امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

انواع سنگ های باکیفیت را برای حرفه خود از وین ابزار بخواهید


1401/07/27
کد خبر : 27545
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 20 نفر

سایت وین ابزار تمامی ابزار هایی که شما ممکن است در تراشکاری و یا دیگر بخش های صنعتی نیاز داشته باشید را با کیفیتی اعجاب اور و قیمتی مقرون به صرفه عرضه می کند. همین حالا با مراجعه به سایت سفارش خود را ثبت کنید و کیفیت ان را با دستان خودتان لمس نمایید و جز مشتریان دائمی ما شوید.  

سنگ تخت دو طرفه سی بی ان 9A3 چیست؟

سنگ تخت دو طرفه سی بی ان محصول جدیدی است که شرکت سی بی ان تولید کرده است. سنگ هایی که به شکل تخت می باشند و سطحی صاف و یکدست دارند. این سنگ ها دو طرفه هستند و هر دو طرف آن ها قابل استفاده می باشد. این ویژگی که نشان از طراحی هوشمندانه ان است یک امتیاز مثبت می باشد که به شما این امکان را می دهد به جای یک سنگ از دو سنگ بهم چسبیده بهره مند شوید که هر دو سمت ان قابل استفاده می باشد. این سنگ ها دارای سایز بندی مختلف می باشند. شما با توجه به نیازهای خود می توانید سایز و ضخامت سنگ ها را تعیین کرده و سفارش دهید. ظاهری شبیه به دایره تو خالی دارد که دلیل وجود ان این است که این قسمت تو خالی به دهانه سایر دستگاه ها متصل می شود و موجب می شود تا بتوانید از طریق دستگاه ها از ان استفاده کنید.  


 سنگ تخت دو طرفه

ویژگی های سنگ تخت دو طرفه سی بی ان 9A3

این سنگ تخت دو طرفه از بهترین و با کیفیت ترین مواد موجود در بازار ساخته شده است که بسیار پر فروش می باشد. به طوری که دوام و طول عمر بسیار بالایی دارد. برای نگهداری از آن نیاز به فضای زیادی ندارید و به راحتی می توانید از آن نگهداری کنید چرا که در ابعاد کوچک و مناسب ساخته شده است و از طرفی ویژگی هایی همچون ضد زنگ بودن و ... دارد که نگرانی شما را از بابت سالم ماندن ان برطرف می سازد و همچنین به راحتی حمل و جابجا می شود. هر دستگاهی که داشته باشید می توانید از این سنگ استفاده کنید زیرا به روی تمامی دستگاه ها وصل می شود و به راحتی جدا می شود. ضد زنگ است و دما، مایعات، نور آفتاب و ... هیچ تاثیری بر آن  ندارند. درجه سختی بسیار زیادی دارد. هرگز دچار سایش و خوردگی نمی شود. این محصول توسط کشور ترکیه تولید و روانه بازار شده است. شرکت تولید کننده با بهره گیری از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت سعی کرده است محصولی با دوام و ماندگار بسازد که در این امر نیز بسیار موفق بوده است.

کاربرد سنگ تخت دو طرفه سی بی ان 9A3

این سنگ برای برش زدن و تراشکاری قطعه های سخت فولادی، قطعه هایی از جنس تنگستن، چدن، مس، روی و ... به کار برده می شود. با استفاده از این سنگ تخت می توانید زاویه ها و شکل های مورد نیازتان را تراش دهید و همینطور سطحی صاف داشته باشید. هر تغییری که بخواهید می توانید توسط ان روی قطعه ایجاد کنید.

سنگ گلدانی دیاموند 12A2 چیست؟

کمپانی دیابر صفحه سنگ هایی را با اندازه و ابعاد گوناگون تولید کرده و نام آنرا سنگ گلدانی گذاشته است،که برای تراش و برش زدن قطعات کاربرد دارد. این کمپانی سعی داشته تمامی اصول و استاندارد هارا رعایت کند. این وسیله همانند یک گلدان با لبه های کوتاه است و ظاهری همانند نامش دارد. برای برش دادن شیشه، الماس، تنگستن فولادی و ...کاربرد دارد. این وسیله بیشتر برای تراش کاری هایی که نیاز به ظرافت فراوان دارند مانند: جواهر سازی، طلا سازی و ... استفاده می شود.


 سنگ تخت دو طرفه

ویژگی های سنگ گلدانی دیاموند 12A2

از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به قابل حمل بودن آن اشاره نمود. به راحتی روی تمامی دستگاه ها نصب میشود. اندازه و قطر های گوناگونی دارد که به راحتی در بیشتر امور قابل استفاده است.  سطوح مختلفی مثل سطوح صاف، بر آمده، پولیش شده و...که با توجه به نیازتان قادر به انتخاب انواع آن هستید، تراش می دهد و صیقل کاری می کند. در اموری چون تراشکاری، شیشه بری، قالب سازی، قطعه سازی و...کاربرد دارد. این محصول توسط کشور ترکیه ساخته شده است. برای ساخت آن از مواد با کیفیت استفاده شده است که باعث دوام و کیفیت بالای آن شده است. از دیگر ویژگی های مهم این محصول ضد آب بودن آن است به طوری که آب، روغن و رنگ نفوذی بر آن ندارند.

پین گیج اینسایز

یکی از ابزار های کوچک است، که به شکل دستی قابل استفاده می باشد. برای اندازه گیری قطر سوراخ خیلی کوچک استفاده می شود. این وسیله از لوله میله های فولادی درون یک باکس تشکیل شده اند. همه این ها به صورت ضد انبساط طراحی و قابل استفاده می باشند. این وسیله دقت بسیار بالایی در حد 0.001  میلی متر دارد. سطح آن به وسیله سنگ زنی کاملا صاف شده است. طراحی ان به شکلی است که قطر میله ها نیز بخش اندازه گیری آن محسوب می شود.


 سنگ تخت دو طرفه

کاربرد پین گیج اینسایز

به راحتی می توانید قطر سوراخ های مختلف را توسط این پین گیج اندازه گیری کرده و فاصله سوراخ ها را به راحتی کنترل کنید. همچنین برای دقت در درستی اندازه پیچ کمک شایانی به شما میکند و برای اندازه گیری زاویه های مختلف مناسب است.

ویژگی پین گیج اینسایز

شکل ظاهری این وسیله به صورت یک جعبه درب دار است که دارای قلاب های قفلی است. همچنین دارای میله های 50تایی می باشد که از جنس فولاد هستند و در برابر عوامل محیطی مثل دما و نور آفتاب واکنش کمی دارند. مقاومت بسیار بالای دارند. به دلیل سبک بودن به راحتی قابل حمل است و فضای زیادی را اشغال نمی کند. تولید کننده این محصول تمامی تلاش خود را برای رعایت تمامی استانداردها به کار برده اند.
سخن آخر
فروشگاه وین ابزار با سابقه درخشان خود محصولات با کیفیت و دوام بالا را به صورت آنلاین و اینترنتی از طریق سایت در اختیار مشتریان قرار می دهد. می توانید هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری محصولات مورد نیازتان را خریداری نمایید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27545
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید