امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

انواع درب محافظ ضد سرقت آکاردئونی ، حفاظ دیواری


1401/07/27
کد خبر : 26343
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 19 نفر

حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای ، حفاظ سرنیزه ای ، حفاظ لیلیوم و هر گونه حفاظ آهنی می باشد . هدف رعدجوش آرامش خاطر و امنیت شما عزیزان می باشد . حفاظ های گروه صنعتی رعدجوش نسل جدید حفاظهای دیواری می باشد که بر خلاف حفاظهای سنتی که خود بهترین دستگیره برای بالا رفتن و جای پا برای ایستادن روی دیوار را برای سارق فراهم می کند ، دارای ایمنی منحصر به فرد می باشد به طوری که مورد تایید پلیس پیشگیری ناجا نیز قرار گرفته و عبور از آن پس از نصب بر روی دیوار تقریبا غیر ممکن است . زاویه شاخک های این حفاظ طوری طراحی شده اند که به هیچ وجه جایی برای قرار دادن دست و پا برای بالا رفتن از دیوار را نمیدهد .
حفاظ شاخ گوزنی جزو حفاظ ‌های نسل جدید به شمار می‌رود و دقیقاً به این شکل، قدمت چندانی ندارد. طراحی این حفاظ به گونه ای می باشد که الهام گرفته از شاخ گوزن می باشد و بیشتر برای منازل و ساختمان‌هایی که دارای فضاهای باز مانند حیاط ، بالکن یا حیاط خلوت ویلایی می‌باشند به کار می‌رود. حفاظ شاخ گوزنی یکی از انواع حفاظ روی دیوار نسل جدید محسوب میشود. که به علت مدل و نوع ساختار در بازار خواهان های زیادی دارد طرح و مدل  این نرده با الگو گرفتن از شاخ های گوزن به وجود آمد. نرده شاخ گوزنی علاوه بر ایجاد امنیت از زیبایی و ظرافت نیز برخوردار است . این نرده جزء اولین مدلهای نرده روی دیوار نسل جدید محسوب می شود. این نوع حفاظ روی دیوار در ابعاد و تراکم های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود . متریال مصرفی برای ساخت  نرده شاخ گوزنی میلگرد بدون آج می باشد .


درب محافظ ضد سرقت آکاردئونی
حفاظ شاخ گوزنی، بسیار مقاوم است که وجود آنها سبب میشود ایمنی کاملی برای ساختمان ها فراهم شود. تولید و نصب اینگونه حفاظ ها آسان است و ناگفته نماند هزینه ی نصب و اجرای آن نیز سخت نمیباشد به همین دلیل با داشتن ویژگی های منحصر به فرد دیگر همواره مورد انتخاب خریدار قرار می گیرد . با ما همراه باشید تا در این مدت اطلاعات کافی را کسب کنید شاید با شناخت بیشتر شما نیز از آنها به عنوام محافظ مقاوم در منزل یا ویلای خود استفاده کنید. حفاظ شاخ گوزنی جزء حفاظ های بسیار ایمن محسوب میشود. حفاظ شاخ گوزنی دوام و ماندگاری بالایی دارد و با امنیت بالایی که دارد میتواند از جان و مال خانوده دفاع کند و از آن محافظت نماید. ممکن است شما تصمیم گرفته باشید حفاظ شاخ گوزنی برای محل زندگی یا ویلای خود نصب نمایید و از فروشنده های مختلف قیمت گرفته باشید و یا وب سایت های حفاظ شاخ گوزنی فروشنده های متفاوت دیدن کرده باشید و شما به علت شرایط اقتصادی به دنبال ارزان ترین حفاظ شاخ گوزنی باشید ولی این ارزان بودن ممکن است دلایل زیادی داشته باشد. مثلا از ابزار خوب و مقاوم در محصول استفاده نکند ، محصولات از ضخامت مناسبی برخوردار نباشند ، نوع جوش بی کیفیت باشد ، دانش و تجربه لازم برای تولید و نصب حفاظ شاخ گوزنی نداشته باشد. امنیت یک امر بسیار مهم می باشد و حفاظ یک شی ماندگار و بادوام است و کالایی نیست که شما هر روزه آن را بتوانید خریداری کنید. این امر خطیر و مهم را به یک فرد خبره که دانش لازم را هم دارد بسپارید.
درب محافظ ضد سرقت آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی نوعی حفاظ است که به شکل ساز آکاردئون ساخته می شود و از چندین لایه فلز روی هم تشکیل شده است. این حفاظ ها حالت ریلی و افقی دارند و به همین دلیل به راحتی باز و بسته می شوند. حفاظ آکاردئونی از کنار هم قرار دادن چندین لایه آهن باکیفیت ساخته می شود. پس از ساخت، این لایه ها به شکل و مدل دلخواه مشتری در می آیند و پشت درب ورودی خانه یا ویلا نصب می شوند. حفاظ آکاردئونی وزن سنگینی ندارد و به همین دلیل است که نصب و حمل آن به آسانی انجام می شود. بعد از ساخت درب آکاردئونی، روی آن با رنگهای کوره ای مخصوص رنگ زده می شود به همین دلیل در برابر خوردگی، ضربه، نم، زنگ زدگی و… مقاومت بالایی دارد. به دلیل استحکام زیاد و مقاومت بالای حفاظ آکاردئونی، این مدل حفاظ های امنیتی طول عمر بالایی دارند و تا سالها می توانند به صورت کاملا سالم استفاده شوند.
امروزه بهره گیری از حفاظ درب آکاردئونی جهت جلوگیری از سرقت بسیار رایج می باشد. ساختمان هایی که از حفاظ درب آکاردئونی ، حفاظ نرده ای و حفاظ درب آپارتمان استفاده می نمایند با دزدی و سرقت روبرو نخواهند شد. حفظ کردن اموال در نبود ساکنین با کمک سازه های امنیتی، کاملا عاقلانه می باشد. حفاظ آکاردئونی در یکی از محبوب ترین سازه های امنیتی بر روی درب ورودی می باشد. این حفاظ بدون اینکه لطمه ای به نمای بیرونی یا دکوراسیون فضای داخل وارد نماید، امنیت قابل قبولی را ایجاد خواهد کرد. نمونه هایی از حفاظ آکاردئونی در را در ورودی اماکن تجاری و اداری نیز می توان مشاهده نمود. پارکینگ ساختمان های مسکونی، حفاظ پنجره دوجداره و حفاظ کشویی آکاردئونی در احتمال سرقت را تا حد زیادی کاهش خواهند داد.



 درب محافظ ضد سرقت آکاردئونی


شفاف سازی در هزینه پروژه درب آکاردئونی منجر به تصمیم گیری صحیح خواهد شد. ساخت در اکاردئونی هزینه بر است و می بایست از قبل بودجه لازم برای این امر برآورد شود. محاسبه قیمت درب آکاردئونی برای همه سفارش ها یکسان و بر پایه یک فرمول ساده صورت می گیرد. قیمت درب اکاردونی آپارتمان و انواع درب های آکاردئونی کارگاهی و درب پارکینگ همگی بر پایه همین فرمول محاسبه می شود. محاسبه قیمت درب آکاردئونی با این فرمول بسیار ساده است. خدمات اضافی هزینه حمل و غیره به این مقدار افزوده خواهد شد. این فرمول در برگیرنده قیمت ساخت درب و نرده آکاردئونی است. ارتفاع درب از روی قاب را در عرض درب ضرب کرده و عدد حاصل را در قیمت هر متر مربع دوباره ضرب کنید. به این ترتیب :

فرمول محاسبه قیمت درب آکاردئونی : ارتفاع درب *عرض درب* قیمت هر مترمربع


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26343
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید