشدن، است.
•    مورد دوم به دوری باتری از اشیاء و اجسام فلزی می‌باشد.
•    نگه‌داری از باتری سمعک در جای خشک و خنک نیز تاثیر بسیار مهمی در افزایش ماندگاری دارد.
•    آسیب ندیدن باتری سمعک بر اثر ضربات مختلف.
رعایت این 4 نکته در کنار باز نکردن برچسب باتری جز به هنگام استفاده، می‎توانند بر افزایش طول عمر باتری تاثیرات مثبتی بگذارند.

تهیه‌ی باتری سمعک اینترتون

چنانچه قصد تهیه و خرید باتری‌های سمعک اینترتون یا هر برند دیگری را دارید، به شما پیشنهاد می‎کنیم که از مراکز معتبر سفارش بگیرید. کلینیک تهران صفیر یکی از مهم‌ترین مراکز شنوایی سنجی و خرید سمعک به‌شمار می‌آید.
این کلینیک که زیر نظر دکتر ولدبیگی اداره می‌شود، دارای کادری مجرب و دستگاه‌های پیشرفته جهت شنوایی سنجی بوده و از مهم‎ترین مراکز تهران محسوب می‎شود. در ضمن لازم به ذکر است که کلینیک تهران صفیر نمایندگی فروش بسیاری از سمعک‌های معتبر دنیا بوده و همواره با عرضه‌ی محصولاتی باکیفیت و مقرون به صرفه به رضایت مشتریانش دست یافته است.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26659
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید