امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

انواع محصولات ضد سرقت حفاظتی


1401/07/27
کد خبر : 26344
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 18 نفر

یکی از انواع درب اتوماتیک، کرکره برقی می باشد. امروزه استفاده از کرکره برقی بسیار رایج است و در بسیاری از مکان ها مانند سر در مغازه ها، درب پارکینگ، مراکز تجاری و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. امکان چاپ تبلیغات بر روی کرکره برقی وجود دارد، در نتیجه زمانی که مغازه شما بسته باشد وسیله تبلیغاتی بسیار مناسبی خواهد بود. کرکره برقی لوکس به شکلی است که حتی اگر قفل آن باز شود و با دیلم زیر کرکره برقی را بخواهند باز کنند این کرکره ضد سرقت اصلا به سمت بالا حرکت نمی کند و نمی توانند انرا باز کنند. وقتی این کرکره های برقی را با زور بخواهند باز کنند تیغه های آن به صورتی هفتی - هشتی در ریل باز می شود و در ریل قفل می شوند و حتی کرکره برقی بدون قفل ، باز هم به سمت بالا حرکت نمی کند.


محصولات ضد سرقت حفاظتی

مزیت وجود درب کرکره ای برقی

*امنیت بالای درب برقی نسبت به درب های قدیمی و اینکه از مقاومت بالایی برخوردارند.
*تنوع بالای رنگ ها و طرح ها که شما میتوانید با استفاده از آنها ساختمانتان را خاص کنید.
*قابلیت شستشو با هر مواد شوینده ای را دارد و هیچ آسیبی نمیبیند.
*بدون نیاز به دست می توان با یک ریموت درب را باز و بسته کرد.
*در زمانی که برق ها قطع می شود شما به راحتی میتوانید به صورت دستی درب را باز و بسته کنید.
*در تمام شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت بالایی دارد و هیچ صدمه ای به درب کرکره ای وارد نمی شود.
*به راحتی میتوانید از درب کرکره ای استفاده کنید و هیچ نیازی به قفل کردن ندارد.
برای خرید کرکره برقی باید به چه مواردی توجه کرد؟
*به این موضوع توجه داشته باشید که کرکره برقی را برای چه مکانی میخواهید استفاده کنید از این رو میتوانید انتخاب درستی داشته باشید به عنوان مثال کرکره برقی را برای امنیت میخواهید استفاده کنید یا برای راحتی خودتان.
*این را در نظر بگیرید که تیغه های مورد استفاده در کرکره برقی ضد سرقت و ضد برش چقدر برای شما مهم است و با توجه به این موضوع و بررسی تیغه ها انتخاب درست را انجام دهید.

نحوه باز و بسته شدن کرکره پارکینگ

باز و بسته شدن کرکره پارکینگ به این صورت است که وقتی روی کلید باز یا بسته شدن روی ریموت را میفشارید کرکره به سمت بالا رول می شود و شما می توانید وسیله ی نقلیه تان را بیرون یا داخل ببرید و تا زمانی که ماشین عبور نکند کرکره بسته نخواهد شد.
کرکره برقی به راحتی با فشردن یک کلید به راحتی باز و بسته می شود و لازم نیست دیگر برای باز کردن درب پارکینگ از خودروی خود پیاده شوید و برای باز کردن درب اقدام کنید همین امر باعث می شود خطر سرقت خودرویتان به شدت کاهش یابد.

جک پارکینگ چیست

جک درب پارکینگ که با نام های جک ورودی ، جک برقی درب ، جک ریموتی و درب ریموت کنترلی شناخته میشود نزدیک به 20 سال است که جای خود را در بازار ایران پیدا کرده است. امروزه جک درب پارکینگ برای باز و بسته کردن درب های اتوماتیک به کار برده میشود و افراد دیگر مجبور نیستند برای باز و بسته کردن درب پارکینگ از ماشین خود فاصله بگیرند. انواع متعددی از جک پارکینگ در ایران موجود است و بهترین مارک جک درب پارکینگ موجود در بازار ایران ساخت کشور ایتالیا میباشد. خوشبختانه امروزه با پیشرفت صنعت ایران تولید جک های پارکینگ ایرانی نیز کیفیت بالایی دارند و قابل رقابت با نمونه های خارجی هستند. نحوه کار جک درب پارکینگ به این صورت است که بازو های جکدر یک طرف درب های تک لنگه و در دو طرف درب های دو لنگه قرار میگیرد و با فشار دادن دکمه ریموت بازو ها به طرفین حرکت کرده و به باز شدن درب کمک میکنند. از مزیت های استفادهاز جک در درب های اتوماتیک افزایش رفاه و آسایش افراد میباشد. زمانی که شرایط جوی مناسب نیست دیگر نیازی نیست که از ماشین تان پیاده شوید و درب را باز کنید و خیلی راحت تنها با یک دکمه درب را باز میکنید.



 محصولات ضد سرقت حفاظتی



جک پارکینگی ، درب جک برقی (درب ریموتی) سال‌های زیادی است که تولید می‌شود اما در سال‌های اخیر بازار بهتری پیدا کرده است. تمامی افراد تمایل دارند درب‌های مکان‌های مختلف اعم از منازل، مجتمع‌های مسکونی و یا اداری و غیره را اتوماتیک کنند. درب ریموت کنترلی بهترین پزینه است. یکی از بهترین نمونه‌های خارجی این وسیله، ساخت ایتالیا است. علاوه بر این نمونه‌های خارجی، نمونه‌های داخلی جک پارکینگی نیز وجود دارد که ساخت ایران بوده و از کیفیت و کارایی بسیار بالایی برخوردار هستند.این جک ها قابلیت نصب در درب های تک لنگه و دو لنگه با ابعاد، وزن و ترددهای مختلف دارند. بدین صورت که بازوهای آن ها در یک طرف درب های تک لنگه و دو طرف درب های دو لنگه به عملیات باز شدن راحت درب ها به شما کمک می کند. در نتیجه در این گونه درب ها با فشار دادن دگمه ای به راحتی می توانید درب را به آسانی باز و بسته کنید و دیگر نیازی نیست که برای هر بار باز و بسته کردن درب از ماشین خود پیاده شوید. جک بازویی معمولاً روی درب پارکینگ ها و درب حیات و یا درب ویلا نصب می شوند.

دزدگیر اماکن

یکی از انواع محصولات حفاظتی بکار رفته در ساختمان‌ها دزدگیراماکن است. دزدگیر منزل و اماکن یا سیستم اعلان سرقت دستگاهی است که به محض گذر افراد از یک حریم خصوصی که با خط تحریک باز و خط تحریک بسته تعیین می‌شود، با صدا اعلام سرقت می‌کند. برای امنیت منزل و محل کار و پیشگیری از وقوع سرقت بهترین‌ گزینه‌ می‌تواند دزدگیر اماکن باشد. عملکرد دزدگیر اماکن بدین صورت است که با استفاده از سنسور‌های مادون قرمز یا هر گونه سنسور دیگر خود شرایط خطر را تشخیص داده و آژیر خطر را به صدا در می‌آورد. بهترین مکان‌ها جهت نصب حسگرهای دزدگیر را می‌توانید مکان‌های پر رفت و آمد مانند ورودی ساختمان، راه‌پل‌ها، راهرو‌ها و بالکن انتخاب کنید.



 محصولات ضد سرقت حفاظتی



امروزه با توجه به حساسیت های امنیتی اماکن نیاز به یک سیستم حفاظتی برای منزل و یا محل کار و یا انبار ها یکی از اصلی ترین نیاز های امنتی به حساب می آید از این رو در این مقاله به شرح کامل ویژگی های یکی دزد گیر خوب برای محل های مورد نظر شما می پردازیم، همچنین یکی از اصلی ترین سوالات پیش آمده در ذهن خریداران این است که چطور بهترین دزدگیر را بخریم ،و اینکه بهترین دزدگیر اماکن مورد نظر ما چه ویژگی هایی باید داشته باشد،با خواندن این مقاله پاسخ بسیاری از سوالات خود را خواهید یافت. دزدگیر اماکن به دزدگیر هایی اطلاق میشود که در فضاهای ساختمانی نصب میشوند و سنسور های مرتبط به صورتی سیمکشی یا بیسیم با دستگاه مرکزی در ارتباط خواهند بود. در دزدگیراماکن چند نکته مهم وجود دارد که میواند بهترین دزدگیر اماکن را برای شما به ارمغان بیاورد،قبل از خرید یک دزدگیر برای منزل و یا محل کار خود حتما این مقاله را به طور کامل مطالعه نمایید. دزدگیر ها از نظر عملکرد و نحوه اتصال سنسور ها و همچنین نحوه تماس با صاحبان محل های مورد حفاظت به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند. از جمله برند های معتبر در دزدگیر اماکن برند های پارادکس ،فایروال و پایرونیکس میباشند که از نظر عملکرد بسیار پایدار و بدون خطا می باشند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26344
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید