امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

اقدام برای جلوگیری از ابتلا به امیکرون


1401/07/27
کد خبر : 28026
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 14 نفر
اگرچه خطر مرگ در موج جدید کرونا ویروس کمتر شده است، اما سرعت انتشار و ابتلای بیماری بیش از سویه‌های قبلی می‌باشد. به همین جهت مراجعه به آزمایشگاه و انجام تست‌های مربوطبه مراقبت از سلامتی بسیار بسیار حائز اهمیت می‌باشد. بنابراین اگر تا به امروز به سلامتی خود به اندازه‌کافی اهمیت نمی‌دادید، از حالا به بعد نسبت به مراقبت از خود حساس باشید. البته در قدم اول لازم است بدانید با مراجعه به مراکز آزمایشگاهی چطور می‌توانید از ابتلا به امیکرون جلوگیری کنید؟ در ادامه پاسخ تمامی سوالات ذهنی شما به تفصیل بیان خواهد شد.

چکاپ دوره‌ای را فراموش نکنید!

بهترین راهکار ممکن برای پیشگیری از کرونا آن است، که آزمایش‌های دوره‌ای که در اصطلاح چکاپ خوانده می‌شود به هیچ‌وجه پشت‌گوش نیندازید. زمانی که به صورت مرتب برای مراقبت از سلامتی خود آزمایش بدهید، می‌توانید از میزان قند، چربی، تیروئید، ویتامین دی3 و... اطلاع یافته و نسبت به تقویت یا درمان مشکلات اقدام کنید. طبیعتاً به این منظور می‌بایست بهترین آزمایشگاه محل سکونت خود را بشناسید تا بتوانید در زمان مقرر برای انجام تست و آزمایشات مراجعه نمائید. البته علاوه‌بر انجام آزمایشات، دو توصیه مهم دیگر همچنان از جمله مناسب‌ترین روش‌های جلوگیری از ابتلا به کرونا محسوب می‌شود:

  1. استفاده از ماسک برای حضور در اماکن عمومی و فضای خارج از منزل
  2. رعایت فاصله‌ی یک و نیم متری با اطرافیان و رعایت اصول بهداشتی شخصی

البته اگر بخواهید سراغ آزمایشگاه برای انجام تست prc نروید، می‌بایست از حضور در مجالس و مهمانی‌های بزرگ خودداری کنید. بنابراین با توجه به اصول مهم فوق می‌توانید تا حد زیادی از ابتلا به کرونا جلوگیری نمائید، البته تزریق به موقع واکسن کرونا هم وظیفه‌ی مهمی است که می‌تواند از شدت این بیماری بکاهد.

از آزمایشگاه‌های معتبر خدمات بگیرید!

نتیجه‌ی حاصل از تست‌ها و آزمایشات دوره‌ای برای تعیین میزان سلامتی و درمان بیماری‌ها بسیار بسیار حائز اهمیت است. به همین جهت می‌بایست یک مرکز پاتوبیولوژی معتبر را برای انجام آزمایشات خود انتخاب کنید. آزمایشگاه‌های معتبر خود دارای ویژگی‌های خاصی هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجوز قانونی فعالیت و ارائه کلیه‌ی خدمات آزمایشگاهی به مراجعه‌کنندگان
  • به کارگیری پزشکان و متخصصان پاتوبیولوژی حرفه‌ای و توانمند
  • عقد قرارداد با بیمه‌های درمانگر پایه و بیمه تکمیلی
  • ارائه پاسخ و نتیجه آزمایشات در سریع‌ترین زمان ممکن

با توجه به موارد فوق، پیدا کردن بهترین آزمایشگاه کار خیلی سختی نخواهد بود، کما اینکه برخی از مراکز تخصصی و آزمایشگاهی خدمات ویژه‌ی دیگری نیز ارائه می‌کنند. بنابراین برای مراقبت از سلامتی و ممانعت از ابتلا به کرونا پیش‌از هر اقدامی می‌بایست آزمایشگاه معتبر نزدیک محل سکونت خود را انتخاب نمائید.

تست prc چه زمانی ضرورت پیدا می‌کند؟

اگرچه توصیه‌های متخصصین و ستاد ملی مبارزه با کرونا برای ممانعت از ابتدا به امیکرون بسیار موثر است، اما اگر به هرعلتی دچار علائم خاص امیکرون شوید، بهتر است هرچه سریع‌تر نسبت به انجام تست اقدام کنید. بروز علائمی همچون تب، سردرد، گلودرد، بدن درد، سرفه‌های شدید و... نشانه‌های بارز امیکرون محسوب می‌شوند، بنابراین اگر یکی از علامت‌های ذکر شده را داشته باشید، انجام prc الزامی خواهد بود. البته ناگفته نماند که انجام به موقع آزمایش کرونا در یک آزمایشگاه معتبر هم می‌تواند برای حفظ سلامتی بسیار موثر باشد، در بسیاری از مراجعات حضوری با علائم فوق هم، نتیجه تست منفی بوده است. بنابراین در اولین زمان ممکن نسبت به انجام تست کرونا اقدام کنید تا بتوانید بهتر نوع بیماری به وجود آمده را تشخیص دهید.

آزمایشگاه را به خانه بیاورید!

یکی از اقدامات بسیار عالی و هوشمندانه‌ای که برخی از مراکز آزمایشگاهی برقرار کرده‌اند، نمونه‌گیری در منزل است. با این راهکار ساده، امکان انجام تست و آزمایشات درمنزل به راحتی وجود خواهد داشت و افرادی که به علائم خود مشکوک هستند، می‌توانند بدون حضور در اجتماع تست دهند. عموماً آزمایشگاه‌هایی که امکان انجام آزمایشات در منزل را دارند، پاسخ یا نتیجه آزمایش را هم به صورت غیرحضوری ارائه می‌کنند. با دریافت پاسخ تست‌ها از طریق سایت‌های تخصصی آزمایشگاه‌ها، از هرج و مرج و شلوغی جلوگیری شده و بیمار می‌تواند در منزل به استراحت بپردازد.

مرکز پاتوبیولوژی عماد، بهترین انتخاب برای تهرانی‌ها

یکی از بهترین مراکز برای انجام آزمایشات شهروندان تهرانی و حومه مرکز تخصصی و پاتوبیولوژی عماد می‌باشد. این مجموعه که توسط پزشکان متخصص و حرفه‌ای راه‌اندازی شده و تا به امروز توانسته است با ارائه خدمات تخصصی به حفظ سلامتی اشخاص کمک نماید. این آزمایشگاه نیز یکی از آن دست مراکز مشهوری است که با امکان نمونه‌گیری در منزل یا محل، آزمایش دادن برای شما ساده خواهد کرد. بنابراین اگرچه مرکز عماد در خیابان مطهری واقع شده است، اما شما می‌توانید از هر بخش تهران برای دریافت خدمات از این مرکز اقدام کنید. از آنجا که نتیجه آزمایشات و بررسی‌های مرکز تخصصی عماد کاملاً معتبر است و کلیه‌ی پزشکان نیز این مرکز را تایید می‌کنند، انتخاب آن به عنوان مرکز دائمی انجام آزمایشات بسیار هوشمندانه خواهد بود. بنابراین لازم است شماره تلفن این مرکز را داشته باشید تا در صورت لزوم به راحتی با این مرکز تخصصی تماس بگیرد.

سایت تخصصی آزمایشگاه عماد

خوشبختانه این مرکز پاتوبیولوژی توانسته است از بستر اینترنت به بهترین شکل ممکن برای خدمات‌رسانی به مراجعه‌کنندگان خود استفاده کند. این تیم تخصصی با راه‌اندازی یک سایت امکان ثبت درخواست‌ها، افزایش اطلاعات پیرامون بیماری‌ها، دریافت پاسخ تست‌ها و... را برای بیماران فراهم نموده است. در واقع خدمات ارائه شده از سوی این تیم به صورت غیرحضوری امکاناتی را فراهم کرده است تا افراد کمتر در مراکز شلوغ قرار بگیرند تا به این شیوه درصد ابتلا به امیکرون کاهش یابد. آدرس سایت آزمایشگاهی عماد http://emadlab.com می‌باشد که تنها با یک ضربه ساده در اختیار شما خواهد بود. شما می‌توانید با مراجعه به این سایت در هر ساعتی از شبانه‌روز برای انجام تست prc و دیگر آزمایشات درخواست نیرو کنید و نمونه‌گیری را خارج از محل آزمایشگاه انجام دهید. پس با قاطعیت می‌توان گفت، آزمایشگاه عماد در دسترس‌ترین مرکز آزمایشگاهی در تهران است که می‌توانید برای مراقبت از خود سراغ آن بروید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28026
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید