امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

انواع خودکار تبلیغاتی برای کمپین هدایای تبلیغاتی


1401/07/27
کد خبر : 28364
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 13 نفر

هدایای تبلیغاتی محصولات کم هزینه و با تاثیرگذاری بالایی هستند که با لوگو و برند شرکت شما چاپ می شوند. هدایای تبلیغاتی می‌تواند شامل هر چیزی باشد، از کلاه و لیوان تبلیغاتی گرفته تا خودکار و چتر مارک‌دار. هنگامی که شما بین مخاطبان هدف خود و به منظور دستیابی به یک هدف بازاریابی خاص، تعدادی هدیه تبلیغاتی توزیع کنید، یک کمپین تبلیغاتی شکل می‌گیرد. هدف کمپین شما می‌تواند افزایش آگاهی از برند، افزایش فروش یا کسب وفاداری مشتریان قدیمی باشد.
برای اینکه کمپین تبلیغاتی با موفقیت انجام گیرد، لازم است هدایای تبلیغاتی انتخاب کنید که کاربردی و با کیفیت باشند. هدایایی که در طول روز بارها استفاده می‌شود، می‌تواند تاثیر پذیری بیشتری نسبت به سایر انواع وسایل داشته باشند. از جمله هدایای تبلیغاتی محبوب می‌توان به ماگ تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی، تی شرت تبلیغاتی، کیف تبلیغاتی، فلش تبلیغاتی و ... اشاره کرد که هر کدام از آن‌ها برای جامعه هدف خاصی مناسب هستند. خودکار تبلیغاتی جز هدایایی است که نیازی نیست هزینه زیادی صرف خرید آن شود، اما بازدهی بسیار خوبی به همراه خواهد داشت.


 انواع خودکار تبلیغاتی

انواع خودکار تبلیغاتی

خودکارهای تبلیغاتی دارای تنوع زیادی بوده و در قیمت‌های مختلفی پیدا می‌شود. پس از مشخص کردن بودجه و جامعه هدف خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و به افراد هدیه دهید.
•    خودکار پلاستیکی تبلیغاتی : ارزان‌ترین هدیه تبلیغاتی موجود در بازار را می‌توان خودکارهای پلاستیکی دانست. این خودکارها با تنوع رنگی مختلفی تولید شده و می‌توانید در گوشه‌ای از آن نام برند و لوگوی شرکت خود را چاپ نمایید. معمولا خودکار پلاستیکی را در کنار یک هدیه دیگر مانند سر رسید تبلیغاتی یا دفترچه یادداشت تبلیغاتی هدیه می‌دهند. طول عمر و کیفیت بدنه آن نسبت به خودکارهای فلزی کمتر است اما با صرف هزینه می‌توان خودکاری با بدنه مستحکم تهیه کرد.
•    خودکار فلزی تبلیغاتی : محبوب‌ترین نوع خودکارهای تبلیغاتی، خودکاهای فلزی هستند که به دلیل کیفیت قابل قبول و طول عمر بالا مورد توجه برندهای مختلفی قرار گرفته‌اند. خودکارهای فلزی با وجود جنس بدنه مستحکم می‌توانند برای مدت زمان زیادی همراه مشتریان شما باقی بمانند که همین موضوع ثابت می‌کند هدیه‌ای عالی برای کمپین تبلیغاتی هستند. یکی از دلایلی که سبب موفقیت آمیز شدن کمپین‌های تبلیغاتی می‌گردد، طول عمر بالای هدیه است؛ هر چه هدیه تبلیغاتی طول عمر بیشتری داشته باشد، برای مدت زمان بیشتری به تبلیغات برند شما پرداخته و همین موضوع یک مزیت بزرگ به شمار می‌رود. بر روی خودکار فضای کافی برای چاپ نام شرکت، لوگو و شعار قرار دارد که با کمی خلاقیت می‌توانید خودکاری زیبا به مشتریان شما تقدیم کنید. رنگ خودکار فلزی هم به سلیقه شخصی شما بستگی خواهد داشت زیرا تنوع رنگی این مدل، مانند خودکارهای پلاستیکی بالاست.
•    خودنویس های نفیس تبلیغاتی : در کنار انواع خودکارهای پلاستیکی و فلزی نوع دیگری هم وجود دارد که برای خرید آن‌ها نیاز به صرف هزینه بیشتری دارید. این خودنویس‌های نفیس با جعبه‌های زیبایی خدمت شما ارسال خواهد شد و انتخابی عالی برای تشکر کردن از کارمندان یا مشتریان قدیمی است. گاهی اوقات هدف یک کمپین تبلیغاتی جذب مشتریان جدید نیست، بلکه هدف آن تشکر از مشتریان قدیمی است که در این شرایط هدیه دادن یک خودنویس می‌تواند بهترین انتخاب باشد. خودنویس‌ها تحت نظر برندهای مختلفی تولید شده که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند، به طور مثال خودنویس‌های فوراور، تا همیشه توانایی نوشتن خواهند داشت و نیازی نیست جوهر آن‌ها شارژ شود؛ همین ویژگی در کنار شکل ظاهری منحصربفرد سبب جذابیت آن شده است.


 انواع خودکار تبلیغاتی


اگر بودجه کافی در اختیار دارید، می‌توانید در کنار انواع خودکارهای تبلیغاتی هدایای دیگری نیز به مشتریان خود تقدیم کنید. زمانی که در یک نمایشگاه بزرگ شرکت می‌کنید، می‌توانید یک خودکار به همراه برگه معرفی خدمات، دفترچه یادداشت تبلیغاتی و ... را داخل یک پک قرار داده و آن را تقدیم مشتریان کنید؛ این کار باعث می شود توجه مشتریان زیادی را جلب کنید.

کمپین‌های تبلیغاتی خلاقانه یک راه عالی برای اطمینان از به خاطر سپردن نام تجاری شما توسط مشریان جدید هستند. در مدیرگیفت طیف گسترده‌ای از کالاهای تبلیغاتی ارائه شده است. هدایای تبلیغاتی ارائه شده توسط مجموعه مدیر گیفت شامل طبف وسیعی از محصولات می‌شود، از خودکارها و لیوان‌های تبلیغاتی گرفته تا تی‌شرت‌های سفارشی و لباس کار شرکتی. این هدایا تضمین می‌کنند همه چیزی که برای ماندگار کردن نام برند نیاز دارید، در اختیار شما قرار خواهد گرفت و نیازی نیست هزینه‌های کمرشکنی برای خرید آن‌ها صرف کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28364
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید