امروز یکشنبه 11 شهریور 1403

Sunday 01 September 2024

انواع چمن مصنوعی تزئینی و دکوراتیو


1401/07/27
کد خبر : 27490
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 22 نفر

چمن مصنوعی تزئینی به منظور مدرن، لوکس و زیباسازی محیط های بیرونی و حتی داخلی ساخته شده است که به دلیل طراحی ظاهری بسیار طبیعی که دارد، می تواند پایه و اساس شکل گیری چمنزار و جنگل و فضاهای سبز رویایی در نظر گرفته شود.

آسیاچمن از گروه صنعتی کرمان موکت اولین تولید کننده چمن مصنوعی در ایران، آسیای مرکزی و خاورمیانه و نماینده انحصاری Thiolon grass در ایران می باشد که کالکشن جامع و کاملی از انواع چمن مصنوعی ورزشی، فضای سبز و تزئینی را تولید و عرض می نماید.

ایده های وسوسه برانگیز برای استفاده از چمن مصنوعی تزئینی یا دکوراتیو


1.چمن مصنوعی اطراف استخر

همیشه زیبایی در اولویت قرار دارد، مخصوصا در اطراف استخر. متاسفانه چمن طبیعی در طول ماه های تابستانی قهوه ای رنگ شده و از بین می رود. هم چنین راه رفتن روی آن حس خوبی منتقل نمی کند و علف های هرز نمای ظاهری آن را برهم می ریزند.
اما چمن مصنوعی دور استخر نه تنها در تمام روزهای سال حال و هوای استخر را بهاری را نشان می دهد، بلکه هرگز ظاهر آن به وسیله گل و لای و علف هرز بهم نمی ریزد.

2. چمن مصنوعی برای روف گاردن

زمانی که بحث چمن مصنوعی دکوراتیو به میان می آید، پشت بام را از یاد نبرید. چمن مصنوعی برای پشت بام موجب می شود تا نمایی شهری و بیرونی این بخش از خانه به نقطه آرامش و سرگرمی و محلی برای دورهمی دوستانه و خلوت های تنهایی تان تبدیل شود.

3. چمن مصنوعی برای تراس

هیچ چیز لذت بخش و آرامبخش تر از این نیست که در منزل و آپارتمان خود فضای سبز اختصاصی داشته باشید و آن جا برای شما به پاتوقی برای مطالعه کردن، استراحت کردن، گوش دادن به موسیقی و حتی مدیتیشن و یوگا تبدیل شود.
چمن مصنوعی تراس و بالکن را با هر مبلمان و صندلی که به شما بیشتر احساس راحتی و امنیت خاطر می دهد همراه کنید و حالا کافی است فقط نفس عمیق بکشید و در سرسبزی اطراف خود غرق شوید.

4. چمن مصنوعی بین سنگی

این گفته قدیمی را به یاد داشته باشید که "هر چه کمتر، بهتر" . گاهی اوقات این اصل می تواند شگفت انگیزترین نمای چمن مصنوعی را به وجود بیاورد. برای این کار کافی است پارکینگ و محل ماشین رو خانه خود را با تلفیقی از چمن مصنوعی بین موزاییک ها و سنگ های تزئینی مدرن، یک پله بالاتر نشان دهید و رنگ و لعابی از طبیعت را لا بلای سنگ های سرد و بی روح بکشید.

5. چمن مصنوعی برای باغ

اگر شما هم از کودکی در رویای پرسه زدن در یک باغ سرسبزی به سر می برید که روی چمن های شاداب قدم می گذارید و از وزش نسیم باد لذت می برید، چرا همین حالا آن را به واقعیت تبدیل نمی کنید؟
شاید در ابتدا فکر کنید که قیمت چمن مصنوعی تزئینی برای باغ و حیاط خانه شما اندکی بالا به نظر می رسد، اما مطمئن باشید که با مقایسه کاشت و نگهداری از چمن طبیعی و تمامی دردسرهایی که باید برای آن متحمل شوید، نظرتان عوض می شود. شما به وسیله چمن مصنوعی می توانید با بسیاری از هزینه ها هم چون کود دادن، آبیاری، استفاده از علف کش ها و تجهیزات باغبانی مانند دستگاه چمن زن و تامین سوخت آن خداحافظی کنید.

آسیاچمن، همیشه سبز
شماره تماس: 41127-021 ، 09194006300
www.asiagrass.com



برچسب ها :
# چمن مصنوعی

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27490
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید