امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

افزایش مشتری در سایت های خدمات زیبایی


1401/07/27
کد خبر : 26243
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 18 نفر


این روزها عمل های جراحی زیبایی همه گیر شده است و افراد به دنبال زیبایی ظاهری خود هستند. برای کسب اطلاعات و شناخت 3 مورد از پر استفاده ترین و رایج ترین عمل های زیبایی دنیا، رینوپلاستی یا عمل بینی، کاشت مو و کاشت ابرو ، با ما همراه باشید.

بهترین روش کاشت مو چیست؟

کاشت مو روش های مختلفی دارد، که البته با توجه به بررسی دقیق علل ریزش مو، پزشک بهترین روش کاشت مو را انتخاب می کند و با شما در میان می گذارد. پزشک فاکتورهای زیادی را بررسی می کند و به شما یکی از علل ریزش را مطرح می کند. رایج ترین دلایل برای ریزش مو به شرح زیر است:


 رینوپلاستی

فاکتورهای ریزش مو

•    استرس
•    بارداری
•    فشار بیش از حد
•    ارثی
•    بیماری سرطان
•    کم خونی
•    کم کاری تیروئید
•    کمبود ویتامین ها
•    خوردن قرص های ضد افسردگی
•    افزایش سن
•    و...
کاشت مو روش های مختلفی دارد و انتخاب بهترین روش دست ما نیست و به هر فرد و پزشک بستگی دارد ولی انواع روش کاشت مو را برایتان نام بردیم تا با آن ها آشنا شوید.
1.    کاشت مو به روش Micro FIT
2.    کاشت مو به روش Micro Graft
3.    کاشت مو به روشSuper FUE
4.    کاشت مو به روش DHI
5.    کاشت مو به روش Super  FIT
6.    کاشت مو به روش Neo Graft
7.    کاشت مو به روشSapphire FUE
8.    کاشت مو به روش ARTAS
انتخاب بهترین روش کاشت مو توسط پزشک باید انتخاب شود و بهتر است تحقیقات لازم را قبل از کاشت مو انجام دهید تا به مشکل بر نخورید.

کاشت ابرو یا تاتو ابرو؟

برخی از افراد با گذشت زمان و افزایش سن دچار ریزش ابرو می شوند. برخی از افراد با ترس از عمل به جای کاشت مو به سراغ تاتو ابرو می روند. می خواهیم فرق بین این دوتا را برایتان آشکار کنیم:


رینوپلاستی



    کاشت ابرو طبیعی: کاشت ابرو بعد از مدت ها کمرنگ یا دچار ریزش دوباره نمی شود (مگر در شرایط خاص). برای کاشت ابرو از موهای سر افراد، به عنوان مناطق اهداکننده، استفاده خواهد شد. برای کاشت ابرو از روش FUE استفاده می شود.
    تاتو ابرو: بعد از مدتی کمرنگ می شود و نیاز به ترمیم دوباره دارد. این روزها که مد حرف اول و آخر را می زند، در هر دوره از زمان مدل های مختلفی از ابرو مد می شود و پاک کردن تاتو کار بسیار سخت و تقریبا غیر ممکنی است.
شما کدام یک را انتخاب می کنید؟ کاشت ابرو دائمی و طبیعی یا تاتو ابرو؟

همه چیز درباره رینوپلاستی (جراحی بینی)

رینوپلاستی اساسا برای تغییر ساختار بینی است و این تغییر ممکن است به علت زیبایی یا بهبود عملکرد بینی انجام شود. عمل رینوپلاستی با تغییر غضروف یا استخوان همراه است.


رینوپلاستی



دلایل رینوپلاستی بینی

1.    آسیب دیدگی
2.    مشکلات تنفسی
3.    شکستگی بینی
4.    رفع خروپف
5.    نقص هنگام تولد
6.    زیبایی
مراحل رینوپلاستی
1.    بیهوشی فرد
2.    برش مورد نظر
3.    تغییر شکل ساختار بینی
4.    ترمیم جای مورد نظر
5.    بخیه
رینوپلاستی به دو روش انجام می شود: رینوپلاستی باز و رینوپلاستی بسته.
در روش اول یک برش زیر بینی زده می شود. این روش برای افرادی توصیه می شود که می‌خواهند عمل زیبایی بینی انجام دهند. در روش دوم تمام برش ها داخل بینی زده می شود این روش برای افرادی توصیه می شود که نیاز به تغییر ساختاری جزئی تری دارند.

سئو سایت خدمات زیبایی با سئواینجا

به علت پیشرفت چشم گیر تکنولوژی و آنلاین شدن کسب و کارها، رقابت شدید بین سایت های زیبایی وجود دارد. اگر شما یک سایت خدمات زیبایی دارید و بهترین خدمات را ارائه می دهید، می توانید با کمک شرکت سئو اینجا به آدرس https://seoinja.com به لینک های برتر گوگل دست پیدا کنید و زیباجویان خدمات خود را افزایش دهید. سئو سایت دکتر تهران بیوتی و کلینیک زیبایی آنیل با سئواینجا می‌ باشد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26243
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید