امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

انرژی بار


1401/07/27
کد خبر : 26138
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 16 نفر

درست است که پیشرفت تکنولوژی زندگی افراد را تا حد زیادی آسان کرده است اما دغدغه های مردم نیز دستخوش این تغییرات شده اند. در گذشته غذا ها و خوراکی های نا سالم زیادی وجود نداشت به همین دلیل افراد به صورت نا خودآگاه از غذا های سالم تغذیه می کردند در نتیجه بدن سالم تری داشتند و از بیماری هایی که ممکن است در اثر چاقی و یا خوراکی های بد و ناسالم بگیرند در امان بودند اما با گذشت زمان افراد به دنبال غذا هایی بودند که سریع تر از حد معمول تهیه شوند تا نیازی نباشد که فرد مدت زیادی برای تهیه و پخت آن ها صرف کند. با توجه به تغییر روش زندگی مردم افراد دیگر مانند گذشته به خورد و خوراک خود اهمیت نمی دادند به همین دلیل بیماری های ناشی از چاقی و بیماری های قلبی عروقی که به دلیل تغذیه نا سالم بروز می دهند بسیار شایع  همه گیر شد به حدی که امروزی خیلی از مردم عادی در خصوص این مشکلات اطلاعات زیادی دارند و محتاط تر از قبل عمل می کنند تا بتوانند طول عمر خود را زیاد کنند و از سلامتی خود محافظت نمایند. این موضوع باعث شد که مجموعه اچ بی سوئیت به فرد تهیه محصولات سلامت محوری بیافتد که افراد بتوانند بدون نگرانی از عوارض از آن ها به عنوان میان وعده تغذیه کنند.
ما در این مقاله سعی داریم شما را با جدید ترین میان وعده هایی که امروزه مردم از آن ها استقبال می کنند آشنا کنیم تا بتوانید با استفاده از این خوراکی ها رژیم غذایی سالم تری را در پیش بگیرید.
 

انرژی بار چیست؟

بار های خوراکی با توجه به مواد تشکیل دهنده ای که دارند حجم زیادی انرژی و کالری به به بدن شما وارد می کنند در کنار آن هیچ گونه مواد مضرری مانند قند و شکر های مصنوعی که برای سلامت بسیار مضر هستند ندارند در نتیجه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده اند.
انرژی بار ها همان طور که از نامشان پیدا است دارای انرژی زیادی می باشند به همین دلیل می توانند یک میان وعده مناسب برای کسانی که سوخت و ساز بدنشان بالا است باشد.
افراد در طول روز علاوه بر 3 وعده اصلی از خوراکی های مختلفی به عنوان میان وعده تغذیه می کنند که بتوانند علاوه بر حس سیری احساس خوشاندی از طعم و مزه آن ها داشته باشند و بتوانند به فعالیت های خود در طول روز ادامه دهند. شیرینی و شکلات به دلیل طعم شیرین و هیجان انگیزی که دارند ببه عنوان یکی از محبوب ترین میان وعده های افراددر جهان شناخته می شوند اما نمی توان منکر این موضوع شد که این میان وعده ها می توانند صدمات جبران ناپذیری به شما و سلامتی تان وارد کند به همین منظور خیلی از افراد علی رغم علاقه شدیدی به این خوراکی ها دارند از خوردن آن ها اجتناب می کنند. مجموعه اچ بی سوئیت با پخت شیرینی های سلامت محور سعی کرده است میان وعده هایی سالم در عین حال خوشمزه ای را برای شما مشتریان عزیز تدارک ببیند تا بتواند به ساخت جامعه ای سالم تر در کشور کمک کند. همان طور که می دانید استفاده از آرد و تخم مرغ در شیرینی ها امری لازم و ضروری است اما اسنک ها و بار های خوراکی مانند انرژی بار و پروتئین بار ها بر پایه مواد مغذی که دارای ارزش غذایی بالا هستند تشکل می شوند و آرد و تخم مرغ در هیچ کدام از طعم های این بار ها استفاده نمی شود.
موضوع دیگری که در خصوص انرژی بار ها وجود دارد این است که این خوراکی ها دارای کمترین میزان چربی نسبت به سایر خوراکی ها هستند به همین دلیل به عنوان یک میان وعده مقوی و در عین حال سلامت توانسته در رژیم غذایی مردم جایگاه خوبی کسب کند. شاید ذکر این نکته خالی از لطف نباشد که بسیاری از ورزشکاران و کسانی فعالیت های بدنی سنگینی دارند از طرفداران پر و پا قرص این خوراکی ها هستند.

انواع انرژی بار های اچ بی سوئیت

همان طور که پیش تر اشاره شد اچ بی سوئیت دارای انواع مختلفی از بار های خوراکی در سبد محصولات خود است که توانسته طیف گسترده ای از سلیقه ها را پوشش دهد. محصولات این مجموعه همگی بر پایه مواد مغذی و سلامت هستند که هیچگونه ماده مضری مانند شکر های صنعتی در پخت آن ها استفاده نشده است. جالب است بدانید که تنوع محصولات این مجموعه به قدری بالا است که شما می توانید با طیف گسترده ای از طعم ها و مزه ها هروز یک میان وعده خوشمزه و در عین حال مقوی را تجربه کنید.
از انواع انرژی بار ها می توان به بار انرژی، بار کرانبری، بار جو پرک وانیلی، بار جو پرک خرمایی، بار جو پرک شکلاتی و ... اشاره داشت که در اچ بی سوئیت می توان آن ها را تهیه کرد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26138
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید