امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

افزایش امنیت با خرید کرکره برقی


1401/07/27
کد خبر : 27782
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 16 نفر

این روزها خرید، نصب و قیمت کرکره برقی تبدیل به یکی از دغدغه های شهروندان شده است. علت آن این است که در سال‌های اخیر با توجه به شرایط اقتصادی و وجود باندهای سرقتی که در پایتخت فعال شده‌اند  دزدی و سرقت بسیار زیاد شده است. این شرایط حاکی از آن است که تقریبا هیچ قفلی از گزند‌ سارقین در امان نیست و آنها می‌توانند از هر سدی عبور کنند.
احتمالا ویدئو پخش شده از سارق به دام افتاده را در فضای مجازی دیده باشید که در آن او با نیشخند ادعا داشت می تواند هر ماشینی را به راحتی آب خوردن بدزدد.
البته ذکر این نکته الزامی است که نیروی محترم انتظامی برای ایجاد امنیت و در مبارزه با این دسته از بزهکاران تمهیدات بسیاری اندیشیده است و بسیاری از سارقین پس از مدتی دستگیر و به محاکم قضایی معرفی می‌شوند.


 خرید کرکره برقی

خرید کرکره برقی پارکینگ با قیمت مناسب

همیشه گفته اند که پیشگیری بهتر از درمان است. شما می‌توانید برای جلوگیری از اینکه ماشینتان به سرقت برود، به راحتی و با خرید یک کرکره برقی پارکینگ، دست سارقان را از دستبرد زدن به دارایي ‌های خود مانند خودرو، موتور سیکلت و هر چیزی که ممکن است در پارکینگ خود نگهداری کنید، کوتاه کنید.
اما اگر نگران قیمت کرکره برقی پارکینگ هستید، باید به شما بگویم که نیازی به نگرانی نیست. در حال حاضر شرکت های زیادی نسبت به ارائه و فروش انواع کرکره برقی متناسب با بودجه شما اقدام کرده اند. برخی از این مراکز فروش کرکره برقی پارکینگ نیز می‌توانند با کمترین قیمت کرکره برقی پارکینگ، بهترین محصولات را برای شما فراهم آورند.

خرید کرکره برقی مغازه

کرکره برقی مغازه یکی دیگر از راه هایی است که شما می توانید با کمک آن علاوه بر راحتی و آسایش، امنیت مغازه خود را تامین کنید . کرکره برقی مغازه به صورت اتوماتیک با برق کار می‌کند و به کمک برق، راه اندازی می شود. یک موتور قوی در درب کرکره برقی مغازه تعبیه شده که باعث حرکت درب در محور عمودی ریلی می‌شود. همچنین برای کنترل آسان، از یک کنترل یا ریموت استفاده می شود که قابلیت کنترل از راه دور را نیز دارد. این تکنولوژی باعث می شود که سارقین نتوانند به اموال شما در مغازه دستبرد بزنند.


 خرید کرکره برقی

بهترین موتور کرکره برقی

یکی از قسمت های مهم در کرکره برقی که باید نوع مرغوبی باشد و نیاز به تعمیر و نگهداری دارد موتور کرکره برقی است. 3 نوع موتور به طور کلی در کرکره های برقی مورد استفاده قرار می گیرد. موتور توبولار (tubular)، ساید (side) و سنترال (central) از این موارد است.
البته ناگفته نماند که قیمت موتور کرکره برقی در این 3 مدل با یکدیگر متفاوت است. به عنوان مثال، از موتور توبولار به دلیل اینکه توان پایینی که دارد، در محل هایی با ابعاد کم استفاده می شود.
در مقابل موتور ساید وجود دارد که به خاطر قدرت بیشتری که دارد، می تواند در مکان های بزرگتری مثل فروشگاه های زنجیره ای استفاده شود. بنابراین، قیمت موتور کرکره برقی ساید از مدل توبلار، بیشتر است. از مهمترین عواملی که در انتخاب و خرید کرکره برقی پارکینگ تاثیرگذار است،

در خرید کرکره برقی به نوع تیغه آن توجه کنید

پرمصرف‌ترین تیغه کرکره، تیغه‌های آلومینیوم هستند که ویژگی‌های اصلی آن، دوام بالا وضدخش و ضد الکترواستاتیک بودن آن است. گذشته از آن این نوع قابلیت رنگ شدن و چاپ روی خود را دارند که از نظر برندینگ می‌توانند کمک شایان توجهی به کسب و کارها و از نظر زیبایی برای مصارف خاص بسیار انعطاف‌پذیر باشند.

خرید کرکره برقی


 
کلام پایانی
اگر اموال و کسب و کارتان، برایتان با ارزش است و دنبال وسیله ای هستید که امنیت را برای شما به ارمغان بیاورد پیشنهاد ما به شما خرید کرکره برقی است. ما امروز سعی کردیم هر چیزی را که راجع به خرید کرکره برقی می دانیم به شما بگوییم تا انتخاب بهتری در این زمینه داشته باشید.
شرکت متین هوشمند، یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه‌های موجود در زمینه خرید و نصب انواع کرکره برقی پارکینگ و همچنین موتور کرکره برقی است که شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت متین هوشمند (https://matinhooshmand.com) با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید.






لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27782
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید