امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

ایده های سرگرم کننده و ژست عکاسی در مجله سرگرمی بی‌هوش


1401/07/27
کد خبر : 28428
دسته بندی : فرهنگی
تعداد بازدید : 12 نفر

به احتمال زیاد همه شما زمان عکس‌ گرفتن‌ در پی عالی ترین ژست‌ می باشید . ژست گرفتن در برابر دوربین‌ عکاسی خود‌ یک هنر می باشد. عکاسی در جشن‌ها‌ و ضیافت ها ، مسافرت‌ها‌ و کم و بیش همه لحظاتی که تبدیل‌ به خاطره‌ ای خوش‌ در زندگی آدم می گردند ، اثرگذاری بسیاری خواهد داشت . به طور حتم همه­ شما زمان عکاسی به سوالاتی این چنین‌ برخورد‌ کرده اید .اینکه چطور بایستم؟ دستها را به چه شکل بگیرم؟ لحظه­ گرفتن‌ عکس‌ به کدام‌ نقطه‌ نگاه کنم؟ و خیلی سوالات دیگر که در آخر همه آنها به این معناست : برای عکاسی چه ژستی مناسب‌ تر خواهد بود؟ هرچقدر زمانی که در آن حضور‌ داریم پرارزش تر باشد‌ ، عکس‌ آن هم ارزش زیادی پیدا‌ می نماید. یکی از زمان های بااهمیت در زندگی هر آدمی ، زمان تولدش خواهد بود .عکسها و ثبت‌ خاطره‌ها‌ در این زمان با ارزش‌ از اهمیت‌ ویژه ای بهره‌مند می باشد . درصورتی‌که خواهان اقسام ژست‌ عکس‌ در جشن‌ تولد‌ می باشید با ادامه­ مطلب‌ همراه ما باشید . ما در امتداد چند ژست‌ گوناگون برای عکاسی را به شما توضیح می دهیم .

ژست‌ عکس‌ تولد‌

تولد و ژست گرفتن در عکس های تولدی

روز تولد برای اغلب انسان ها هیجان انگیزترین روز سال می باشد. این قضیه برای اشخاص معانی گوناگونی دارد. برخی از مفاهیم عبارتند از: آغاز یک دوره نو ، بلوغ ، فرصت های جدید و انگیزه جدیدی برای دیدن متفاوت زندگی.

سالگرد تولد شما سالی یکبار رخ میدهد و شما می خواهید آن روز با روزهای دیگر بسیار متمایز باشد. اگر به دنبال ایده های تازه ای هستید تا  بتوانید حتی بعد ها از دیدن عکس تولد دخترانه لذت ببرید، به ژست های خود هنگام عکس گرفتن دقت کنید. ژست های شما اهمیت زیادی در جذابیت عکس هایتان دارند.

ایده های گوناگون در عکاسی باعث زیباتر شدن عکس های شما می شود.نوع ایستادن،نوع نگاه کردن،زاویه عکس و…می تواند کاری کند تا عکس شما تبدیل به یک شاهکار شود و شما مانند یک الماس در تصویر بدرخشید.

انواع ایده و مدل ژست عکس تولد با کیک

ژست عکس تولد با کیک یکی از جذاب‌ترین ایده‌های عکس تولد است که می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

با گسترش شبکه‌های اجتماعی و به اشتراک گذاشتن عکس‌ها در این پلتفرم ها، لزوم انتخاب ژست‌های بهتر برای عکس نیز بیش از پیش شده است. به ویژه اینکه این روز‌ها کیک‌های تولد هم تنوع و زیبایی منحصربه فردی دارند و افراد ترجیح می‌دهند یادگاری از روز تولد خود با کیک زیبا و خاص خود داشته باشند. در ادامه به اختصار ایده‌هایی برای ژست عکس تولد با کیک به شما ارائه می‌دهیم.

۱۴ ایده ژست عکس تولد با کیک

۱. برای ایجاد جلوه‌های دراماتیک، از شمع‌ها به عنوان منبع نور اصلی استفاده کنید.

۲. کیک خود را حمل کنید و آن را به سوژه اصلی کیک بدل کنید.

۳. ژست کلاسیکی که همه باید آن را امتحان کنند! شمع‌های روی کیک را فوت کنید.

۴. با افراد مورد علاقه خود عکس دو نفره بگیرید.

۵. عکس‌های یهویی همیشه زیباتر هستند.

۶. از جادوی بالن‌ها و بادکنک‌ها غافل نشوید.

۷. چشم‌ها را ببندید و آرزو کنید.

۸. روی زمین بنشینید و ژست‌های نشسته را امتحان کنید.

۹. موقعیت‌های جدید را امتحان کنید. برای مثال، اتاق خواب و تخت خواب این روز‌ها ترند شده اند.

۱۰. کنار میز کندی بار بایستید.

۱۱. با برف شادی، کاغذ‌های رنگی و پولک‌ها به عکس خود جذابیت بیشتری اضافه کنید.

۱۲. با بالن‌های اعداد سن خود ژست بگیرید.

۱۳. زیبایی در سادگیست. یک کیک خانگی ساده و یا یک کاپ کیک کوچک با شمعی بر روی آن هم می‌تواند برای ژست عکس تولد جذاب باشد.

۱۴. کمی شیطنت چاشنی ژست عکس خود کنید.

راهنمای درست کردن اوریگامی

درست کردن اوریگامی یکی از عمل هایی خواهد بود که بی نیاز به هزینه‌ی فراوان و با ابتکار بسیار اجرا می گردد . این هنر را می‌توان از سنون بچگی شروع نمود .

اوریگامی حیوانات

اوریگامی یعنی چه و چه مزایایی برای بچه ها خواهد داشت ؟

اوریگامی در گروه هنرها قرار خواهد داشت . هم‌معنی ایرانی این واژه‌ی ژاپنی ، « تا زدن برگه » خواهد بود . در ساختن اوریگامی مبنا این خواهد بود که از قطع کردن ، دوخت یا چسبانیدن بکارگیری نگردد . ریشه‌ی این هنر در ژاپن خواهد بود باآنکه خود‌ ژاپنی‌ها در این مورد‌ آنقدر سخت‌گیر نبودند و در برخی موارد از برش‌ استعمال می‌کردند .

درست کردن اوریگامی حیوانات در این زمان شهرت جهانی داراست . سبک های تا زدن آسان خواهد بود ولی تلفیق آن‌ها می‌تواند به راه های گوناگونی انجام شود و اشکال‌ بسیاری خلق نماید . در حال‌ حاضر اوریگامی استفاده هایی چشمگیر و مهم در هنر ، فرهنگ و فن پیدا‌ نموده است‌ .

ایجاد کردن اوریگامی می‌تواند مغز و قوه‌ی تفکر را کارآمد نماید . فراگیری درست کردن اوریگامی به بچه ها این امتیاز ها را خواهد داشت :

مطلب‌ آموزشی‌ مطلوب معنی ها و اشکال هندسی

درک شکل‌

حفظ مجسم‌سازی دو و سه بعدی

تدریس معنی های ریاضی و مهندسی

نیرودهی قوه تفکر و نرمش‌ درونی

تقویت نبوغ تفکیک و جداسازی مغز

درک مفاهیم هنری و زیبایی‌شناختی

تقویت هماهنگی چشم و دست

زیاد‌ گشتن مهارت و قوت‌ در شغل‌ با دست

افزایش بردباری

ازدیاد تمرکز

کاهش اضطراب

ارکان اصلی‌ درست کردن اوریگامی

چه در درست‌ نمودن اوریگامی ساده و چه در الگو های ماهرانه و پیچیده الزاماً باید اصولی را بررسی کرد :

تا زدن‌ الزاماً باید روی یک رو سفت‌ و لغزنده‌ مانند صندلی باشد .

در تا زدن‌ حتما بایستی دقت و تمرکز وجود داشته باشد .

تا زدن‌ حتما بایستی در خط راست‌ و دقیق اجرا گردد و فشرده باشد . ترجیحا با ناخن الزاماً بایستی یک تای سریع بیاندازید.

جنس و رنگ برگه اوریگامی و همچنین میزان قطر‌ آن بستگی به شکل آن دارد.

مجله سرگرمی بی‌هوش

این مقاله برگرفته از وب سایت مجله سرگرمی www.bihosh.ir می باشد. جهت دریافت آخرین آموزش ها و کاردرستی ها به وب سایت مراجعه نمایید


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28428
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید