امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

انواع پارتیشن شیشه ای یا اداری با شیشه سکوریت و شیشه رنگی برای خانه و دفتر کار


1401/07/27
کد خبر : 26470
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 18 نفر

زیرا برای این تقسیم بندی از دیوارهای پارتیشن شیشه ای و انواع دیگر دیوارهای پارتیشن بندی برای خانه و دفتر استفاده می شود. اما بهترین، جدیدترین و کاربردی ترین آن ها همان پارتیشن شیشه ای یا اداری است. نقش اصلی در این پارتیشن بندی را شیشه سکوریت بازی می کند. البته در موارد بسیار اندکی با توجه به خواست و سلیقه مشتری از شیشه رنگی نیز استفاده می شود. پارتیشن شیشه ای همچون یک دیوار داخلی نازک است که برای استفاده بهینه از فضای داخل ساختمان در اتاق ها یا محوطه ساخته شده است. این پارتیشن ها را به عنوان شیشه حمام و شیشه بالکن نیز می توان به کار برد. پارتیشن شیشه ای همچون دیوارهای بتنی می توانند یک عایق صدای خوب بین بخش های مختلف باشند. زیرا یکی از ویژگی های بسیار خوب و مهم شیشه سکوریت این است که به خوبی عایق صدا و حرارت است. دیوارهای پارتیشن شیشه ای، جدا کننده ی خوب دو اتاق مجاور همراه با مانعی قوی برای عبور صدا از یکی به دیگری می باشد. ضخامت این پارتیشن ها بر میزان فضای قابل استفاده کف موجود در ساختمان تأثیر بسیار زیادی می گذارد. زیرا ضخامت آن ها به اندازه ضخامت یک شیشه سکوریت است که آن هم واضح است نسبت به ضخامت دیوارهای بتنی بسیار ناچیز محسوب می شود. به طور کلی می توان گفت که پارتیشن شیشه ای چه از نوع قابل حمل و چه از نوع ثابت نسبت به سایر پارتیشن ها در طراحی مدرن تر و برای مشتریان مختلف در صنایع جذابیت بیشتری دارند. اگر می خواهید به طور منظم فضای تجاری یا مسکونی خود را دوباره پیکربندی کنید و طیف گسترده ای از مشتریان را به خود جلب کنید، حفظ ماهیت طراحی مدرن و مرسوم، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که این امر فقط با دیوارهای پارتیشن شیشه ای یا اداری امکان پذیر است.

درب های اتوماتیک شیشه ای دارای ظاهری زیبا و عاملی موثر در افزایش رونق تجارت

بسیار واضح است که برای یک ساختمان تجاری که متعلق به ماست، همه ی ما می خواهیم که درب های ورودی ساختمان تا حد ممکن جذاب و منحصر به فرد به نظر برسند. این زیبایی و جذابیت چه در کارمندان، چه در مشتریان فضای زیبایی برای کسب و کار مناسب را به وجود می آورد. شاید تاکنون توجه نکرده باشید اما جذاب به نظر رسیدن ساختمان تجاری شما از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا این امر مهم موجب بالابردن پتانسیل بهره وری، کارآیی و روحیه کلی افراد می شود. حال تمام این نکات را برای شما بیان کردیم که بدانید برای هر ورودی بهتر است از درب مناسب آن استفاده کنید تا کارآیی بهتری برای شما داشته باشد. به طور مثال برای درب پارکینگ از کرکره برقی استفاده کنید. برای درب مکان های تجاری نیز درب اتوماتیک شیشه ای بهترین نوع آن ها است. زیباترین نوع درب های اتوماتیک مدل درب اتوماتیک شیشه ای است که ظاهری زیبا و امروزی به محل کار شما می بخشد.
 
با داشتن طیف وسیعی از گزینه ها و مشخصات سفارشی برای این درب ها، می توانید به راحتی دربی مناسب برای نیازهای خود پیدا کنید. اما با این حال نوع کشویی این درب های اتوماتیک را به شما پیشنهاد می کنیم. زیرا کشویی بودن آن نیز خودش مزایای دیگری را به این درب ها می افزاید. به طوری کلی باید بگوییم در طی سال ها، مطالعات نشان داده است که کارکنان وقتی احساس می کنند در محل کار خود ارزش دارند، بهتر کار می کنند. علاوه بر این، خریداران تمایل دارند بیشتر در مکانی با کارمندان خوشحال و ناوبری آسان خرید کنند. این نشان می دهد که اگر می خواهید کسب و کار شما از این عنصر جذابیت برخوردار باشد، بر روی درب اتوماتیک شیشه ای سرمایه گذاری کنید تا مشتریان احساس استقبال بیشتری کنند. درب های اتوماتیک وقتی مشتری نزدیک است به راحتی باز می شوند و آن ها را تشویق می کنند تا وارد شوند و به این ترتیب غیرمستقیم تجارت بیشتری را برای شما فراهم می کنند.

آینه های دکوراتیو و تراش آینه برای زیبایی و آینه کاری منزل

امروزه یکی از پر کاربردترین استفاده از آینه ها در صنعت ساختمان سازی، آینه کاری منزل است. این کار با استفاده از آینه های دکوراتیو انجام می گیرد. برای این کار نیز باید از تراش آینه استفاده کرد. برای اطلاعات بیشتر شما عزیزان باید بگوییم که نام دیگر تراش آینه پخ شیشه نیز می باشد. به عبارت ساده تر می توان گفت که تراش آینه به ابزاری گفته می شود که بر روی لبه ی خارجی آینه تغییراتی را ایجاد می کند که این تغییرات موجب می شود که ضخامت لبه ی آینه نسبت به قسمت های وسطی کمتر شود.
 
 از طرف دیگر لبه های آینه دیگر هیچگونه برندگی نخواهند داشت و بسیار صاف و صیقلی می شوند. با این تراش آینه، می توان از آن برای ساخت مدل های متنوعی از آینه های دکوراتیو با ایمنی بالا استفاده کرد. تراش آینه و یا آینه های دکوراتیو علاوه بر منازل و ادارت می توانند در سالن های ورزشی، سرویس خواب، حتی رختکن ها و ..... مورد استفاده قرار بگیرند. علاوه بر این آینه ها افرادی که علاقمند به رنگ ها هستند، می توانند از شیشه رنگی برای دیزاین منزل و محیط کار استفاده کنند. به هر حال به کار بردن هر گونه آینه و شیشه از آینه های دکوراتیو گرفته تا شیشه رنگی، شیشه سکوریت و شیشه حمام و حتی شیشه بالکن نیز می تواند باعث به وجود آمدن تغییرات اساسی در روند زیباسازی و ایجاد تغییر و تحول در منزل و حتی محیط کار بشود. حتی یک کرکره برقی نیز می توند درب پارکینگ و یا مغازه ها را جلوه جدیدتری ببخشد. همین تغییرات است که موجب می شود زندگی آدمی دچار روزمرگی نشود.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26470
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید