امروز جمعه 16 شهریور 1403

Friday 06 September 2024

انواع ایده جذاب برای چاپ نایلون بسته بندی


1401/07/27
کد خبر : 28755
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 11 نفر

در ادامه به چند مورد از ایده ها میپردازیم. برای چاپ نایلون لینک قبل را کلیک کنید.

• اجازه بدید رنگ های واقعی طرح تون بدرخشند

بیشتر طرح های چاپ از یک رنگ استفاده میشن، اما گزینه های زیادی برای شما وجود داره. یک نگاهی به جدول رنگ ها داشته باشید. استفاده از رنگ های مکمل در کنار طراحی خوب میتونه بسیار جذاب باشه و واقعاً خیلی گرون‌ در نمیاد.

• برای الهام گرفتن به طبیعت نگاه کنید

طبیعت چند نمونه شگفت انگیز از چاپ بسته بندی نوآورانه داره. موز، کیسه کانگورو، مخروط کاج رو در نظر بگیرید، اینها همه نمونه هایی از طبیعت هستن که میشه برای چاپ بسته بندی استفاده کرد. چاپ تصاویر طبیعت معمولا ظریف و زیبا و همچنین کارآمد هستن. از ین رو دفعه بعد که برای قدم زدن در پارک میرید، نگاهی به اطراف خود بیندازید و از طبیعت ایده بگیرید.

• حاشیه سازی کنید

با کمک حاشیه ها به راحتی یک طرح رو قاب کنید. حاشیه باعث میشه که طرح از سایر جنبه های صفحه متمایز بشه. هنگام طراحی تبلیغات چاپی، سعی کنید تمام عناصر تبلیغ رو با چیدمان های مختلف امتحان کنید.

• طرح اصلی رو بزرگنمایی کنید

طرح بزرگ به دلیل منحنی ها و وضوح تصاویر توجه بیشتری رو به خود جلب میکنن. طراحان میتونن از این ایده برای خوانایی حروف تایپ کلمات استفاه کنن و یا تصویر اصلی رو برجسته کنن.

مراکز معتبر چاپ مش

صنعت چاپ در ساخت بسیاری از مواد تبلیغاتی مثل پوستر، بروشور، بروشور، کارت ویزیت و تبلیغات بیلبورد نقش مهمی داره. چون اینها جزء الزامات کسب و کاره و به عنوان یک ابزاری برای جذب مشتریان استفاده میشن. شواهد نشون میده که تبلیغات چاپی جذابیت بیشتری نسبت به تبلیغات دیجیتال داره. برای سفارش چاپ مش به لینک قبل مراجعه کنید. هنگامی که از یک کارت ویزیت باکیفیت یا یک بروشور برای تبلیغ شرکت خود استفاده میکنید، سطح خاصی از اعتبار رو به کسب و کارتون اضافه میکنید.
شرکت های کوثر پرینت، ایران کهن، پگاه، متین، آذین هنر، مدرن یاس به عنوان معروفترین شرکت های چاپ شناخته شدن. اگه میخوایید زمان تون رو در انتظار یک تصویر با کیفیت پایین هدر ندید، تحقیق و بررسی شرکت های چاپ ضروریه. ما پس از ساعت ها تحقیق، یکی از بهترین خدمات چاپ رو به صورت حضوری و آنلاین پیدا کردیم که طیف وسیعی از گزینه های چاپ رو ارائه میدن. شرکت کوثر پرینت با همکاری عکاسان و طراحان حرفه ای، به عنوان یکی از بهترین شرکت ها در زمینه انواع چاپ از جمله بنر، استیکر، پاپ آپ، فلکسی، رول آپ، بک لایت، پلات لمینت شناخته شده. برای مشتریانی که به طراحی توجه دارن، کوثر پرینت یک ابزار طراحی کلی رو ارائه میده تا مشتری ببینه محصول نهایی پس از تکمیل چگونه به نظر میرسه. فرآیند سفارش چاپ بسیار ساده است. مشتریان میتونن وارد سایت کوثر پرینت بشن و نمونه کارهای مختلف رو ببینن و در نهایت طرح خودشون رو از گوشی یا رایانه برای شرکت آپلود کنن. همچنین از طریق سایت کوثر پرینت میتوان به لیست قیمت هر نوع چاپ دسترسی داشت و دستیار آنلاین هم برای پاسخگویی به سؤالات در آنجا حاضر هست.

بهترین بوم ها برای چاپ عکس

به زبان ساده چاپ بوم، چاپی هست که یک تصویر روی پارچه بوم همراه با چاپ دیجیتال ایجاد میشه. از دهه 1960، با کشف چاپ بوم زمینه عکاسی و گرافیک کاملا متحول شد. به چه دلیل؟ اول بریم سراغ بهترین بوم هایی که در این نوع چاپ استفاده میشن. گاهی بوم از الیاف پنبه و گاهی از الیاف کتان ساخته میشه. مزیت پنبه برای شما به عنوان یک هنرمند اینه که مقرون به صرفه است و تصویر خیلی راحت به بوم منتقل میشه. در حالی که کتان قوی و بادوامه اما گرون تر از پنبه است. اگه میخواید عکس شما ماندگارتر باشه، یک بوم از جنس کتان فوق العاده مناسبه. به طور کلی چاپ بوم دارای ویژگی های جذابی هستن که در ادامه آنها رو شرح دادیم. اطلاعات کامل چاپ بوم کوثر پرینت در لینک قبل میباشد.
1. چاپ‌های بوم دارای سطح مات ابریشمی هستن و برای نمایش تصاویر در فضاهایی با نور روشن به کار میرن.
2. چاپ های بوم دارای تصاویری استثنایی و بی انتها هستن و برای همه نوع چیدمانی استفاده میشن. این چاپ ها به دلیل تطبیق پذیری که دارن، سلیقه دکوراسیون شما رو تکمیل میکنن.
3. مقرون به صرفه بودن چاپ بوم یکی از جذاب ترین ویژگی هاست. نه تنها این، بلکه دیدن تصویر در چنین اندازه بزرگی بسیار جذابه!
4. از آنجایی که چاپ بوم در طیف وسیعی از اندازه‌ها وجود داره، به راحتی میتوان جلوه دقیقی رو که میخوایید به دست بیارید.
5. یکی دیگه از ویژگی های خارق العاده چاپ بوم اینه که میتوان از آن برای چاپ هر نوع عکسی استفاده کرد.
6. شما خیالتون راحته که عکس تون روی چاپ بوم با توجه به دوام زیادی که دارن، محو یا پاره نمیشن.
7. چاپ روی بوم ظاهر سه بعدی فوق العاده ای داره. این نوع چاپ میتونه جذابیت یک عکس رو با رنگ های زنده افزایش بده و به راحتی تصاویر و عکس های شما رو به وسایل دکوری جدید تبدیل کنه.

منبع: kosarprint.com



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28755
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید