امروز دوشنبه 16 مهر 1403

Monday 07 October 2024

افزایش فالوور محصولات در اینستاگرام همراه با معرفی برترین سایت خرید فالوور اینستاگرام


1401/07/27
کد خبر : 26144
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 16 نفر

افزایش فالوور محصولات در اینستاگرام + معرفی سایت 

فروش محصول در اینستاگرام، امروزه جزو بهترین شغل های درآمدزا در دنیا شده است، البته در کشورهای خارجی اپلیکشن ها و فرصت های بسیاری برای فروش محصول در شبکه های اجتماعی وجود دارد، ولی در ایران اینستاگرام بهترین گزینه برای شروع به فروشندگی بدون پرداخت هزینه ای در بستر اینترنت است.

اخیرا اینستاگرام به یکی از پر طرفدارترین شبکه مجازی در دنیا تبدیل شده است که تعداد قابل توجهی از مردم از آن به عنوان فروش محصولات و کالا ها استفاده می کنند.

در این مقاله قصد داریم تا راه ها و ترفند های بازاریابی و فروش در اینستاگرام را به شما آموزش بدهیم. برای کسب این اطلاعات مفید و شرایط کسب درآمد از آن با ما تا انتهای این مقاله آموزشی همراه باشید.

طبق آخرین آمار های به دست آمده حدود بیست و چهار میلیون ایرانی با رده بندی سنی های مختلف  در اینستاگرام فعالیت دارند. با توجه به این تعداد زیاد پس اینستاگرام دارای شرایط خوب برای کسب درآمد و کار می باشد.

افزایش فالوور محصولات در اینستاگرام

 

اما برای جذب مشتری و فروش در اینستاگرام باید چند نکته و قوانین را حتما رعایت کنید تا به نتیجه مورد نظر خود برسید و از محبوبیت این رسانه اجتماعی برای فروش محصولات خود استفاده کنید.

بیشتر افرادی که مهارت در ساخت محصولات دست ساز دارند می توانند فروش خوبی در اینستاگرام داشته باشند. زیرا محصولات دست ساز در اینستاگرام بسیار مورد استقبال قرار می گیرند.

برای رشد پیج اینستاگرام خود می توانید از سایت خرید فالوور اینستاگرام بهره مند شوید، این سایت با ارائه انواع فالوور های ایرانی ، خارجی و ارزان قیمت بهترین خدمات را با نازلترین قیمت به شما ارائه می دهد.

سوال بیشتر افراد درباره چگونه محصول خود را در اینستاگرام بفروشیم؟ می باشد. برای فروش باید به دو نکته بسیار مهم توجه کنید. اولین قیمت آن کالا و دومین پتانسیل کالا برای تبلیغات است.

قیمت محصول

همان طور که می دانید کاربران فضای مجازی برای خرید محصولات در اینستاگرام سخت تر از یک سایت اینترنتی اعتماد می کنند و پول کمتری برای هزینه کردن در اینستاگرام می پردازند.

به همین دلیل بهتر است تا محصولاتی با قیمت مناسب در صفحه اینستاگرام خود قرار بدهید. مثلا یک فرد برای خرید موبایل با قیمت شش میلیون به اینستاگرام مراجعه نخواهد کرد اما برای خرید قاب موبایل با قیمت شصت هزار تومان از صفحه اینستاگرام اقدام خواهد کرد.

پس با این مثال باید متوجه شده باشید که فروش در اینستاگرام با محصولاتی مثل موبایل و لپ تاپ نمی تواند موفقیت و سود داشته باشد اما بر خلاف آن یک مکان مناسب برای تبلیغ و فروش محصولات جانبی آن ها می باشد.

 

 

پتانسیل کالا برای تبلیغات

اگر به دنبال جذب مشتری هستید باید این نکته را بدانید که بیشتر کاربران اینستاگرام به وسیله عکس های پخش شده از محصولات قصد خرید آن را پیدا می کنند. پس در اولین قدم باید عکس های با کیفیت از محصولات خود پخش کنید و تبلیغات پر بازدید داشته باشید، این کار بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

برای خرید ویو واقعی و ارزان قیمت اینستاگرام می توانید به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه کنید.

جالب است بدانید که بیشتر کاربران قصد خرید صد درصد یک کالا را ندارند ولی با دیدن تبلیغات و عکس های آن ها ترغیب می شوند و آن را خریداری می کنند.

کسب درآمد و فروش در اینستاگرام فقط بستگی به تبلیغات و تصاویر با کیفیت دارد. پر فروش ترین کالا های اینستاگرام اکسسوری ها و کالا های تزئینی هستند. زیرا به بهترین شکل و زیبا ترین امکان ارائه را در اینستاگرام دارند.

همچنین باید وفاداری خود را به مشتری انتقال کنید تا از شک و تردیدی که نسبت به خرید محصولات شما دارند را بر طرف کنید. شما باید سه روش کلی برای فروش کالا های خود در اینستاگرام آشنا باشید.

برای کسب اعتماد در اینستاگرام لازم است که روی پیج اینستاگرام خود خیلی خوب کار کنید ، تعداد فالوور ، لایک اینستاگرام واقعی و کامنت مرتبط زیادی برای هر پست اینستاگرامی خود داشته باشید.

صفحه تجاری در کنار فروشگاه اینترنتی

اگر شما صاحب یک کسب و کار در یک سایت و فروشگاه اینترنتی هستید اما می خواهید در فروش خود افزایش داشته باشید بهتر است برای جذب مشری بیشتر یک صفحه در اینستاگرام راه اندازی کنید.

زمانی که سایت اینترنتی شما کانال اصلی فروش می باشد و فقط  در آن به فروش محصولات می پردازید، پس باید صفحه اینستاگرام شما به عنوان معرفی و تبلیغ سایت استفاده شود.

یعنی باید مرحله نهایی خرید مشتری شما در سایت اتفاق بیوفتد و می توانید عکس محصولات خود را در آن صفحه انتشار بدهید و قسمتی از توضیحات و مشخصات کالا را در آن جا درج کنید و بنویسید که برای مشاهده قیمت یا خرید به سایت مراجعه کنید.

در این پست حتما باید لینک سایت خود را قرار دهید و همچنین باید در استوری های لینک دار عکس محصولات خود را بگذارید. لینک هر محصول باید مشخص باشد تا کاربران دسترسی راحتی برای خرید در سایت شما داشته باشند.

 

 

صفحه تجاری اینستاگرام

این روش از آسان ترین و ساده ترین روش های فروش در اینستاگرام می باشد. شما با ایجاد یک صفحه تجاری در اینستاگرام و راه اندازی آن می توانید فروش در اینستاگرام را آغاز کنید. برای موفقیت در فروش باید هر روز در آن فعالیت داشته باشید و عکس های جدید منتشر کنید.

شما تنها باید یک حساب که با صفحه فیس بوک شما هماهنگ است بسازید در این حالت شما یک حساب تجاری خواهید داشت. در مرحله بعد باید تصاویر با کیفیت از کالا و محصولات خود به همراه توضیحات کامل در صفحه خود انتشار دهید.

همچنین در پست های خود اعلام کنید که برای خرید محصولات به دایرکت مراجعه کنند و محصول مورد نظر را سفارش بدهند. شما حتی می توانید محصولات و اجناس مغازه خود را برای فروش در صفحه اینستاگرام قرار بدهید.

صفحه با قابلیت فروشگاه اینستاگرام

اگر صفحه اینستاگرام خود را با فیس بوک تطبیق دهید به قابلیت فروشگاه اینستاگرام یا همان آنلاین شاپ دسترسی خواهید داشت. یعنی در بخش فروش می توانید یک تگ خرید به عکس های کالا های خود بی افزایید.

شما از این قابلیت ویژه فقط زمانی می توانید استفاده کنید که فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام داشته باشید وبرای این کار باید یک حساب تجاری در فیس بوک ایجاد کنید و حتما به صفحه ایستاگرام خود متصل کنید.

برای محصولات در فروشگاه اینترنتی باید ابتدا گزینه اول لیست یعنی E-Commerce را انتخاب کنید. افزودن نام، قیمت، توضیحات در تصویر محصول یکی از ویژگی های مهم در این بخش می باشد؛ این اطلاعات باید به صورت کامل وارد شود.

همچنین باید یک لینک خارجی به صفحه خرید محصول قرار بدهید. زمانی که مشتری بر روی تگ خرید یکی از محصولات شما کلیک کند به یک صفحه خارجی هدایت خواهد شد، که این صفحه خرید محصولات شما می باشد و فرد به سبد خرید خود اضافه خواهد کرد.

 

روش پرداخت در اینستاگرام

در مرحله گرفتن پول محصول از مشتری باید از روش سنتی که ارسال شماره کارت است استفاده کنید و یا این که از مشتری خود بخواهید تا آن مقدار پول را به مسئول پست تحویل دهد.

اما یک روش جدید برای پرداخت در اینستاگرام موجود می باشد که مناسب برای پرداخت در اینستاگرام و سایر رسانه های اجتماعی می باشد.

استفاده از فرم پرداخت

این فرم برای پرداخت در فروشگاه های اینترنتی استفاده می شود که یک قابلیت بسیار ویژه می باشد که می توانید در اختیار مشتری های خود بگذارید. در این درگاه پرداخت شما نیاز به یک سایت دارید که به سیستم فروشگاهی شما توسط یک کد متصل باشد.

در این درگاه چند فرم پرداخت برای مشتری ها موجود می باشد که به راحتی امکان پرداخت را برای آن ها فراهم می کند و شما کسب درآمد را از این راه در اینستاگرام تجربه خواهید کرد.

مثلا اگر از سرویس زرین پال استفاده کنید امکان دسترسی به فرم ها را خواهید داشت. این فرم ها را می توانید به واسطه لینک به مشتری ها به اشتراک بگذارید تا پرداخت خود را به راحتی انجام دهند.

محبوب ترین اجناس برای فروش در اینستاگرام

همان طور که قبلا گفتیم اینستاگرام جایی برای فروش محصولات گران قیمت نمی باشد و افراد بیشتر جذب محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب می شوند.

از پر فروش ترین کالا های اینستاگرام  که می توانید برای فروش آن ها اقدام کنید شامل کالا های تزئینی، پوشاک، اکسسوری، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم جانبی و کتاب و... هستند.

اما توجه داشته باشید که تبلیغات و گرفتن عکس های زیبا از محصولات می تواند کمک بسیار زیادی به فروش در اینستاگرام شما کند و مشتری های زیادی جذب کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26144
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید