امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

اطلاعاتی جامع در خصوص خدمات کپی ارزان


1401/07/27
کد خبر : 26160
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 20 نفر

امروزه وارد هر محیط اداری که بشوید و بخواهید کارهای اداری خود را انجام دهید حاما از شما کپی مدارک شناسایی یا کپی ارزان برخی از اسناد و … را از شما می خواهند و زمانی که بخواهید کار شما سریع و با حداقل هزینه انجام شود به یک کپی ارزان مراجعه می کنید‌.


همیشه با صف های طولانی جلوی باجه های کپی مواجه شده ایم و همه ی ما حداقل یکبار در زندگی در این صف ها برای کپی کردن ایستاده ایم.
اگر نگاهی سطحی داشته باشیم خواهیم دید که کپی کردن در کنار خدمات دیگری تقریبا یک کسب و کار کوچک به حساب می آید و بارها در سر در مغازه های لوازم تحریر، کافی نت ها و باجه های روزنامه فروشی واژه ی کپی ارزان را دیده ایم. اما آیا واقعا معیارهایی هستند که قیمت کپی کردن را تحت تاثیر قرار دهند یا خیر؟

خدمات کپی کردن از گذشته تاکنون

در گذشته کلا دستگاهی برای کپی ارزان وجود نداشت و افراد مجبور بودند برای کپی کردن اسناد مهم از کاغذ کربن استفاده کنند و این کار خسته کننده و طاقت فرسا وقت و انرژی زیادی را از انسان می گرفت و حتما فرد می بایست یک روز قبل از انجام کارهای مهم خود اسناد و مدارکش را به صورتی دستی و با استفاده از کربن کپی می کردند.
اما با گذشت زمان و در سال ۱۹۳۷ میلادی چستر کارلسون فرایندی به اسم الکتروفتوگرافی را اختراع کرد و فرایند کپی برداری و زیروگراف به عنوان پدیده ای مهم در قرن بیستم رقم خورد.

این شروع موفق کم کم توسعه پیدا کرد و اکنون شاهد آن هستیم که برندهای مختلف و معتبری در جهان انواع دستگاه های کپی را تولید کرده اند و این صنعت روز به روز در حال شکوفایی و تغییر و تحول است.
امروز وقتی اسم برندهای معتبر دستگاه فتوکپی چون زیراکس را می شنویم به اعتبار و کیفیت محصولات این کمپانی ها بیشتر ایمان می اوریم.

روزانه میلیون ها کپی در سراسر جهان با استفاده از دستگاه های کپی گرفته می شود و همواره تولیدی های سراسر جهان می کوشند تا دستگاه های خود را همگام با تکنولوژی پیش ببرند و یک دستگاه را تولید کنند که بی نیاز از هر چیزی باشد
صحافی فوری یکساعته و آنلاین پرینت و صحافی فوری 1 ساعته بصورت کاملا حرفه‌ای و با کیفیت بالا با قیمت دانشجویی با بالاترین کیفیت فقط در این سایت ممکن است .
هزینه استثنایی برای صحافی یکساعته فوری و آنلاین به قیمت 40000 هزار تومان
 

ویژگی چاپ و پرینت آنلاین دیجیتال

• محاسبه آنلاین قیمت و ثبت سفارش سفارش آنلاین چاپ و تکثیر تعرفه رو آنلاین محاسبه می شود.
• سفارش آنلاین کپی ارزان و سفارش آنلاین پرینت ارزان بصورت اینترنتی و غیر حضوری انجام می شود.
• یکی از شاخصه های چاپ و پرینت آنلاین ارزان هست .
• زمان تحویل کمتر از یک ساعت باعث شده پرینت آنلاین و  فوری و همچنین هر چاپ و پرینت آنلاین جزو خدمات چاپ دیجیتال قرار گیرد
 
پرینت ارزان آنلاین جزوه و کتابهای آنلاین و کتابهای pdf را به صورت فوری و بسیار شکیل و خوب انجام می شود.
•در چاپ آنلاین و پرینت آنلاین جزوه شما امکان تست طرح بر روی کاغذ های مختلف قبل از چاپ نهایی را دارید.
•چاپ آنلاین و پرینت آنلاین در تیراژ کم و محدود بسیار مرقوم بصرفه میباشد• از دیگر خدمات چاپ جزوه انلاین، چاپ انلاین پوستر ، چاپ انلاین بنر ، چاپ آنلاین تراکت ، پرینت آنلاین a2 ، چاپ بروشور آنلاین و …..

تلفن بخش حضوری، تایپ و صفحه آرایی

طبق فرمت دانشگاه: 66495172 - 021
تلگرام بخش حضوری و صفحه آرایی پایان نامه: 09023422953
همراه : 09124600160- 09374126341
ارسال توسط تبلیغات اینترنتی ادوردز20


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26160
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید