امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

انواع پلی اتلین


1401/07/27
کد خبر : 27289
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 19 نفر

در زیر در خصوص انواع پلی اتیلن و این سه محصول توضیحاتی را خدمت شما ارائه خواهیم داد:

پلی اتلین سنگین

پلی اتلین سنگین یکی از انواع پلی اتیلن است که دارای زنجیر پلیمری بدون شاخه می باشد. نوع کاتالیزور و شرایط واکنش به کار رفته در تولید پلس اتیلن های سنگین بسیار تاثیرگذار است. از این محصول برای تولید لوله پلی اتلین جهت کاربردهای تحت فشار استفاده می کنند.

پلی اتلین سبک

از دیگر این گروه از محصول موجود در بازار می توان به پلی اتلین سبک اشاره کرد. این محصول زنجیری شاخه دار هستند به همین دلیل زنجیرها به خوبی نمی توانند با یکدیگر پیوند ایجاد کنند. پلی اتلین های سبک به طور معمول با روش پلیمریزاسیون رادیکالی به تولید می رسد.


 انواع پلی اتیلن

پلی اتلین خطی با دانسیته پایین

پلی اتلین خطی با دانسیته پایین دارای تعدادی شاخه های کوتاه می باشد که در تولید اتصالات لوله کشی و لوله های پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از مصرف کننده از این محصولات برای مصارف گاز رسانی استفاده می کنند.

لوله پلی اتیلن۱۰۰pe چیست؟

لوله پلی اتیلن۱۰۰pe یکی از پرکاربردترین لوله در صنعت به شمار می رود. همان طور که می دانید لوله های پلی اتیلن از جمله لوله های رایج در صنایع هستند که از جنس مواد پلیمری ساخته می شوند. لوله پلی اتیلن ۱۰۰ نیز از جدیدترین محصولات پلیمری است که به دلیل مشخصات ویژه و خاص طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این لوله ها با وجود وزن بسیار سبکی، از مقاومت فوق العاده بالایی برخوردار می باشند. در صورتی که به دنبال لوله مقاوم و باکیفیت جهت آبرسانی و گازرسانی هستید ما به شما لوله های پلی اتیلن ۱۰۰ را پیشنهاد می کنیم. این لوله دانسیته بالایی دارد و از این رو در برابر فشار سیالات مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهد به همین دلیل کاربردهای فراوانی دارد. مقاومت بالای لوله های ۱۰۰ در برابر اشعه های خورشید از جمله ویژگی های بارز این لوله به شمار می رود و شما می توانید این لوله ها را در فضای بیرون نیز نصب کنید.


انواع پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن۱۰۰pe   

قیمت لوله پلی اتیلن۱۰۰pe یکی از مهم ترین فاکتور خرید این لوله می باشد. این لوله ها برندهای مختلفی دارد که هر یک از این برندها کیفیت و ساختار خاصی دارند. بنابراین در هنگام خرید این لوله ها باید به استاندارد بودن آن توجه خاصی داشته باشید. برخی از شرکت ها برای تولید این لوله ها از عالی ترین مواد اولیه درجه یک استفاده می کنند و از این رو لوله تولید شده کیفیت بسیار بالا و مقاومت عالی دارند. بنابراین هزینه پرداخت شده بابت این لوله ها کاملا مناسب و مقرون به صرفه می باشد.
فاکتورهایی از جمله ضخامت، کیفیت، نوع مواد اولیه، میزان مقاومت، متراژ و … بر روی قیمت لوله پلی اتیلن۱۰۰pe تاثیر می گذارد. بهتر است در هنگام خرید ابتدا کیفیت لوله ها را مورد بررسی قرار دهید و سپس قیمت را برآورد کنید. شرکت پلی تیتان صنعت لوله های پلی اتیلن را به صورت عمده به فروش می رساند و از این رو شما پایین ترین قیمت را شاهد خواهید بود. لیست قیمت این لوله ها هر روز آپدیت می شود و شما می توانید تنها با یک تماس لیست قیمت انواع لوله های پلی اتیلن را دریافت کنید.

قیمت لوله پلی اتیلن۸۰pe   

لوله پلی اتیلن۸۰pe  دارای مواد دانسیته پایینی است و از این رو نسبت به لوله پلی اتیلن ۱۰۰ قیمت مناسب تری دارد. ضخامت و وزن این لوله ها متفاوت بوده و بر اساس آن قیمت گذاری لوله پلی اتیلن pe80 انجام می شود. برای این که قیمت دقیق این لوله ها را برآورد کنید ابتدا باید نیازهای خود را مورد بررسی قرار دهید و بر اساس آن لوله را انتخاب کرده و قیمت آن را محاسبه نمایید. قیمت لوله پلی اتیلن pe80 بر اساس نوسانات قیمت ارز تغییر می کند. به همین دلیل باید در هنگام خرید قیمت آن را استعلام کنید. برند لوله ها اهمیت بسیاری دارد به همین دلیل باید لوله های خود را از نمایندگی های مجاز خریداری نمایید. پلی تیتان صنعت یکی از نمایندگی های مجاز فروش انواع لوله پلی اتیلن است که لوله های خود را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند. شما تنها با یک تماس می توانید قیمت روز و دقیق لوله های پلی اتیلن ۸۰ را دریافت کنید.


 انواع پلی اتیلن

مزایای لوله پلی اتیلن۸۰pe   

لوله های پلی اتیلن ۸۰ دارای مزایای بسیاری است که به شرح زیر می باشد: این لوله ها کیفیت بسیار بالایی دارند و به صورت کاملا استاندارد تولید می شود. لوله های ۸۰ در لیست لوله های مقاوم قرار دارند و می توانند کیفیت خود را در برابر انواع شرایط جوی حفظ کنند. لوله پلی اتیلن۸۰pe  دارای چقرمگی بوده و به دلیل انعطاف پذیری بالا می تواند به راحتی در تمامی مکان ها نصب شود. قابلیت جوشکاری را نیز می توان از دیگر مزایای لوله های پلی اتیلن ۸۰ در نظر گرفت. لوله پلی اتیلن۸۰pe  به صورت کامل با محیط زیست سازگار هستند. قیمت این لوله ها بسیار مناسب  می باشد و از نظر اقتصادی کاملا به صرفه است. عدم نشت و ترکیدگی در لوله های ۸۰ باعث کاربردی شدن این لوله ها در سیستم آبرسانی شده است. این لوله ها به دو صورت کلافی و شاخه ای به فروش می رسد. لوله های ۸۰ می توانند در فشارهای نه چندان بالا از خود مقاومت نشان دهند.
مجموعه پلی تیتان صنعت با سـالها تجربه در زمینه تولید لوله پلی اتیلن و ارائه انواع لوله پلی اتیلن بر آن شـده اسـت تا وب سـایتی با محتویات کامل در زمینه تولید لوله پلی اتیلن و کاربردهای لوله پلی اتیلن به شما کاربران گرامی ارائه نماید. کاربران و مشتریان گرامی جهت خرید می توانند با مشـاورین و کارشناسان ما تماس حاصل نمایند تا اطلاعات بسـیار دقیق در خصـوص پلی اتیلن و تولید لوله پلی اتیلن کسب نمایند .

اهداف پلی تیتان صنعت :

افزایش رضایتمندی مشتریان
تولید محصولات با توجه به سازگاری با محیط زیست
افزایش کیفیت محصولات
تولید محصولات بر حسب نیاز مشتریان در اسرع وقت
بهره گیری از به روزترین تکنولوژی

تماس با ما
تلفن: ۶۶۲۵۹۵۴۰۲-۰۲۱
تلفن: ۰۹۱۹۶۵۶۵۶۰۵
تلفن: ۰۹۱۲۶۳۶۳۵۱۳



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27289
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید