امروز چهارشنبه 17 مرداد 1403

Wednesday 07 August 2024

بازار اصلی عمده فروشی دمپایی تهران و کارخانه های دمپایی کجاست؟ + قیمت دمپایی تزار


1403/05/17
کد خبر : 2408881
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 17 نفر

اگر دمپایی‌های پلاستیکی با استفاده از مواد اولیه مرغوب تولید شوند، در برابر گرما، سرما، رطوبت، ضربه، فشار، کشش و سایر عوامل محیطی مقاوم بوده و تا سال‌ها سالم باقی می‌ماند و دچار کهنگی و تغییر رنگ نمی‌شود.

کارخانه تولیدی دمپایی ارزان تهران

بازار عمده فروشی دمپایی تهران  مدل‌های شیک و جدید دمپایی را بدون واسطه از کارخانه به فروش می‌رساند و به همین دلیل قیمت محصولات بسیار ارزان است. این محصول در انواع متنوع برای مصارف مختلف مانند حمام، استخر، آشپزخانه و بیمارستان عرضه می‌شود. بسیاری از انواع دمپایی با استفاده از مواد پلاستیکی ساخته می‌شوند، هر نوع دمپایی ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود را دارد، به عنوان مثال دمپایی استخری باید طوری طراحی شود که در برابر سطوح خیس مقاوم باشد و به راحتی آب از آن خارج شود و همچنین در تماس با سطوح صاف لیز نخورد.

بازار اصلی عمده فروشی دمپایی تهران اینترنتی _کفش تزار مارکت

بازار اصلی عمده فروشی دمپایی تهران اینترنتی _کفش تزار مارکت

 

 

از کجا دمپایی عمده با کیفیت و مناسب ارزان تهیه نماییم؟

برای خرید یک محصول با کیفیت و مناسب باید به یک شرکت معتبر دارای اعتبار و سابقه خوش مراجعه نماییم با تحقیقاتی که ما انجام دادیم نام عدود شرکت‌هایی را یافتیم ه دارای همه این ویژگی‌ها باشند

 

 

شرکت کفش تزار مارکت

شرکت کفش تزار مارکت تولید کننده و توزیع کننده انواع دمپایی عمده صندل عمده حدود یک دهه در این صنعت در حال فعالیت می‌باشد،با تحقیقات ما متوجه شدیم که این شرکت نه تنها تولیدات خود که تولیدات شرکت‌های معتبر را مورد بررسی و آزمایش قرار می‌دهد و در صورت مناسب بودن برای هر بازار خاص آن را در کانال تلگرامی خود ایتا روبیکا و اینستاگرام برای فروش عرضه می‌نماید.

آدرس اینترنتی شرکت کفش تزار:

https://tezarmarket.com/

شرکت کفش الف

شرکت کفش الف نیز با تحقیقات ما دارای همین ویژگی‌ها می‌باشد،این شرکت در شهر قم  حال فعالیت می‌باشد و بیشتر تولیدی‌ها نزدیک به ۱۰ هزار تولیدی ارگاه و کارخانه دمپایی‌های بزرگ و کوچک در این شهر دایر می‌باشد

 

خرید دمپایی و صندل عمده _ کفش الف

 

اما به دلیل ار بزرگ این شهر می‌توان افراد سودجویی را دید که محصولات بی‌کیفیت مانند محصولات کارخانه‌های اصیل را تولید کرده و قیمت بسیار ناچیز به بازار عرضه می‌نماید اما به دلیل نداشتن تجربه و اطلاعات کافی مشتریان بب ضررهای هنگفت می‌شوند

 

 

اما شرکت کفش الف و شرکت کفش تزار مارکت تمامی محصولات خود را ا تضمین کیفیت کالا به بازار عرضه می‌نمایند و در صورت هرگونه مشکل امکان عودت کالا برای هر دو شرکت فراهم است

 

 

زیر نظر وزارت صمت

شرکت کفش الف و شرکت کفش تزار مارکت زیر نظر وزارت صنعت معدن تجارت و وزارت ارتباطات در حال فعالیت می‌باشند نکته جالب  شرکت‌ها برعکس تمامی کارخانه‌ها ارسال بسیار قوی و منظم محصولات از قم به سرتاسر کشور می‌باشند

 

 

نداشتن نمایندگی اما فروش به سرتاسر ایران و جهان

شرکت کفش الف در هیچ جای ایران غیر از قم که دفتر پشتیبانی و کارخانه را دارد یچ دفتری ندارد اما با ایجاد یک بستر اینترنتی در فضای مجازی مانند کانال‌های تلگرام اینستاگرام ایتا و روبیکا با قرار دادن فیلم و عکس دقیق از محصولات توانسته تمام محصولات خود را به مشتریان وفادار خود و مشتریان جدید در سراسر کشور به فروش برساند و در ساعت هرگونه مشکل نها را عودت می‌پذیرد ارسال سریع با باربری تیپ باکس چاپار اتوبوسرانی ی از ویژگی‌های خاص این شرکت می‌باشد

 

 

آدرس کارخانه دمپایی تهران

در بازار عمده فروشی دمپایی تهران مشتریان عمده می‌توانند انواع این محصول را بی واسطه و با ارزان‌ترین قیمت خریداری کنند. در خرید دمپایی پلاستیکی باید به این نکته توجه داشت که تمامی قسمت‌های دمپایی دارای ضخامت کافی باشد. دمپایی‌های پلاستیکی مرغوب ظاهری کدر ندارند و به هیچ وجه بوی نامطبوع نمی‌دهند. البته در هنگام انتخاب و خرید اینترنتی هر دمپایی پلاستیکی باید کیفیت جنس آن را جویا شوید زیرا یک دمپایی پلاستیکی شیک اگر دوام کافی نداشته باشد خیلی زود کهنه می‌شود و از بین می‌رود.

آدرس کارخانه دمپایی تهران _ کفش تزار مارکت

 

مرکز فروش دمپایی پلاستیکی در تهران

در بازار عمده فروشی دمپایی تهران که مرکز فروش این محصول است می‌توان باکیفیت‌ترین و متنوع‌ترین محصولات را خریداری کرد.

استفاده از دمپایی در منزل از ورود اجسام ریز به پا جلوگیری می‌کند و همچنین ممکن است برخی افراد به فرش و موکت حساسیت داشته باشند، استفاده از دمپایی مانع ایجاد حساسیت پوست پا می‌شود. افرادی که مدت طولانی در طول روز کار می‌کنند بهتر است از دمپایی استفاده کنند زیرا اگر پاهایشان به مدت طولانی در کفش بماند علاوه بر بوی بدی که ایجاد می‌کند امکان ابتلا به عفونت قارچی در پا وجود دارد. مجموعه ما با ایجاد یک وب سایت معتبر سعی در ارائه محصولات باکیفیت به مشتریان خود دارد.

 

فروش دمپایی پلاستیکی در تهران_تزارمارکت

 

آدرس بازار دمپایی تهران

با مراجعه به آدرس  کارخانه دمپایی تهران با تنوع بالای دمپایی در مدل‌های مختلف و شیک مواجه می‌شویم. انواع دمپایی هتلی، مجلسی، روفرشی، استخری و دمپایی‌های پلاستیکی مخصوص حمام و محیط‌های مرطوب تولید می‌شوند. هر کدام از انواع دمپایی با توجه به کاربرد‌هایی که دارند مورد استقبال مشتریان بسیاری در سراسر کشور می‌باشند.

مرکز پخش دمپایی پلاستیکی

بازار عمده فروشی دمپایی تهران، در حقیقت مرکز پخش انواع دمپایی پلاستیکی است که محصولات را به صورت عمده و با قیمت ویژه و ارزان به فروش می‌رساند. برای خرید دمپایی پلاستیکی باید به نوع نیاز و کاربرد آن توجه کرد، اکثر افراد در هنگام خرید دمپایی پلاستیکی زیبایی طرح برایشان بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد، کارخانه‌های تولید کننده دمپایی جهت کسب رضایت مشتریان همواره در تلاش هستند تا مدل‌های زیباتر و باکیفیت‌تری را تولید کنند. دمپایی پلاستیکی بیشتر در مکان‌های مرطوب مورد استفاده قرار می‌گیرند. انواع دمپایی پلاستیکی برای حمام، استخر، سرویس بهداشتی و غیره به کار گرفته می‌شوند و با توجه به نوع کاربرد در طرح و مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند.

بازار کفش و دمپایی تهران

از محصولاتی که بسیاری از مشتریان هنگام مراجعه به بازار عمده فروشی دمپایی تهران به دنبال آن هستند، انواع دمپایی پلاستیکی است. شرکت ما عرضه کننده دمپایی پلاستیکی با نازلترین قیمت می‌باشد. بسیاری از مشتریان با مراجعه به مجموعه ما توانسته‌اند این نوع دمپایی را با قیمت بسیار مناسب و در نمونه‌های با‌کیفیت تهیه کنند. این نوع دمپایی‌ها در مدل‌های زنانه، مردانه و بچه‌گانه تولید می‌شوند که هر کدام مدل و سایزهای مختلفی دارند.

بازار کفش و دمپایی تهران _ تزارمارکت

 

بازار کفش و دمپایی تهران

بازار عمده فروشی دمپایی تهران به عنوان مرکز تولید و عرضه کننده این محصول توانسته طیف وسیعی از این دمپایی را به دست مخاطبان خود برساند. انواع دمپایی در مدل‌های متنوع و شیک در این مرکز به فروش می‌رسند و این محصولات به صورت عمده قابل خریداری هستند. ارائه محصولات این مرکز به صورت آنلاین و حضوری انجام می‌گیرد. برای خرید عمده این محصولات با قیمت ارزان و کیفیت مطلوب با کارشناسان فروش مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.

تولیدی دمپایی زنانه در تهران

فراوانی دمپایی  در بازار عمده فروشی دمپایی تهران به این دلیل است که این محصول در چهار فصل استفاده می‌شود. مدل‌های متنوع دمپایی برای فصول مختلف سال توسط تولیدکنندگان داخلی ارائه می‌گردد. خریداران عمده می‌توانند این محصولات را با قیمت مناسب خریداری کنند و با سود بالا آنها را عرضه نمایند.

قیمت دمپایی عمده

قیمت دمپایی عمده بسیار ارزان است. مراجعه کنندگان به بازار عمده فروشی دمپایی تهران فقط برای فروش در بازار داخلی این محصول را خریداری نمی کنند. درصد بالایی از تولیدات داخلی دمپایی توسط بازرگانان به کشورهای مختلف صادر می‌شود. از جمله انواع دمپایی که به صورت عمده به فروش می‌رسد شامل دمپایی هتلی، نمونه‌های بیمارستانی، دمپایی یکبار مصرف و غیره هستند.

گالری تصاویر

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/2408881
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید