امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

انگشتر طلا


1401/07/27
کد خبر : 27122
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 20 نفر

انگشتر طلا، نوار دایره ای شکل هستند که معمولا به مواد با ارزش و گرانبها تزئین شده و بر روی انگشت قرار می‌گیرند. انگشترها علاوه بر زینت دادن بدن، به عنوان نمادی از اقتدار، وفاداری یا موقعیت اجتماعی نیز به شمار می‌آیند. از این رو طراحی و اشکال بسیار متنوع و گسترده ای برای آنها وجود دارد که می‌توان در مناسبت های مختلف استفاده کرد. برخی از این طرح ها به گونه ای هستند که می‌توان در محیط های مختلف نظیر محیط کار نیز پوشید. برخی طرح ها نیز بر اساس فرهنگ طراحی و ساخته می‌شوند که معمولا بسیار زیبا و منحصر بفرد هستند. با توجه به این موارد می‌توان اذعان داشت که انگشتر نوعی از اکسسوری هایی هستند که برای مناسبت های مختلف طراحی و ساخته می‌شوند. برای مثال
انگشتر نامزدی
انگشتر نامزدی یکی از رسوم متداول در فرهنگ ما شناخته می‌شود که براساس آن زن و مرد تعهد می‌دهند تا برای همیشه در کنار هم باشند. در واقع انگشتر نامزدی نمادی از عشق و علاقه و تعهد میان دو نفر است. معمولا در طراحی این انگشترها این ویژگی ها در نظر گرفته شده و زیبایی آنها را دو چندان می‌کنند.


 انگشتر طلا

انگشتر طلا مردانه

ممکن است تصور کنید خرید انگشتر طلا مردانه ساده تر از خرید انگشتر طلا برای بانوان است اما در واقع اینگونه نیست، انگشترهای مردانه بسیار متنوع هستند، در طراحی برخی از این انگشترها از سنگ های زینتی استفاده شده که انتخاب انگشتر را سخت تر میکند. در ادامه به شما خواهیم گفت که چرا برخی از آقایان خرید انگشتر طلا را به خرید انگشتر ساخته شده از فلزات کم ارزش تر ترجیح میدهند. همچنین در مورد انگشتر طلا مردانه نگین دار نیز توضیحاتی را به شما ارائه خواهیم کرد.
همانطور که میدانید استفاده از طلا برای آقایان ممکن است مشکلاتی را برای سلامتی آن ها به وجود بیاورد و به همین دلیل است که برخی از آقایان هنگام خرید انگشتر سعی میکنند انگشترهایی غیر از طلا خریداری کنند.
اما خرید انگشتر طلا مردانه به دلایلی که در ادامه خواهیم گفت انتخاب منطقی تر و بهتری است. انگشتر طلا مردانه در مقایسه با انگشترهای ساخته شده از سایر فلزات در ترکیب با مواد شیمیایی آسیب کمتری میبینند و این ویژگی برای آقایانی که به واسطه شغل شان با مواد شیمیایی و یا دستگاه های مختلف در ارتباط هستند اهمیت دارد و به راحتی میتوانند در هنگام کار نیز از انگشترشان استفاده کنند.
چندین نکته برای خرید انگشتر طلا مردانه وجود دارد که دانستنشان خالی از لطف نیست. برای خرید انگشتر طلا مردانه بهتر است چندین فاکتور را در نظر داشته باشید تا انتخاب مناسب تری داشته باشید.

انگشتر طلا زنانه

یکی از هدیه هایی که قطعا هر خانمی از دریافت آن خوشحال میشود انگشتر طلاست؛ انگشتر طلا زنانه یکی از زیباترین و جذاب ترین زیورآلاتی است که هر بانوی خوش استایلی از آن استفاده میکند.
قبل از خرید انگشتر طلا زنانه لازم است نکاتی را به شما یادآوری کنیم که قطعا در انتخاب مناسب ترین انگشتر به شما کمک خواهد کرد.
در هنگام خرید انگشتر به اندازه ی آن توجه کنید، انگشتر نباید آنقدر گشاد باشد که به راحتی از دست شما خارج شود و نباید آنقدر تنگ باشد که انگشتتان را اذیت کند. برای به دست آوردن اندازه صحیح انگشتر، دور انگشتتان را با استفاده از یک متر خیاطی اندازه بگیرید. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که بهتر است صبح و یا ظهر دور انگشتتان را اندازه بگیرید زیرا در طول شب اندازه انگشتان اندکی بزرگ تر میشود.
در هنگام انتخاب انگشتر سبکی و راحت بودن آن را نیز در نظر بگیرید، اندازه انگشتر باید به گونه ای باشد که هنگام کار کردن اذیت نشوید و به راحتی دستتان را حرکت دهید. انگشترهای سبک تر که قیمت مناسب تری نیز دارند باعث میشوند روی دستتان احساس سنگینی و خستگی نکنید.
نوع انگشتر را باید متناسب با موقعیت های مختلف انتخاب کنید، بهتر است برای مکان های رسمی و اداری از انگشترهای با طراحی ساده که حالت رسمی و سنگین دارند استفاده کنید.
برای مجالس و مهمانی ها یک انگشتر طرح دار انتخاب مناسبی است.

حلقه ازدواج

حلقه ازدواج به عنوان نماد پیوند دو نفر و دوام و پایداری ازدواج آنها شناخته می‌شود. این حلقه ها از زمان های قدیم یک سنت ارزشمند بوده است. به گفته مورخان، دایره ها نماد عشق ابدی در مصر باستان بودند. آنها حلقه های ساخته شده از نی و کنف به طور خاص بر روی انگشت چهارم دست چپ می پوشیدند. مصریان بر این باور بودند که این انگشت دارای یک رگ است که مستقیما به قلب متصل است. این سنت کم کم به دیگر فرهنگ ها نیز منتقل شد و به یکی از اصلی ترین رسوم های ازدواج تبدیل شد. امروزه تنوع طرح و شکل بسیاری زیادی در حلقه های ازدواج وجود دارد که انتخاب آنها به سبک و سلیقه هر فردی بستگی خواهد داشت.


 انگشتر طلا

قیمت حلقه ازدواج


همانطور که میدایند حلقه های ازدواج معمولا از جنس طلا و نقره هستند و قیمت این نوع حلقه ها بر اساس گرم مشخص میشود. پس باید گفت قیمت حلقه های ازدواجی که بین زوجین رد و بدل میشود به مواد به کار رفته برای ساخت آن ها، اندازه و وزن آن ها بستگی دارد.
برای اطلاع از قیمت حلقه ازدواج باید به صورت لحظه ای قیمت آن ها را جویا شوید و ما نمیتوانیم در این مطلب مبلغ مشخصی را به عنوان قیمت حلقه ازدواج تعیین کنیم.

ست حلقه ازدواج

امروزه خرید حلقِه ست ازدواج بین زوج ها بسیار رواج یافته است بسیاری از افراد دوست دارند که حلقه های ازدواجشان با هم همخوانی داشته باشد و به اصطلاح ست باشند.
حلقه ی ازدواج یکی از پر طرفدارترین آیتم های طلا است زیرا حتی اگر برخی از زوج ها از خرید سایر آیتم های طلا صرف نظر کنند نمی توانند از خرید حلقه ازدواج بگذرند زیرا موضوع حلقه ازدواج چیزی فراتر از آن است که به مادیات ربط پیدا کند
همانطور که چندین بار نیز به آن اشاره کردیم حلقه ازدواج به این دلیل که نماد عشق و صمیمیت بین دو نفر است و تا پایان زندگی همراه وی خواهد بود بسیار مقدس است و به همین دلیل است که طراحان طلا و جواهر ارزش خاصی برای ساخت و طراحی حلقه های ازدواج قائل هستند و ما امروزه شاهد تنوع بی نظیری در زمینه طراحی انواع حلقه ها و حلقه های ست ازدواج هستیم. حلقه های ست ازدواج به زیباترین شکل ممکن طراحی میشوند و از زیبایی خاصی برخوردار هستند انتخاب هرکدام از آن ها بر اساس سلیقه ی افراد است.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27122
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید