امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

انواع جاروبرقی صنعتی | بهتری برند اسکرابر 2021


1401/07/27
کد خبر : 26919
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 21 نفر

پیش از هر چیز اولین سوالی که مطرح می شود، این است که واترجت صنعتی چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم واترجت صنعتی نوعی دستگاه کارواش است که با به کارگیری دو قابلیت فشار و تخلیه سریع، امکان شستشوی انواع لوازم و محیط های کثیف و آلوده را برای کاربر فراهم می آورد. بنابراین این کارواش صنعتی می تواند هم در محیط های خانگی برای نظافت منزل، شستشوی خانگی اتومبیل ها استفاده شود و هم می توان از آن در محیط های صنعتی مثل کارخانه ها، معادن و ... برای نظافت انواع آلودگی ها به کار برد.
واترجت یا واترجت از جمله دستگاه های صنعتی است که در بخش نظافت کاربرد دارد. بنابراین اگر از کاربرد این دستگاه و عملکرد آن می پرسید، باید بگوییم که این کارواش صنعتی از بخش های مختلفی اعم از الکتروموتور، پمپ، تابلو برق، شاسی، تجهیزات جانبی مثل نازل و ... تشکیل شده است و هر بخش عملکرد خاصی را در کارکرد این دستگاه برعهده دارد؛ اما به طور کل سیستم این دستگاه به گونه ای طراحی شده که می تواند آب را تحت فشار بالا و به سرعت تخلیه کرده و در نهایت از این قابلیت به منظور پاک کردن انواع آلودگی ها در کمترین زمان ممکن استفاده گردد.


 جاروبرقی صنعتی
رسم توضيحي 1  واترجت صنعتی

اسکرابر چیست؟

اسکرابر یا زمین شوی صنعتی یکی از دستگاه های نظافت صنعتی است که قادر به شستن و تمیز کردن سطوح مختلف کف می باشد. این دستگاه با امکان پاشش آب و مواد شوینده روی سطوح با یکبار عبود از هر قسمت آن را تمیز کرده، تمام آلودگی ها را از بین برده و با تیغه خشک کن آب اظافی روی سطح مکش می کند که باعث خشک شدن سریع می شود.

مزایای زمین شوی صنعتی

مزایای اسکرابر موارد زیادی است که شامل صرفه جویی در هزینه نظافت، کاهش زمان نظافت، افزایش کیفیت شستشو، افزایش سطح بهداشت و افزایش ایمنی افراد است.


جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی چیست؟

جاروبرقی صنعتی یا مکنده صنعتی دستگاهی است دارای یک مخزن، که درون آن توسط یک پمپ خلأ نسبی ایجاد می شود و این خلأ یا فشار منفی مواد را به داخل مخزن جاروبرقی می کشاند. جاروبرقی صنعتی یک وسیله مناسب و کارآمد با کاربردهای متفاوت می باشد که به منظور نظافت، جمع آوری انواع آلودگی های سخت و توده ای، غبار گیری، و حتی انتقال مواد مورد استفاده قرار می گیرد. تمامی دستگاه های جارو برقی در رده های خانگی، تجاری، نیمه صنعتی، صنعتی و صنعتی سنگین کار، دارای دو مؤلفه اصلی تحت عنوان قدرت مکش و سرعت مکش هستند و هر چه میزان قدرت مکش یک جاروبرقی بیشتر باشد توانایی آن در مکش مواد سنگین با چگالی بالا بیشتر می شود. همچنین افزایش شاخصه سرعت مکش توانایی مکنده صنعتی را در جمع آوری ذرات سبک و غبار گیری بیشتر می کند و سرعت عملیات نظافت نیز افزایش می یابد. قدرت و سرعت مکش در هر کدام از رده های جارو برقی تفاوت می کند و متناسب با نوع کاربرد دستگاه موتور و پمپ مناسب بر روی جارو نصب می شود.


جاروبرقی صنعتی


جارو برقی های قدرتمند کارچر برای استفاده در صنایع در ایران است گه انواع متفاوت دستگاه های نظافتی مثل انواع جاروبرقی صنعتی و مکنده صنعتی این شرکت در ایران توسط شرکت کارن تجارت بهین عرضه و خدمات دهی می شود.




لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26919
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید